Jawel, maar da's B&H, ik wil haar meer prijzen voor haar lage prijsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Hier was al een topic over!
even zoeken
BB dido naaktshoot 538
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:47 schreef mzzltijn het volgende:
Anders nemen ze de volgende keer een lekker wijf om foto's van te maken. Mijn avondeten ligt nu dus mooi naast me op de vloer.
Maar ach, BB combineren met 538, dan vraag je er ook om....
Hé Tijn!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:47 schreef mzzltijn het volgende:
Anders nemen ze de volgende keer een lekker wijf om foto's van te maken. Mijn avondeten ligt nu dus mooi naast me op de vloer.
Maar ach, BB combineren met 538, dan vraag je er ook om....
ijsmeis deed het anders voor helemaal niets hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Geweldig dat er nog mensen zijn die voor een paar euro wél uit de kleren gaan
Ja, maar ijsmeis was minderjarig, dus die foto's mag ik niet zienquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:54 schreef Herald het volgende:
[..]
ijsmeis deed het anders voor helemaal niets hoor
en in BB was Dido ook al naakt te zien
Het kúnnen er in theorie nog meer wordenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:55 schreef zwelgje81 het volgende:
Dido fotoshoot @ 538
Big Brother Dido naakt voor 538
BB dido naaktshoot 538
Dido (Big Brother) naakt voor 538!
En allemaal in een ander subforumdus dat mag van Duiveltjah
SHO Feedback. Duiveltja en Copycats Place
Niet op je eigen computerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, maar ijsmeis was minderjarig, dus die foto's mag ik niet zien![]()
quote:Dus zonder problemen kan ik klagen over de lelijke foto's in KLB en in WOW kan ik ze aanprijzen terwijl ik in FOT het kan hebben over de kwaliteit van de gemaakte foto's en dan in WGR kan ik vragen waarom 1500 euro en hoe dat belastingtechnisch word afgehandeld en in TTK kan ik het als kunst bekijken
Ik zal wel teveel doordraven maar zal er verder niet meer inopgaan, was gewoon iets wat me opviel en dan ook nog door een Modje geopend
Waar haal je de bullshit vandaan dat ik dat zeg?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:55 schreef zwelgje81 het volgende:
En allemaal in een ander subforumdus dat mag van Duiveltjah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |