Dat weet je niet zeker. Die meiden zullen dat waarschijnlijk nooit in je gezicht zeggen, omdat ze dat lullig vinden. Maar het is wel zeker dat ze je noooooit als vriendje zouden willen. Ik zeg ook niet dat het per definitie niet goed is om enkel met meiden om te gaan. En dat maakt je ook niet direct echt een homo. Alleen is de kans heel groot dat je omgeving het op z'n minst denkt. En is het ook gelijk moeilijker voor je om een meid te vinden en er meer dan vrienschap mee op te bouwen.quote:
Als dat al perse zo is hoeft dat niet uitgesloten te worden door het feit dat iemand vriendschappelijk met meiden omgaat.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:47 schreef Dickies het volgende:
Mannen moeten sterk en tof en stoer zijn enzo.
je moet gewoon niet doorslaan vind ik, gewoon wat vrienden in elkaar schoppen ofzo! Kan je met vrouwen niet doenquote:Op zondag 14 mei 2006 16:00 schreef SpaceLover het volgende:
[..]
Als dat al perse zo is hoeft dat niet uitgesloten te worden door het feit dat iemand vriendschappelijk met meiden omgaat.
Er bestaan ook sterke, toffe, stoere homo's.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:47 schreef Dickies het volgende:
Meiden vinden homo's altijd wel lief en alles, maar zelfs mannen die misschien homo zouden kunnen zijn willen ze echt niks mee beginnen over het algemeen. Mannen moeten sterk en tof en stoer zijn enzo.
Hier precies hetzelfde..... en ja ik vind het zelf ook vreemd als een jongen alleen maar met meisjes omgaat omdat hij geen/weinig raakvlakken zou hebben met andere jongens.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:25 schreef Dickies het volgende:
In mijn omgeving bleken de jongens (die vaak al redelijk wat vrouwelijke trekjes hadden) die met haast enkel meiden omgingen, later homo te zijn.
quote:Op zondag 14 mei 2006 14:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Lachen om kutgrappen is iets anders dan humor hebben.
En jij weet precies om wat voor dingen we lachen?quote:Op zondag 14 mei 2006 14:14 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Lachen om kutgrappen is iets anders dan humor hebben.
Een beetje er tussen in.quote:Op zondag 14 mei 2006 12:48 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ben jij echt een deel van die vriendengroep? Of is het meer dat je er weleens wat mee gaat doen, maar dat die vrouwen onderling meer met elkaar optrekken?
Ik heb wel vrienden maar in mijn geval zijn ze van het vrouwelijke geslacht.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:53 schreef Originele_Naam het volgende:
gozer zoek vrienden. Meiden komen en gaan maar vrienden blijven bestaan
Keeerel, of moet ik je wijf noemen. Ik snap echt niet wat je met dit topic wilde bereiken. Constant bijdehand zijn, terwijl je zoveel reacties krijgt dat er tenminste een reden moet zijn waarom je geen mannelijke vrienden hebt. Ik snap wel waarom je geen mannelijke vrienden hebt als ik dit topic zo lees.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:16 schreef SpaceLover het volgende:
[..]
En jij weet precies om wat voor dingen we lachen?
vriendinnen dus...quote:Op zondag 14 mei 2006 18:57 schreef SpaceLover het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden maar in mijn geval zijn ze van het vrouwelijke geslacht.
Volgens a-child-in-chains word je aardig bevonden door meisjes omdat je waarsch. geenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:39 schreef SpaceLover het volgende:
Ik heb, als jongen zijnde, weinig tot geen behoefte aan vriendschap met andere jongens.
De jongens die ik in het dagelijks leven ken ga ik mee om omdat het niet anders kan, echte vrienden zullen het nooit worden. Alle vriendschappelijke relaties die ik heb zijn met meisjes en naar mijn gevoel vinden meisjes mij ook aardiger dan jongens.
Maar vreemd genoeg lijken degenen die wel 'maten' hebben, populairder te zijn (als relatiemateriaal) bij het andere geslacht dan ik. Maar als dat daaraan ligt kan ik dat ook niet echt veranderen, want ik kan geen geforceerde nepvriendschappen aangaan met jongens, alleen voor dat doel.
Is dit vreemd, ligt het echt daaraan en moet ik er wat aan veranderen?
Ohhhh, is dát het!quote:Op zondag 14 mei 2006 20:05 schreef STAIRWARES het volgende:
Je moet 'down zijn' zijn met de 'in crowd'.
Ik heb je even verbeterdquote:Op zondag 14 mei 2006 18:16 schreef SpaceLover het volgende:
[..]
En jij weet precies om wat voor dingen we lachengiechelen?
Wat maakt het uit dan, behalve dat ze toevallig van het andere geslacht zijn?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:12 schreef L-IS het volgende:
[..]
vriendinnen dus...![]()
we hebben het over vrienden gast, maargoed je negeert me toch![]()
En waarom zou een jongen geen 'echte vrienden' kunnen hebben in de vorm van vrouwelijke vrienden?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:43 schreef Originele_Naam het volgende:
Gozer zoek egte vrienden en niet in de vorm waarbij er 2 tieten zijn. Anders ben je miss homo. Ik ken wel een gozer die alleen met vrouwen omgaat net als jij, maar hij is de grootste player die ik gezien heb.
Omdat daar toch altijd het geslachtverschil tussen zit. Er zijn gewoon bepaalde gesprekken die je alleen met je beste mannelijke vrienden kan voeren. Althans zijn weleens dingen waar ik 't met mijn vrienden over heb die ik dus nooit zo makkelijk tegen een vriendin zou zeggen, niet dat ik vriendinnen heb die op "dit niveau" van vriendschap zitten.quote:Op zondag 14 mei 2006 23:19 schreef SpaceLover het volgende:
[..]
En waarom zou een jongen geen 'echte vrienden' kunnen hebben in de vorm van vrouwelijke vrienden?
Schrijf gewoon echtequote:Op zondag 14 mei 2006 22:43 schreef Originele_Naam het volgende:
Gozer zoek egte vrienden en niet in de vorm waarbij er 2 tieten zijn. Anders ben je miss homo. Ik ken wel een gozer die alleen met vrouwen omgaat net als jij, maar hij is de grootste player die ik gezien heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |