Een collega van mij had die ook. Die keken we dan in de nachtdienst. Maar zo'n hele serie achter elkaar vind ik een beetje te veel van het goede.quote:
Storm en Juffrouw Janniequote:
Ja maar je moet je nachtdienst toch vol krijgen hequote:Op zondag 14 mei 2006 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een collega van mij had die ook. Die keken we dan in de nachtdienst. Maar zo'n hele serie achter elkaar vind ik een beetje te veel van het goede.
Nu is je auto opgeblazen?quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Storm en Juffrouw Jannie![]()
Ik heb ooit eens een maandje of wat op een kantoor gezeten met twee kerels die over sta-caravans en sportvissen praatten. Debiteuren-Crediteuren avant la lettre.
Nee, die van de buurmanquote:
Ze hadden beroemd kunnen worden dusquote:Op zondag 14 mei 2006 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, want dat was ruim voor dat Jiskefet D-C maakten.
Yup... hij had eerst al een andere gekocht... weer een rodequote:
Volgens mij is D-C herkenbaar voor veel mensen die in een kantooromgeving werken. Ik heb gelukkig nooit een kantoor, zelfs geen bureauquote:
In dit topic nog niet nee... dus ga je gangquote:
Ik ook niet. Een formicatafeltje en met een telefoon en een laptop.quote:Op zondag 14 mei 2006 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is D-C herkenbaar voor veel mensen die in een kantooromgeving werken. Ik heb gelukkig nooit een kantoor, zelfs geen bureau![]()
Heb je wel een raam?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ook niet. Een formicatafeltje en met een telefoon en een laptop.![]()
Ja dat nog net wel.quote:
Ja. In de ruime zin des woords.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:44 schreef pos het volgende:
Actrice, TH?
Nee. Mijn mevrouw verdiende ook haar brood met lullen, maar daar houden de overeenkomsten op.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Heidi Fleiss?
Ouwehoeren of vleselijke exemplaren?quote:Op zondag 14 mei 2006 17:48 schreef Treinhomo het volgende:
Nee. Mijn mevrouw verdiende ook haar brood met lullen, maar daar houden de overeenkomsten op.
Praten natuurlijk...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:59 schreef Modus het volgende:
Ouwehoeren of vleselijke exemplaren?
Die gezegende leeftijd zal mevrouw, helaas, nooit meer bereiken.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ze lijkt wel op die oma uit Who's the Boss......
Geef eens een hint, THquote:Op zondag 14 mei 2006 20:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die gezegende leeftijd zal mevrouw, helaas, nooit meer bereiken.
Dat is geen hintquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 20:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die gezegende leeftijd zal mevrouw, helaas, nooit meer bereiken.
Iets duidelijker dan; mevrouw is zélf gestopt met roken...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:54 schreef pos het volgende:
Dat is geen hintDat liet je al doorschemeren in je eerdere opmerking.
Zelfmoord dus?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Iets duidelijker dan; mevrouw is zélf gestopt met roken...
Ik zie er weinig van. Misschien Donald Duckquote:Kijk ook 's naar degene met wie ze de foto deelt.
Elementary, my dear pos.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:02 schreef pos het volgende:
Zelfmoord dus?
quote:Op zondag 14 mei 2006 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Iemand van Southpark?
Die heeft zichzelf niet van kant kunnen maken.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Teri Schiavo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |