Ga je je daar om druk makenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Omdat jij nu de TS bent, en als Nintendo TS draag je verantwoordelijkheid!
Hangt ook een beetje vd. titels af natuurlijkquote:Op zondag 14 mei 2006 00:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Gameplay lijkt me top, maar jammer dat de graphics tegenvallen. Toch een console om in de gaten te houden.
Ik vind de graphics juist meevallenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Gameplay lijkt me top, maar jammer dat de graphics tegenvallen. Toch een console om in de gaten te houden.
quote:Om een precieze afhandeling te hebben van de signalen moet je bijna wel constant een signaal uitzenden. Je kan het niet opsparen zodat je een vol pakketje hebt
Gebeurt nietquote:Op zondag 14 mei 2006 08:59 schreef adnansupernew het volgende:
hehe het zou pas machtig zijn als nintendo over een tijdje verteld dat de wii 350-400 euro gaat kosten
ik denk de eerste ronde 300E met twee controllers en een gamequote:Op zondag 14 mei 2006 09:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gebeurt niet
Prijs zal denk ik gewoon 200 euro zijn, 250 tops. Hoger gaat de prijs echt niet.
En ik ben het helemaal eens met de TT
Dus als je een PC-gamer zou zijn dan zou je dus om het half jaar een nieuwe videokaart willen omdat je het gevoel zou hebben dat het beeld mooier kan en details mist, tja logisch...quote:Op zondag 14 mei 2006 01:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik vind de graphics juist meevallenZeker als je nog geen HD tv hebt is het echt wel te doen, itt de 360, waarbij ik constant het gevoel heb dat het beeld mooier zou moeten zijn en ik details mis.
Op een HD tv zullen de graphics wel tegenvallen, zeker als je een 360 gewend bent.
SD kaart slots.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:20 schreef ikookhier het volgende:
weet iemand trouwens wat achter dat klepje zit naast de cd gleuf ??? zit daar het laaste geheim
Worldwide release is wat Nintendo wilt doen. Gaat ze denk ik ook wel lukkenquote:Op zondag 14 mei 2006 09:44 schreef Dementor het volgende:
Komt er een worldwide release of krijgen wij de Wii pas later?
Haha die miyamoto is ook een figuur hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 09:15 schreef Tomasso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:dat er in de Wii-kasten eigenlijk een GameCube zit, die met veel bedrading de Wii-functies kan uitvoeren. Dit kwam hij te weten toen zijn Twilight Princess-demo kwam vast te zitten en het systeem door iemand gereset moest worden. Was die zwarte GC al een vroege devkit van de Wii? Is die Cube opgevoerd en heeft hij al de paardenkracht van de nieuwe console? Dat is niet zeker. Wat wel zeker was, is dat de games in de demobooths in ieder geval niet op de Wii's zelf draaiden.
Nog iemand zegt:
"All games where running on dev-kits under the Wii's above, I was there on friday when they we're packing up and the dudes pulled 12CM disks from under the display Wii's so while the Zelda may have been running on a Cube below or whatever the other games were'nt running on the Wii's Above."
Hier is een pic van de bedrading, met Cube:
bron: NeoGAF
Samen met Spielbergquote:Op zondag 14 mei 2006 10:12 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Haha die miyamoto is ook een figuur hoorzie je altijd met zo grijs op zijn gezicht rondlopen en schijt hebben aan iedereen :p
Volgens mij waren het gewoon de final devkits, net als de X360 die vorig jaar ook had.quote:OT: De Wii's op de E3 waren GC's?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |