nee daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben ja,,heb even op de site gekeken en daar stond er ook niks over. Zal dus wel niet verteld zijn iddquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:25 schreef milagro het volgende:![]()
niemand heeft dat meegekregen
![]()
is het wel verteld eigenlijk![]()
yep, thanksquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef alors het volgende:
http://paspoort.kro.nl/forums/150360/ShowPost.aspx
misschien dat het antwoord hier binnenkort langskomt..
Hennie Huisman zei eens:" Oordeel niet te snel over anderen, denk aan de gewoontes van jezelf".quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:09 schreef roburt het volgende:
het is wel te zien dat die jongen nooit op school heeft gezeten zeg, wat een spelfouten..
Het staat inmiddels uitgelegd daar. Wel respect voor hem dat hij er niet voor weglooptquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef alors het volgende:
http://paspoort.kro.nl/forums/150360/ShowPost.aspx
misschien dat het antwoord hier binnenkort langskomt..
Nee, gister was Puberruil XL, vanavond de uitgebreide normale uitzending.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:22 schreef snellejelle het volgende:
gaan ze nou vanavond dezelfde uitzenden?
ow, ik dacht dat dat met andere pubers was. had die woensdaguitzending nog nooit gezien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:26 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee, gister was Puberruil XL, vanavond de uitgebreide normale uitzending.
Wat is dan het verschil. Gezien het intro en wat ik hier las lijkt het wel op elkaar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:26 schreef jmac het volgende:
[..]
Nee, gister was Puberruil XL, vanavond de uitgebreide normale uitzending.
geen presentator nu, meer interviews, wat diepgaander enzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil. Gezien het intro en wat ik hier las lijkt het wel op elkaar.
Xl is meer op jongeren gericht en laat meer de jongeren aan 't woord en gaat meer in op hun beleving. In de normale aflevering zie je ook de ouders spreken, en zie je die presentator niet. Maar veel beelden die woensdag zijn langsgekomen komen weer langs idd. Vind 't maar een rare constructie. Doe gewoon deze aflevering MET de presentator en maak hem desnoods wat langer...quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geen presentator nu, meer interviews, wat diepgaander enzo.
volgens mij.
Best wel mee eens. Purmerend wordt ook echt afgeschilderd als een allochtonenhatende stad. Shirley zit bij mij op school, en iedereen weet ook dat extreem de nadruk op haar extreme uitspraken wordt gelegd. Verder is ze ook best wel rechts, de mensen wie haar vrienden enzo zijn, zijn eigenlijk ook best wel erg jaquote:
bewust geen hoofdletters typen is wat anders dan worden (extreem) fout spellen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:01 schreef Overlast het volgende:
[..]
Hennie Huisman zei eens:" Oordeel niet te snel over anderen, denk aan de gewoontes van jezelf".
Watquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:43 schreef roburt het volgende:
[..]
bewust geen hoofdletters typen is wat anders dan worden (extreem) fout spellen.
Tenzij hij bewust niet op zijn spelling let.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:43 schreef roburt het volgende:
[..]
bewust geen hoofdletters typen is wat anders dan worden (extreem) fout spellen.
Ja vind het ook een erg vaag systeemquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:34 schreef jmac het volgende:
[..]
Xl is meer op jongeren gericht en laat meer de jongeren aan 't woord en gaat meer in op hun beleving. In de normale aflevering zie je ook de ouders spreken, en zie je die presentator niet. Maar veel beelden die woensdag zijn langsgekomen komen weer langs idd. Vind 't maar een rare constructie. Doe gewoon deze aflevering MET de presentator en maak hem desnoods wat langer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |