abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 mei 2006 @ 17:56:58 #51
124377 pmb_rug
salvation received
pi_37820159
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:22 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

zoiets?
kinders kinders
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_37821369
quote:
Op zondag 14 mei 2006 16:40 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik denk dat je voor een dergelijk vergaande overtuiging meer wilt dan alleen een hip klinkende overtuiging. Ik ben bang dat het ook alleen bij dergelijke ideeen blijft, en dat staat me soms wel es tegen van zulke filosofische overpeinzingen. Ik acht wetenschappelijke theorieen waarin de waarnemer centraal staat veel interessanter. De quantumfysica bijvoorbeeld, of de relativiteitstheorie. En het liefst wil je daaruit conclusies trekken die je concreet kunt falsificeren. Maar ik denk dat na je topic over logica je deze woorden misschien niet helemaal serieus neemt
Ik neem je woorden heel serieus, Haushofer . Zoals ik al meerdere malen heb aangegeven acht ik onze eigen dagelijkse realiteit zeker niet als onzinnig. De gedacht dat deze realiteit wellicht niet de ware realiteit is, is aannemelijk, maar het blijft inderdaad niets meer dan een geloof en om die reden heeft het geen zin om er verder wat mee te doen. We kunnen er namelijk simpelweg niets mee. Hoe dan ook, laat er geen misverstand ontstaan dat ik afkering ben van de materialistische wetenschap. Integendeel, ik ben er een groot voorstander van.
pi_37821407
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Fuifduif, heb je een boekje met filosofische problemen gekocht en open je nu iedere week een topic over een issue?
Nee hoor.
  zondag 14 mei 2006 @ 19:19:05 #54
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_37822720
quote:
Op zondag 14 mei 2006 18:41 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee hoor.
Site gevonden dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah