Dan had ik wel de mol juist gehad, maar inderdaad misschien met de afvallers wat minpuntjes verdiend, dus dat had elkaar mooi opgehevenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:57 schreef Svensational het volgende:
Dat is juist je redding geweest, hierdoor kon je in geen geval minpunten krijgen, volgend jaar maar iets ander op verzinnen.
Ik heb er geen 300 hoor...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:24 schreef Sapphire het volgende:
Woohoo!!
150 punten!!!
Ik had het niet meer verwacht.
Hé Urnie!
Ik maal 2 ben jij.
Nouja, in het begin verdacht ik Milouska wel heel erg, anders had ik nog wel overgeswitcht natuurlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:23 schreef BVO het volgende:
Gewonnen![]()
!!!
En dat terwijl ik zwaar op Roderick zat, maar op Milouska ben blijven zitten in de prono als zijnde terriertactiek. Oftewel, vastbijten en niet meer loslaten.
Tsss....quote:
Dat had ik ook, maar niet helemaal met dezelfde personen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:23 schreef BVO het volgende:
Gewonnen![]()
!!!
En dat terwijl ik zwaar op Roderick zat, maar op Milouska ben blijven zitten in de prono als zijnde terriertactiek. Oftewel, vastbijten en niet meer loslaten.
Volgens mijn lijstje heb je het maar 2 keer goed gehad, die aanpassing aan het eind van het vorige topic telde niet mee zoals je weet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:11 schreef Ayaxola het volgende:
Hoe zit het nou met de juiste Mol-voorspelling? Het aantal punten daarvan? 20 punten per keer goed? Want dan kom je op 140. Maar dan klopt mijn puntenaantal niet, aangezien ik het 4 keer goed had. Of heeft dat ook weer wat te maken met je lijstje?
Daar sluit ik me bij aan !!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Sven, wat knap van je al dat getel en zo.Bedankt voor je moeite top hoor
![]()
Jammer héquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:55 schreef Eveli het volgende:
Hey Haaibaaike, ik dacht dat jij vol voor de laatste plaats zou gaan?![]()
Ik zal het allemaal even nazoekenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mijn lijstje heb je het maar 2 keer goed gehad, die aanpassing aan het eind van het vorige topic telde niet mee zoals je weet.
Frederique - Liz - Milouska - Frederique - Frederique - Milouska - Frederique was jouw mollijstje.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:09 schreef Ayaxola het volgende:
Top 7:
1. Toine
2. Roderick
3. Peggy
4. Liz
5. Mary-Lou
6. Milouska
7. Richard
Mol: Frédérique
Komende afvaller:Richard
Uiteindelijke winnaar:Toine
Uiteindelijke verliezer:Roderick
De Mol:Frédérique
quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:31 schreef Ayaxola het volgende:
Komende afvaller: Milouska
Uiteindelijke winnaar: Toine.
Uiteindelijke verliezer: Roderick
De Mol: Liz
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:22 schreef Ayaxola het volgende:
Komende afvaller: Liz
Uiteindelijke winnaar: Toine
De Mol: Milouska
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:12 schreef Ayaxola het volgende:
Komende afvaller: Richard
quote:Op woensdag 19 april 2006 13:52 schreef Ayaxola het volgende:
Komende afvaller: Peggy
De mol: Frédérique
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:11 schreef Ayaxola het volgende:
Komende afvaller: Peggy
Uiteindelijke winnaar: Frédérique
Sorry Eveli![]()
Dit waren mijn voorspellingen, waarmee ik dus 4 keer op Milouska stemdequote:Op donderdag 4 mei 2006 10:44 schreef Ayaxola het volgende:
De Winnaar: Roderick
De Verliezer: Frédérique
hmmm...ik zie nu dat er wel meer dingen fout zijn gegaanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:48 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik zal het allemaal even nazoekenHeb er net nog naar gekeken namelijk
Zal het allemaal even in quotes zetten.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit waren mijn voorspellingen, waarmee ik dus 4 keer op Milouska stemde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |