En hier zou niet regelmatig informatie gepost worden???quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:47 schreef pyl het volgende:
[..]
Goedemorgen post-opkrikkers! Iedereen rijp voor het Belgisch archief?
Waarom de slechtste Mol ooit? Ik heb geen moment aan haar gedacht als Mol... ik wilde dat ze het liefst zsm ging moven, wat vond ik haar irritant zeg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:08 schreef tong80 het volgende:
Dat is ze.
En Peaceman ik had de Mol vanaf de eerste aflevering goed.
Slechtste Mol ooit.
Juist! Die ene die toen afdroop omdat hij nooit een antwoord goed had, die was het! Hij vond er niets meer aan, want het werd te moeilijk. Zo luidde de redenering.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:54 schreef Gellius het volgende:
Lord_Vetinari. Is dat niet die Wile_E_Coyote die er maar niet in slaagde om effectief van zich af te bijten, toen we in RjP nog institutioneel onaardig tegen elkaar waren?
Hé, wat interessant! Leergierig en immer serieus met C&H-bezig, klinkt ons een uitstapje naar België als muziek in de oren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:47 schreef pyl het volgende:
Goedemorgen post-opkrikkers! Iedereen rijp voor het Belgisch archief?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:00 schreef Gellius het volgende:
On topic mensen! On topic!
Hoogste tijd voor een archiveerdersplaatje, dunkt me.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:55 schreef pyl het volgende:
Die mevrouw, trouwens, is Mindy, van Mork.
O ja. Mindy van Mork is goed hoor, pyl. Maar dat wist je zelf ook al.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:00 schreef Gellius het volgende:
On topic mensen! On topic!
Rustig maar peace. Adem in - adem uit.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:04 schreef peaceman het volgende:
Dan zou ik maar flink wat info gaan geven Tokay ander belieft het His Lordship weer niet![]()
Rustig aan hè!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:06 schreef pyl het volgende:
Inderdaad, waar blijft de informatie behorend bij dit plaatje, Tokay?![]()
Over opkrikken gesproken. Ik vind dit anders ook een totaal overbodige post, pyl.quote:Peaceman, jij zit toch niet stiekem je postaantal op te krikken, hè? Vlegel.
Meneer kwam uit Zwitserland. Geen schrijver/dichter.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:11 schreef pyl het volgende:
Voorlopig houd ik het op een jonge Amerikaanse schrijver / dichter. Of zo. F. Scott Fitzgerald, zo iemand.
Zo mag ik het horen, Z.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:13 schreef Z het volgende:
Alleen een a-part RjP-forum krijgt mijn onwillekeurige steun. Met minder neem ik geen genoegen.
Vlegel?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:06 schreef pyl het volgende:
Peaceman, jij zit toch niet stiekem je postaantal op te krikken, hè? Vlegel.
Nee hoor. Meneer was een wetenschapper.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:16 schreef peaceman het volgende:
Vlegel?Zo ben ik nog nooit genoemd....
Maar ehm.. moeten we m kennen vanuit de sport wellicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |