Nou, vooruit dan maar.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:21 schreef wyccie het volgende:
Ik ben haar naam weer vergeten, mag ik weer meeraden dan?
Jij wil 't onderhoudende element natuurlijk niet verpesten...quote:Op maandag 15 mei 2006 19:31 schreef pyl het volgende:
Nou wyccie, ik wacht ....
Nee, daarin heb je gelijk. Ik vrees echter dat dat element alleen van wyccie kan komen. Van stemactrices van Southpark weet ik volstrekt niets. Vandaar.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:34 schreef Treinhomo het volgende:
Jij wil 't onderhoudende element natuurlijk niet verpesten...
Wat ben je toch een goeierd...quote:Op maandag 15 mei 2006 19:37 schreef pyl het volgende:
Ik wacht dus, om het even hoe lang het nodig is. Zo ben ik dan ook wel weer.![]()
Hij schrijft muziek?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:48 schreef pyl het volgende:
Mijn meneer is geen schrijver, nee. Al schrijft hij wel.
Ik heb TH plechtig beloofd dat zijn stemactrice voorrang krijgt.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:58 schreef Tokay het volgende:
Hij schrijft muziek?
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:09 schreef wyccie het volgende:
Moet dat een 'Da' voorstellen?
Bianca Castafiore uit Kuifje... Met die aanwijzing bedoel je dat jouw meneer opera's schreef?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:06 schreef pyl het volgende:
Ik heb TH plechtig beloofd dat zijn stemactrice voorrang krijgt.![]()
Maar enfin, om antwoord te geven op je vraag:
[afbeelding]
Ook opera's, ja, waaronder één ... eh ... bepaalde.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:13 schreef Tokay het volgende:
Bianca Castafiore uit Kuifje... Met die aanwijzing bedoel je dat jouw meneer opera's schreef?
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:19 schreef wyccie het volgende:
En nu zijn we natuurlijk heel erg benieuwd welke die éne is.
quote:Op maandag 15 mei 2006 21:56 schreef pos het volgende:
Sascha Baron
Borat, geweldig typetjequote:
Berkery, hoe heet hij ook al weer als die Australian reporter?quote:
Ik weet het l weer, Brünoquote:Op maandag 15 mei 2006 22:10 schreef pos het volgende:
[..]
Berkery, hoe heet hij ook al weer als die Australian reporter?Ook zo goed namelijk
Da's Bruno. Ik heb denk ik te weinig Ali G gekeken want hij zegt me niksquote:Op maandag 15 mei 2006 22:10 schreef pos het volgende:
[..]
Berkery, hoe heet hij ook al weer als die Australian reporter?Ook zo goed namelijk
Ik heb er wel een paar leuke filmpjes van. Zal ik je ze mailen als ik ze gevonden heb?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's Bruno. Ik heb denk ik te weinig Ali G gekeken want hij zegt me niks![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:17 schreef pos het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar leuke filmpjes van. Zal ik je ze mailen als ik ze gevonden heb?
Nee er was zo veel anders op tv, en ben een paar dagen niet zo lekker geweest dus 'savonds eerst nog andere dingen opgenomen.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef peaceman het volgende:
Tong al naar WIDM gekeken?
Bij die Hill Billy's zeker?quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Berkery het volgende:
[..]graag!
Ik heb evt. nog wel een liedje van Borat in de aanbieding (mp3)![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:20 schreef pos het volgende:
[..]
Bij die Hill Billy's zeker?Heeeel erg liedje toch? Heb ik ook.
Heb hem gevonden maar hij is te groot om te mailenquote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Berkery het volgende:
[..]graag!
"Throw the Jew down the well, so my country can be free...quote:Op maandag 15 mei 2006 22:22 schreef Berkery het volgende:
[..]![]()
"In my country there is problem, and the problem that is jew"![]()
Berkery, ik heb een site gevonden waar je het filmpje kan zien.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:19 schreef Berkery het volgende:
[..]graag!
quote:Op maandag 15 mei 2006 22:37 schreef pos het volgende:
[..]
Berkery, ik heb een site gevonden waar je het filmpje kan zien.
http://gorillamask.net/brunonazi.shtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |