Wat gebeurt er dan? Hoor je knal? Schade aan de magnetron?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:52 schreef Tomek het volgende:
Kan prima hoor, ik laat het zakje altijd ontploffen. Je moet ze er altijd wat langer indoen anders zijn ze niet warm
ontploffen man dat is de style alleen ik eet ze niet meer zijn echt niet lekker meerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:52 schreef Tomek het volgende:
Kan prima hoor, ik laat het zakje altijd ontploffen. Je moet ze er altijd wat langer indoen anders zijn ze niet warm
Serieus? Doe ik nooit.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:00 schreef Biancavia het volgende:
Je moet wel eerst een gaatje in de verpakking prikken.
Moet niet bij alle merkenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:00 schreef Biancavia het volgende:
Precies, ik snap niet wat je met die dingen moet. Enige voordeel is dat ze in de magnetron kunnen. Verder smaakt het naar niets. Ik eet liever 2 boterhammen met Mora saté na het zuupenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:02 schreef master_X het volgende:
[..]
ontploffen man dat is de style alleen ik eet ze niet meer zijn echt niet lekker meer![]()
mora sate man ook lekker en die zoete ballen van mora ook lekkerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Precies, ik snap niet wat je met die dingen moet. Enige voordeel is dat ze in de magnetron kunnen. Verder smaakt het naar niets. Ik eet liever 2 boterhammen met Mora saté na het zuupen
on-topic:
volgens mij hoef je geen gaatjes te prikken bij bapao.
Niet bij die broodjes.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:00 schreef Biancavia het volgende:
jij bent duidelijk géén studentquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:59 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Hoor je knal? Schade aan de magnetron?
Je moet er wel flink sambal of van die rooie loempiasaus oppleuren anders smaken die supermarkt Bapoa's nergens naar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:09 schreef P-azz het volgende:
bapao. in magnetron. aanzetten. boem. en genieten mmmm
Doe ik trouwens idd ook, pff ga toch niet zelf een zakkie lopen openmakenquote:Op zondag 14 mei 2006 00:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik laat ze ook altijd op warmen tot het zakje knal zegt
Hehe, ik heb er ook teveel gehad...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:02 schreef master_X het volgende:
[..]
ontploffen man dat is de style alleen ik eet ze niet meer zijn echt niet lekker meer![]()
yess chilisausss!quote:Op zondag 14 mei 2006 00:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet er wel flink sambal of van die rooie loempiasaus oppleuren anders smaken die supermarkt Bapoa's nergens naar.
Nee hoeft ook niet, gewoon lekker laten knallen dan is die wel OK.quote:
Bij de Lidlquote:Op zondag 14 mei 2006 11:44 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Hehe, ik heb er ook teveel gehad...maar ze zijn zo lekker goedkoop bij de Lidl
![]()
Ja maar dan worden ze veel te droog het zakje zit er juist om om hem te laten stomen. Kijk ook maar eens op de verpakkingquote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:56 schreef MissWhizzy het volgende:
Ik haal die dingen altijd uit het zakje, leg ze op een bordje en dan in de magnetron. Dan tollen ze ook niet rond en zit je ook niet met het probleem dat ze te heet zijn om uit de verpakking te halen.
Heb daar nooit problemen mee, ligt er misschien aan het merk en of je bevroren of verse bapaos hebt. Ik heb altijd de verse, die hoeven maar 40 seconden in de magnetron en worden niet droog.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja maar dan worden ze veel te droog het zakje zit er juist om om hem te laten stomen. Kijk ook maar eens op de verpakking
Gatver, ik heb eens eten bij de Chinees gehaald, zat er een stuk fijngekauwde kauwgom in m`n babi pang gangquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:49 schreef countblah het volgende:
Ben ermee gestopt op het moment dat ik een halve nagel ontdekte in een bapao
Nooit meer gegeten
Maak er een lollie van, prik je vork erin en happen maarquote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou na de microwaffel ken ik mijn BP echt niet vasthouden, zo heet is ie dan.
Hou je dan wel rekening met de kosten van extra WC-rollen na het nuttigen van grote hoeveelheden bapao?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:44 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Hehe, ik heb er ook teveel gehad...maar ze zijn zo lekker goedkoop bij de Lidl
![]()
Lijkt mij ook niks, ze moeten gestoomt worden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Vrienden van mij stoppen ze in de oven. In plaats van een weke bol is het dus een bol met een bruin krokant laagje.. Lijkt mij niets!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |