Oh! Ik dacht dat ik te laat was met mailenquote:
Terugmailt...quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:08 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat ik te laat was met mailen
* mail gaat sturen....
verkochtquote:Op maandag 29 mei 2006 11:13 schreef Dizer het volgende:
Simpsons gereserveerd
Sorry, dan wacht ik nog even. Is me te weinigquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:25 schreef MutedFaith het volgende:
5 euro incl verzenden voor Team America
Dat lijkt er meer opquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:29 schreef MutedFaith het volgende:
6,50 dan?
Uuhm... maandag alquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:05 schreef Roeji het volgende:
Dizer, heb je T2 al verstuurd? Ik heb nog niks ontvangen.
In een grote bubbeltjes envelop.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:05 schreef Roeji het volgende:
waarin is ie verpakt? Envelop of doosje? En toch wel naar t adres uit de mail?
Ok Graag. Ik vind het heel vervelend, als ie "kwijt" raaktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:36 schreef Roeji het volgende:
Damn, ik ga nog maar eens kijken daar tussen de post (is nl het postadres van mn werk). Ik laat wel wat weten volgende week.
Nee helaas. Ik ga wel woensdag ochtend naar New York vliegen, dus we moeten wel een oplossing vinden ervoor of erna...quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:18 schreef Roeji het volgende:
nog steeds niks ontvangen. Ik begin er voor te vrezen.
Dinsdag maar weer eens langs en alle postvakken uitspitten. Jij hebt m toevallig ook niet retour gekregen?
17 hebben we een deal...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:25 schreef Phreak. het volgende:
The Longest Day 2DVD slipcover
Southern Comfort
Hamburger Hill
voor 15 euro incl heb ik wel intresse
Dank je, en succes. Niet vergeten... hoe dan ook, we komen er samen wel uitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:28 schreef Roeji het volgende:
doe maar erna. Goeie reis iig.
En als ik je de helft van de waarde terugstort? Is dat wat?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:00 schreef Roeji het volgende:
Nee hij is nooit aangekomen. Ik ben er gisteren nog eens gaan vragen, maar ze hebben m niet ontvangen. Jij hebt toch de precieze gegevens vanuit mn mail erop gezet? Staat jouw adres erop? Misschien komt ie dan nog een keer retour.
En anders misschien bij de post informeren. Zaten er nog speciale kenmerken of kleuren of weet ik veel wat op de envelop? Dan ga ik vrijdag even vragen op het hoofdpostkantoor hier in de buurt.
Ik ben juist net terug uit New Yorkquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:15 schreef Phreak. het volgende:
Btw Dizer, ik heb voor 17 incl nog wel intresse in die dvd's die ik hierboven zei. Maar eerst veel plezier op vakantieAls je me kunt mailen als je weer bent ( anders vergeet ik het
)
Ik ga vrijdag bij de post informeren. Als ze me daar niet kunnen helpen, dan mail ik je wel en lossen we het wel op.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
En als ik je de helft van de waarde terugstort? Is dat wat?
Ik ga morgen ook maar rondvragen...
quote:Op woensdag 28 juni 2006 19:12 schreef Phreak. het volgende:
Dizer kheb
The Longest Day 2DVD slipcover
Southern Comfort
Hamburger Hill
ontvangen, bedankt !
Tevens gratis schopje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |