Dat was vroeger zo, vijftien jaar geleden, met de komst van de kleuterklas hebben ze dat toch verandertquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Nee, tegenwoordig heet dat zesde klas. Al vele jaren, trouwens.

We hebben het hier over de middelbare school.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:48 schreef frankium het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo, vijftien jaar geleden, met de komst van de kleuterklas hebben ze dat toch verandert

Op de basisschool, ja, op de middelbare school, nee.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:48 schreef frankium het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo, vijftien jaar geleden, met de komst van de kleuterklas hebben ze dat toch verandert

Dat ziet er meer uit als kreperen dan als crumpen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Is Crunken misschien een combinatie tussen drunk en nog iets?

Gewoon doen alsof je onder stroom staat dus?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:48 schreef Sai het volgende:
Ik dacht dat dit crunken was, maar nu blijkt dat het crumPen is. Goede kans dat het stiekem hetzelfde is, dus laat ik het toch maar posten:
http://www.youtube.com/watch?v=92yAjDviOiE&search=rize%20trailer (goede docu trouwens)

of ze zijn gewoon bang om mooie aziatische meiden ten dans te vragenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:22 schreef Q_Orianka het volgende:
Zelfs mijn vriendin werd ten dans gevraagd door een jongen
Die gasten vonden mij dus echt een Ice Queen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |