Ja, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Iig de populairste console
Dan fix je het maar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb hem niet verneuktDat was al in het vorige deel.
Huilliequote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dan fix je het maar.
En wat mij betreft mag de TT gewoon [Wii] zijn i.p.v. [Nintendo Wii].
Dat is zeker waar, maar bedenk ook dat bluetooth op een telefoon het tweede signaal is wat uitgezonden wordt. Als je bluetooth uberhaupt aan hebt staan dan verbruikt het ook stroom, bij data wordt de volledige bandbreedte gebruikt waardoor het meer stroom verbruikt. Als de Wiimote een beetje slim met de bandbreedte omgaat dan zal dit verbruik ook wel meevallen. (denk ikquote:Dat komt omdat mobiele telefoons niet constant data verzenden via bluetooth. Als je regelmatig bestanden wisselt tussen bijv. PC en mobiele telefoon via bluetooth dan zijn je batterijen veel sneller leeg!
Omdat jij nu de TS bent, en als Nintendo TS draag je verantwoordelijkheid!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HuillieWaarom moet ik hem fixen en de vorige niet ?
![]()
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:24 schreef alex4allofyou het volgende:
Iemand nog Paul de Leeuw gezien?
Daar was een gast van 40jr ofzo die als wens had ooit dirigent te zijn, dat leek m geweldig.
Needless to say dat ik meteen aan de Wii dacht![]()
Nintendo heeft er 1 klant bij in NL!
Nintendo FTW!
![]()
![]()
![]()
Om een precieze afhandeling te hebben van de signalen moet je bijna wel constant een signaal uitzenden. Je kan het niet opsparen zodat je een vol pakketje hebtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar bedenk ook dat bluetooth op een telefoon het tweede signaal is wat uitgezonden wordt. Als je bluetooth uberhaupt aan hebt staan dan verbruikt het ook stroom, bij data wordt de volledige bandbreedte gebruikt waardoor het meer stroom verbruikt. Als de Wiimote een beetje slim met de bandbreedte omgaat dan zal dit verbruik ook wel meevallen. (denk ik)
mwaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:01 schreef kipknots het volgende:
Nog een aardige Tony Hawk video:
http://www.gamevideos.com/video/id/3601
De gameplay ziet er toch wel leuk uit.
Nintendo ontvangt ook steun van Phil Harrisson (Sony dus)quote:I think Peter Moore is exactly right. I think Nintendo will be the second system consumers purchase after PlayStation 3."
"I haven't had a chance to check out the Wii myself, but Nintendo has a great history of innovation and has always done great things for gaming and long may they do so. But as it relates to our strategy they are very much in a different market.
Vergeet niet dat Nintendo daarnaast nog ns een vaste kern N-toids heeft (20miljoen) die m sowieso kopen en daarnaast nog de casuals.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:39 schreef moomoo het volgende:
heh, als de een zegt "koop en xbox360 en een wii", en de ander zegt "koop een ps3 en een wii", en de helft van de gamers luistert naar de een en de andere helft naar de ander(klopt dit zinnetje nog?), dan wordt de wii straks nog het meest verkocht :p
Ga je je daar om druk makenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Omdat jij nu de TS bent, en als Nintendo TS draag je verantwoordelijkheid!
Hangt ook een beetje vd. titels af natuurlijkquote:Op zondag 14 mei 2006 00:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Gameplay lijkt me top, maar jammer dat de graphics tegenvallen. Toch een console om in de gaten te houden.
Ik vind de graphics juist meevallenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Gameplay lijkt me top, maar jammer dat de graphics tegenvallen. Toch een console om in de gaten te houden.
quote:Om een precieze afhandeling te hebben van de signalen moet je bijna wel constant een signaal uitzenden. Je kan het niet opsparen zodat je een vol pakketje hebt
Gebeurt nietquote:Op zondag 14 mei 2006 08:59 schreef adnansupernew het volgende:
hehe het zou pas machtig zijn als nintendo over een tijdje verteld dat de wii 350-400 euro gaat kosten
ik denk de eerste ronde 300E met twee controllers en een gamequote:Op zondag 14 mei 2006 09:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gebeurt niet
Prijs zal denk ik gewoon 200 euro zijn, 250 tops. Hoger gaat de prijs echt niet.
En ik ben het helemaal eens met de TT
Dus als je een PC-gamer zou zijn dan zou je dus om het half jaar een nieuwe videokaart willen omdat je het gevoel zou hebben dat het beeld mooier kan en details mist, tja logisch...quote:Op zondag 14 mei 2006 01:04 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik vind de graphics juist meevallenZeker als je nog geen HD tv hebt is het echt wel te doen, itt de 360, waarbij ik constant het gevoel heb dat het beeld mooier zou moeten zijn en ik details mis.
Op een HD tv zullen de graphics wel tegenvallen, zeker als je een 360 gewend bent.
SD kaart slots.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:20 schreef ikookhier het volgende:
weet iemand trouwens wat achter dat klepje zit naast de cd gleuf ??? zit daar het laaste geheim
Worldwide release is wat Nintendo wilt doen. Gaat ze denk ik ook wel lukkenquote:Op zondag 14 mei 2006 09:44 schreef Dementor het volgende:
Komt er een worldwide release of krijgen wij de Wii pas later?
Haha die miyamoto is ook een figuur hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 09:15 schreef Tomasso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:dat er in de Wii-kasten eigenlijk een GameCube zit, die met veel bedrading de Wii-functies kan uitvoeren. Dit kwam hij te weten toen zijn Twilight Princess-demo kwam vast te zitten en het systeem door iemand gereset moest worden. Was die zwarte GC al een vroege devkit van de Wii? Is die Cube opgevoerd en heeft hij al de paardenkracht van de nieuwe console? Dat is niet zeker. Wat wel zeker was, is dat de games in de demobooths in ieder geval niet op de Wii's zelf draaiden.
Nog iemand zegt:
"All games where running on dev-kits under the Wii's above, I was there on friday when they we're packing up and the dudes pulled 12CM disks from under the display Wii's so while the Zelda may have been running on a Cube below or whatever the other games were'nt running on the Wii's Above."
Hier is een pic van de bedrading, met Cube:
bron: NeoGAF
Samen met Spielbergquote:Op zondag 14 mei 2006 10:12 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Haha die miyamoto is ook een figuur hoorzie je altijd met zo grijs op zijn gezicht rondlopen en schijt hebben aan iedereen :p
Volgens mij waren het gewoon de final devkits, net als de X360 die vorig jaar ook had.quote:OT: De Wii's op de E3 waren GC's?
[..]
Spielbergquote:Op zondag 14 mei 2006 09:15 schreef Tomasso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als games (onder) 50 euro zijn dan zijn dit mijn launch titles: (anders 2/3)quote:First IGN.com now another source straight from a Nintendo Power writer suggests that Corruption is currently slated for launch of the Wii. Lets hope it comes true as it would make for a huge launch.
Mario komt pas in 2007 ofzo uit..,.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Spielberg![]()
[..]
Als games (onder) 50 euro zijn dan zijn dit mijn launch titles: (anders 2/3)
Twilight
Red Steel
Mario Galaxy
Metroid 3 (Deze mischien even wachten)
Later Disaster, Resident Evil, COD3, Super Smash, voor de rest moet ik nog meer beelden zien
Mario wordt waarschijnlijk geen launch title, en Retro heeft zelf gezegd dat MP3: Corruption wel een launch title is.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als games (onder) 50 euro zijn dan zijn dit mijn launch titles: (anders 2/3)
Twilight
Red Steel
Mario Galaxy
Metroid 3 (Deze mischien even wachten)
Later Disaster, Resident Evil, COD3, Super Smash, voor de rest moet ik nog meer beelden zien
Binnen 6 maanden na de launch moet ie uit komen ieder gevalquote:Op zondag 14 mei 2006 11:12 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Mario komt pas in 2007 ofzo uit..,.
Owjaquote:Op zondag 14 mei 2006 11:12 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Mario komt pas in 2007 ofzo uit..,.
Ga er maar van uit dat hij de launch niet haalt, kan het je alleen maar meevallenquote:Op zondag 14 mei 2006 11:24 schreef Xrenity het volgende:
Mario staat gewoon voor de launch hoor
Maar Miyamoto wil niet eventueel een belofte breken, dus is het veiliger voor hem om te zeggen dat hij launch niet red.
Ik heb nog NOOIT een cube game voor 60 euro gekocht. Als je even goed kijkt kun je cube games in NL winkels kopen voor 50 a 55 euro. Als je importeren kun je nog wel 10 euro besparen.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:33 schreef mordradead het volgende:
Alsof games onder de 50 euro gaan kostende standaard winkelprijs wordt net als bij de cube "gewoon" 60 euro.
De x360's van vorig jaar waren 2 aan elkaar geknoopte MAC's, niet bepaald een final devkitquote:Volgens mij waren het gewoon de final devkits, net als de X360 die vorig jaar ook had.
Hmm, owjaquote:Op zondag 14 mei 2006 11:46 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
De x360's van vorig jaar waren 2 aan elkaar geknoopte MAC's, niet bepaald een final devkithell, nog geeneens een x360 eigelijk.
59.95 danquote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT een cube game voor 60 euro gekocht. Als je even goed kijkt kun je cube games in NL winkels kopen voor 50 a 55 euro. Als je importeren kun je nog wel 10 euro besparen.
Heeft de Wii eigenlijk een regiocodering? Want ik neem aan dat de freeloader methode helemaal niet meer gaat werken door het slot systeemquote:Op zondag 14 mei 2006 11:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb nog NOOIT een cube game voor 60 euro gekocht. Als je even goed kijkt kun je cube games in NL winkels kopen voor 50 a 55 euro. Als je importeren kun je nog wel 10 euro besparen.
Ik ga ervan uit dat je gewoon US/JP games kunt spelen, mits je TV 60 Hz ondersteunt (het NTSC-standaard). Een regiolock vind ik inmiddels iets wat achterhaald is, de DS accepteert toch ook gewoon alle games (oké, daar zit dan geen verschil tussen PAL/NTSC)?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Heeft de Wii eigenlijk een regiocodering? Want ik neem aan dat de freeloader methode helemaal niet meer gaat werken door het slot systeem
360 heeft regiocodering als de developer dat instelt, er zijn regiovrije spellen te krijgen, maar ook regiogebonden spellenquote:Op zondag 14 mei 2006 12:11 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je gewoon US/JP games kunt spelen, mits je TV 60 Hz ondersteunt (het NTSC-standaard). Een regiolock vind ik inmiddels iets wat achterhaald is, de DS accepteert toch ook gewoon alle games (oké, daar zit dan geen verschil tussen PAL/NTSC)?
Als je je console ombouwt (bij wijze van sprekenmag natuurlijk niet he!) accepteert hij ook gewoon US games. De enige reden van een regiolock zou het tegengaan van importeren zijn, maar als Nintendo nou zoveel mogelijk de launchdata bij elkaar probeert te houden, zal dat ook veel minder voorkomen.
Ik weet niet hoe het met de X360 zit, kan iemand me dat vertellen?
Daarom moet je ook een console gaan importeren.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Heeft de Wii eigenlijk een regiocodering? Want ik neem aan dat de freeloader methode helemaal niet meer gaat werken door het slot systeem
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat hij de launch niet haalt, kan het je alleen maar meevallen
En de meeste non-gaming press is lovend over de Wii. Ook de meeste gaming is dat btw.
Nee, waren nog geen final devkits, het waren geupgrade GC devkits.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:16 schreef Tomasso het volgende:
Volgens mij waren het gewoon de final devkits, net als de X360 die vorig jaar ook had.
Waar is je kotsavatarquote:Op zondag 14 mei 2006 13:12 schreef Rahl het volgende:
sorry als dit al de 152437ste keer is dat het gevraagd wordt, maar is ie backwards compatible met de NGC?
Leef jij ook nogquote:Op zondag 14 mei 2006 13:12 schreef Rahl het volgende:
sorry als dit al de 152437ste keer is dat het gevraagd wordt, maar is ie backwards compatible met de NGC?
Geen slecht plan inderdaad, anders moet ik dadelijk gewoon wachten, dat trek ik nietquote:Op zondag 14 mei 2006 13:56 schreef Oksel het volgende:
Ik ga morgen langs de gameshop om te vragen of ik al een WIi kan pre-orderen..
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:56 schreef Oksel het volgende:
Ik ga morgen langs de gameshop om te vragen of ik al een WIi kan pre-orderen..
quote:12-05-2006
RESERVEER Wii, PS3, ZELDA en nog meer!
Je kan vanaf nu bij Replay diverse E3 toppers reserveren! onder andere :
NINTENDO Wii
PLAYSTATION 3 ¤ 599,99
PLAYSTATION 3 ¤ 499,99
Zelda Twilight Princess Wii
Zelda Twilight Princess GC
In de Famitsu van volgende week zal er wat meer info beschikbaar zijn:quote:Op zondag 14 mei 2006 15:49 schreef Chanty87 het volgende:
Raar trouwens dat er geen nieuws over Resident Evil werd vrijgegeven... Vraag me af of de Wii een hele andere naast 5 krijgt of dezelfde maar dan met aangepaste gameplay ofzo?
quote:Of course, it was great to hear that Capcom in Japan announced a Resident Evil game for Wii. For more details we'll have to wait for the next issue of Famitsu magazine.
Metroid is op dit moment bevestigt als launch titel.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:53 schreef Wessiej het volgende:
Red Steel en Zelda @ launch.
(en misschien nog Metroid)
Hele andere.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:49 schreef Chanty87 het volgende:
Raar trouwens dat er geen nieuws over Resident Evil werd vrijgegeven... Vraag me af of de Wii een hele andere naast 5 krijgt of dezelfde maar dan met aangepaste gameplay ofzo?
Ja en vervolgens mag je 6x teveel betalen. Dat replay mag dan wel een gameshop zijn maar de prijzen zijn foking hoger dan die bij de FRS. Een naaiwinkel is het, DS spellen zijn standaart 45 euro, zelfs games die bij de lokale intertoys voor 10 of 25 euro liggen kosten daar nog 45 euro. En dan heb ik het nog niet over de importprijzen die helemaal idioot zijn. X360 spellen zijn daar ook gewoon duurder dan bij andere winkels.quote:
Dat zijn de 2 (3) titels die ik bij de launch wil hebbenquote:Op zondag 14 mei 2006 15:57 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Metroid is op dit moment bevestigt als launch titel.
Alleen denk ik niet dat er kortingen zullen ontstaan.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:08 schreef Tain het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat er zo'n preorder systeem komt zoals de 360 ook had, dan ben je gewoon verzekerd van een Wii bij de launch
Tekorten bedoel je?quote:Op zondag 14 mei 2006 16:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Alleen denk ik niet dat er kortingen zullen ontstaan.
Waarom kortingen geven als je verzekerd bent dat je ze voor de normale prijs ook kwijt bent?quote:Op zondag 14 mei 2006 16:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Alleen denk ik niet dat er kortingen zullen ontstaan.
Dat DS lite gebeuren duurde maar een paar dagen.quote:Op zondag 14 mei 2006 16:11 schreef Retuobak het volgende:
Nintendo heeft nogal een historie van vraag onderschatten (DS Lite voor omgerekend $800 in Japan anyone?)
Dat ding werd op volle kracht geproduceerd manquote:Op zondag 14 mei 2006 16:11 schreef Retuobak het volgende:
Nintendo heeft nogal een historie van vraag onderschatten (DS Lite voor omgerekend $800 in Japan anyone?)
Same hier, alleen hoef ik metroid dus nietquote:Op zondag 14 mei 2006 16:00 schreef Xrenity het volgende:
De titels die ik zéker wil:
Mario galaxy
Metroid prime 3
Smash brothers braw
Zelda Twillight Princess
WiiSports/orchestra/whatever-pakket (aannemende dat dat 1 pakket wordt)
Red Steel scheen vooralsnog tegen te vallen en Sonic zag er wel leuk uit, maar... Ik weet niet. Doe mij dan maar die andere games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |