Heeft Flo nou gewonnen bij dat Parool ding? Of Trouw? Of welke krant?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
En ik heb nog nooit eerder een zo toepasselijk stripje gezien..
Kan alleen G_E dit zien?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Enfin, deze blokjes moeten weg - je ziet een anker en een dierenpoot. Het blokje met anker kan niet verschoven worden. Wanneer ik met die dierenpoot een ander blokje met dezelfde kleur weghaal, kan ik dus dat overgebleven blokje tegen een rand aanschuiven en gaat deze weg. Zo kun je dus alle blokjes wegkrijgen.
Maar hoe???
Ben je samen met Flo en Bas geweest dan? Een soort dubbeldate in één huisje?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben dit weekend in De Hel geweest..
Ik zie niet wat jij wel ziet ofzo.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Enfin, deze blokjes moeten weg - je ziet een anker en een dierenpoot. Het blokje met anker kan niet verschoven worden. Wanneer ik met die dierenpoot een ander blokje met dezelfde kleur weghaal, kan ik dus dat overgebleven blokje tegen een rand aanschuiven en gaat deze weg. Zo kun je dus alle blokjes wegkrijgen.
Maar hoe???
Prop er dan drie in je mond ofzoquote:Op zondag 14 mei 2006 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten
Die is trouwens ook wel wat groter dan deze... dat wordt veel oefenen!
Nou zie ik hem wel.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[afbeelding]
Maar hoe???
Was het maar waar.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ben je samen met Flo en Bas geweest dan? Een soort dubbeldate in één huisje?
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou zie ik hem wel..
En dat is een sokoban!
Ik hem denkbeeldig voor je opgelost, maar het is zo moeilijk uitleggen..
Dat was Schilde, bij Antwerpen, en een uur of negen 's avondsquote:Op zondag 14 mei 2006 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Prop er dan drie in je mond ofzoTrouwens, is het zo fris in V.?
Gaat die met dat anker eigenlijk niet al vanzelf weg vanwege die andere blauwe?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:40 schreef Waxxer het volgende:
Hahai Nuvole ook!Nou, nu moet het plaatje het doen
Sokoban, idd.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou zie ik hem wel..
En dat is een sokoban!
Ik hem denkbeeldig voor je opgelost, maar het is zo moeilijk uitleggen..
Je bent ze ook niet tegengekomen in hetzelfde park?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Was het maar waar.. Dan was het nog wat geweest.
.
Hé.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:52 schreef Nuvole het volgende:
Daarbij de hulp van G_E inroept, die zich in woorden zo hard mogelijk afzet tegen de burgermaatschappij, maar daar in daden eigenlijk niet veel voor onder lijkt te doen.
De kogel!!! De kóóógelll!!!quote:Op zondag 14 mei 2006 23:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
zeven meter mineraalnjen
Pijnlijk waar gewoonquote:
Ik verwacht van jou ook echt geen valse opmerkingenquote:Op maandag 15 mei 2006 00:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik bedoel het heel lief.![]()
Dat maakt jullie zo grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |