wat is er mis met de eeuwenoude B&B?quote:Op zondag 14 mei 2006 18:40 schreef MaLo het volgende:
Bij een lunchroom: Hamburger's met friet.
En niet een lunchkaart, maar wel in de horeca: Op een bordje ergens bij Hollandscheveld staat:
Bed en Breakfast
Het is een engelse term, Bed AND Breakfast. Dit is dus vernederlandst, Bed EN Breakfast.quote:
Nazi Göringquote:Op zondag 14 mei 2006 15:18 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb ooit eens een menu gezien waarop nasi goring stond. Wel apart.
quote:Op zondag 14 mei 2006 18:50 schreef Q. het volgende:
Geen menu, maar dit aanplakbiljet hangt al ruim een half jaar bij een toekomstig restaurant aan de noord-zijde van station Amersfoort:
[afbeelding]
met een plitt-tstift.quote:Op maandag 15 mei 2006 07:59 schreef piepster het volgende:
Op de loempiakraam op het station van Nijmegen staat sinds jaar en dag het woord loempia's met een s in spiegelbeeld geschreven. Hoe ze die plakletter er verkeerd om op hebben gekregen is mij een raadsel...
Bekend gerecht in Singapore is Bah Kut Teh... Maar dat klopt dan weer wel....quote:Op maandag 15 mei 2006 07:39 schreef buzzer het volgende:
volgens mij heb ik ooit eens op een kaart bij de chinees het gerecht Yu Fuk Mie zien staan. Daar heb ik de eigenaresse wel even op gewezen. Het was overigens heeerlijk
Maar dat heet alleen net even anders....quote:Op maandag 15 mei 2006 08:08 schreef Libris het volgende:
[..]
Bekend gerecht in Singapore is Bah Kut Teh... Maar dat klopt dan weer wel....
quote:Op maandag 15 mei 2006 08:09 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Maar dat heet alleen net even anders....
Wat betreft die "Yu Fuk Mie", weinig geloofwaardig aangezien je met 'volgens mij' begint. Later weet je ineens zeker dat je de eigenaresse daarover hebt aangesproken
Haha, idd ! Elke keer als ik er langskom zie ik ze maar uit hun neus vreten, koopt iemand daar wel eens iets vraag ik me dan af.....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:50 schreef hyhyjbl het volgende:
Niet echt een menukaart, maar vlak bij de Erasmus Universiteit staat een vage friet/kebab kraam met daarop de volgende teksten "De Lekkerste" "Frietjes aus Holland" en "Andere Ländern Andere Fritten"
Ook nogal wazig dus
Wil volgens mij niet weten waar dat naar smaaktquote:Op maandag 15 mei 2006 08:08 schreef Libris het volgende:
[..]
Bekend gerecht in Singapore is Bah Kut Teh... Maar dat klopt dan weer wel....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |