Jawel dus.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:13 schreef thedude0 het volgende:
[..]
wat is een pixelpolicy in godsnaam?
als je beeldscherm een dode pixel heeft dan is ie kapot en dus moet je een nieuwe krijgen. volgens mij valt daar niet over te discussieren .
dat is gvd helemaal niet aanvaardbaar. en een bedrijf dat dat zegt kan een flink eind optyfen, als een product een dode pixel heeft is het gewoon kapot.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jawel dus.
Een aantal dode pixels is gewoon "aanvaardbaar". Lees anders even dat artikel wat Joop postte.
Dude, stel een tft scherm heeft een resolutie van 1280x1024. en elke pixel heeft 3 subpixels.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:13 schreef thedude0 het volgende:
[..]
als je beeldscherm een dode pixel heeft dan is ie kapot en dus moet je een nieuwe krijgen. volgens mij valt daar niet over te discussieren .
Dat vind jij, de norm ontrent dit soort schermen dus niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:23 schreef thedude0 het volgende:
[..]
dat is gvd helemaal niet aanvaardbaar. en een bedrijf dat dat zegt kan een flink eind optyfen, als een product een dode pixel heeft is het gewoon kapot.![]()
Jep, en daarom kan je dit soort dingen dus beter online kopen met Credit card dan in de winkel met cash.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:44 schreef Aibmi het volgende:
Wel leuk dat inderdaad monitoren via de wet 'koop op afstand' over het algemeen stukken slimmer is dan naar de winkel gaan, alleen maar omdat je zonder reden je geld terug kunt krijgen.
Prima. Dan moet je ook niet het goedkoopste scherm kopen wat je kunt vinden, want die dode pixels zijn er gewoon, en het is zonde dat door mierenneukers als jij en TS zo moeilijk gedaan wordt over een zo'n friggin' pixel en dat de fabrikant dat soort schermen dus allemaal weg moet gooien. Gevolg: de schermen worden duurder.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:13 schreef thedude0 het volgende:
Zoals ik al eerder zei.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:38 schreef Repeat het volgende:
Maar voortaan dus in de winkel voordat je een scherm koopt even dat ding checken
ik wil wedden dat als het jou zou zijn gebeurd met een Mac Book Pro van dik 3000 euro dat je ook had lopen balen en je wilde dat Apple er iets aan zou doen.quote:Op zondag 14 mei 2006 21:27 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Prima. Dan moet je ook niet het goedkoopste scherm kopen wat je kunt vinden, want die dode pixels zijn er gewoon, en het is zonde dat door mierenneukers als jij en TS zo moeilijk gedaan wordt over een zo'n friggin' pixel en dat de fabrikant dat soort schermen dus allemaal weg moet gooien. Gevolg: de schermen worden duurder.
Ga daar dan svp niet ook nog eens moeilijk over doen, of koop gewoon een CRT, die hebben tenminste geen last van dit soort "problemen".
Ik koop dan ook geen Apple meuk meer.quote:Op maandag 15 mei 2006 08:31 schreef achterop23 het volgende:
ik wil wedden dat als het jou zou zijn gebeurd met een Mac Book Pro van dik 3000 euro dat je ook had lopen balen en je wilde dat Apple er iets aan zou doen.
In de eeuw dat monitoren nog meer dan één resolitie aankunnen. En bovendien is mijn 19" CRT nog lang niet stuk, dus vervanging is gewoon niet nodig.quote:CRT? Welke eeuw leef jij![]()
Ik denk in een eeuw waarin CRT's nog steeds beter beeld geven dan LCD's.quote:
Het gaat hier over een laptop.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:17 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik denk in een eeuw waarin CRT's nog steeds beter beeld geven dan LCD's.
laptop?quote:Op maandag 15 mei 2006 16:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het gaat hier over een laptop.
Een laptop met een CRT scherm is een beeeeeeeeetje onhandig, niet?.
http://www.apple.com/macosx/bootcamp/quote:Op maandag 15 mei 2006 17:50 schreef mast3r het volgende:
Hoezo koop je een Apple? Het software aanbod is dramatisch vergeleken met Windows (X86 compatible). Is net zoiets als het verschil tussen linux en Windows.
Kom eens onder die steen vandaanquote:Op maandag 15 mei 2006 17:50 schreef mast3r het volgende:
Hoezo koop je een Apple? Het software aanbod is dramatisch vergeleken met Windows (X86 compatible). Is net zoiets als het verschil tussen linux en Windows.
quote:Op maandag 15 mei 2006 17:51 schreef Wii het volgende:
[..]
http://www.apple.com/macosx/bootcamp/
Je kan nu ook windows draaien op je te dure, gestylede hardware.
Inderdaad, op een Mac kan je niet de nieuwste virussen en trojans draaien.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:50 schreef mast3r het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |