Genueckt?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Naja gewoon toch een pracht avond gehad gister
Ajaxquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:59 schreef Nega het volgende:
's Avonds een vent, 's ochtends een vent.
quote:
O thanks goed idee, denk dat ik nu even een knorr vie en nog wat tabletjes ga nemenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Oh ja: veel water drinken+ vitamine C tabletjes of fruitdingen helpt perfect tegen een kater.. hoe ik dat weet? Nou ja, de mijne is weg nu..![]()
Knorr Viequote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
O thanks goed idee, denk dat ik nu even een knorr vie en nog wat tabletjes ga nemen![]()
Zo stoer komt ie nu niet bepaald over andersquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:02 schreef Syytön het volgende:
verkapt 'ik ben stoer want ik drink veel' topic
Dat heb ik nou elk weekendquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:17 schreef Simmertje het volgende:
Een kater, mobiel half naar de klote en echt 102102 keer van me fiets gevallen gister![]()
verkapt 'ik ben stoer want ik drink veel' topic post...quote:
noob.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:17 schreef Simmertje het volgende:
Een kater, mobiel half naar de klote en echt 102102 keer van me fiets gevallen gister![]()
Naja ik weet wel dat ik in mijn boxershort een besloten feest ben proberen binnen te komen, en er toen uitgekickt benquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
noob.
als je echt een geslaagde avond had, dan had je ook een blauwtje gelopen, een ander wijf mee naar huis genomen terwijl je haar keihard uitschold onderweg, terwijl ze achterop zat.. en dat je dan thuis kwam, dat je haar zwaar onderkotste en daarna wegstuurde..
.
Wahahahahah oke, oke, dat zit wel ongeveer in dezelfde "league" van losgaanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Naja ik weet wel dat ik in mijn boxershort een besloten feest ben proberen binnen te komen, en er toen uitgekickt ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |