Nou, vooruit dan maar.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:21 schreef wyccie het volgende:
Ik ben haar naam weer vergeten, mag ik weer meeraden dan?
Jij wil 't onderhoudende element natuurlijk niet verpesten...quote:Op maandag 15 mei 2006 19:31 schreef pyl het volgende:
Nou wyccie, ik wacht ....
Nee, daarin heb je gelijk. Ik vrees echter dat dat element alleen van wyccie kan komen. Van stemactrices van Southpark weet ik volstrekt niets. Vandaar.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:34 schreef Treinhomo het volgende:
Jij wil 't onderhoudende element natuurlijk niet verpesten...
Wat ben je toch een goeierd...quote:Op maandag 15 mei 2006 19:37 schreef pyl het volgende:
Ik wacht dus, om het even hoe lang het nodig is. Zo ben ik dan ook wel weer.![]()
Hij schrijft muziek?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:48 schreef pyl het volgende:
Mijn meneer is geen schrijver, nee. Al schrijft hij wel.
Ik heb TH plechtig beloofd dat zijn stemactrice voorrang krijgt.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:58 schreef Tokay het volgende:
Hij schrijft muziek?
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:09 schreef wyccie het volgende:
Moet dat een 'Da' voorstellen?
Bianca Castafiore uit Kuifje... Met die aanwijzing bedoel je dat jouw meneer opera's schreef?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:06 schreef pyl het volgende:
Ik heb TH plechtig beloofd dat zijn stemactrice voorrang krijgt.![]()
Maar enfin, om antwoord te geven op je vraag:
[afbeelding]
Ook opera's, ja, waaronder één ... eh ... bepaalde.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:13 schreef Tokay het volgende:
Bianca Castafiore uit Kuifje... Met die aanwijzing bedoel je dat jouw meneer opera's schreef?
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:19 schreef wyccie het volgende:
En nu zijn we natuurlijk heel erg benieuwd welke die éne is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |