Je bedoelt dat je al klaar zat met de kleenex zeker, jij vuilak!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:52 schreef Litso het volgende:
Ik was al bang dat je intieme foto's van jou en Biancavia ging posten
Ik heb wel een kat en een hamster!quote:
je kan toch een nieuwe kopen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:59 schreef Apelazerus het volgende:
Ik had 3 cavia's, maar ze zijn in de loop der tijd allemaal doodgegaan![]()
Ja, die beesten zijn zo fragiel als wat.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:59 schreef Apelazerus het volgende:
Ik had 3 cavia's, maar ze zijn in de loop der tijd allemaal doodgegaan![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:00 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Daar kun je vast ook wel iets leuks mee doen.
Die ziet er nog slomer uit dan mijn cavia.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:03 schreef yosander het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat zal ik daar is meedoen?
Ja, maar op het moment heb ik weinig tijd om er goed voor te zorgenquote:
Hé, het is een nachtdier, en hij is niet lui hij komt vaak via het raam binnen (3 hoog!) en hij vant vogels.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Die ziet er nog slomer uit dan mijn cavia.
ik dus welquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:24 schreef Maikuuul het volgende:
Tjeh gek geen zin om de cavia uit zijn hokje te pakken
ze hebben HELEMAAL geen staartquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:58 schreef Adelante het volgende:
tering, die knijpbeestjes hadden 'n beste grip altijd, ik denk dat z'n staart er morgen afvalt
waar zit Alf dan aan vast, hè????quote:
mss hadden ze wel een of andere besmettelijke ziekte...streptokokken ofzo...quote:En Biancavia, het begon met 3. Toen ik op vakantie was werd er 1 doodgemaakt door de anderen (). Een tijd later ging er nog een de pijp uit, en een week daarna ging de ander ook, ik neem aan vanwege eenzaamheid
Maar een nieuwe halen was toen ook geen optie...
Die is tofquote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:28 schreef bouwedb het volgende:
Hier mijn kat en hamster >.>
![]()
[afbeelding]
auw!!!!quote:
Whehequote:Op zondag 14 mei 2006 11:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geen hamster, maar toch:
[afbeelding]
Wat is het dan, als het geen hamster is?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Geen hamster, maar toch:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |