Het licht is uitquote:
Daar gaat het niet omquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:37 schreef VoreG het volgende:
Vind er werkelijk niks an dat stadion...
Ik ben er ook totaal niet rouwig om dat dat stadion wegaat. Het is een oudbrak stadion, zonder verdere gevoelensquote:
2004/2005 tong.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:48 schreef tong80 het volgende:
2005/2006
Natuurlijk krijgen ze een geweldig stadion.Maar ik word altijd nostalgisch als ik oude stadions zie verdwijnen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben er ook totaal niet rouwig om dat dat stadion wegaat. Het is een oudbrak stadion, zonder verdere gevoelens
Bij de alkmaarderhout kan ik echt geen verdere gevoelens opbrengen, bij het oosterpark wel, ook bij de kup nog. Maar die alkmaarderhout staat bij iedere amateurverenigingquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgen ze een geweldig stadion.Maar ik word altijd nostalgisch als ik oude stadions zie verdwijnen.
Nergens zo een fantastisch sfeertje als in de Alkmaarder Houtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:52 schreef tong80 het volgende:
Jij hebt de hoogtijdagen dan ook niet meegemaakt.Lelijke stadions rulen.
anders kan niet gezegt wordenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nergens zo een fantastisch sfeertje als in de Alkmaarder Hout
Het besef is er dat het moest vernieuwen... maar... wat zal ik het missen dat oude vertrouwde afgedankte stadion.quote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
Helaas,weer eentje verdwenen uit het rijtje van de Adelaarshorst,Oosterpark, Kaalheide etc...
Het verschil tussen de mensen die regelmatig een pot bezoeken en de thuisblijvers....quote:Op zondag 14 mei 2006 12:37 schreef Yeahinho het volgende:
Tis wel opvallend - en ook eigenlijk wel voorspelbaar - om te zien wie er allemaal positief en negatief reageren.
het moest ook vernieuwt worden maar ik geloof nooit dat die unieke sfeer kan terugkomen in het "DSB" Stadion. Ookal is het een zeer mooi stadion. Maar waar staat een oude caravan waar snoep verkocht wordt? pisbakken die stinken als ze 40jaar terug al deden, en zo dicht op het veld, in 2 woorden De Hout!quote:Op zondag 14 mei 2006 00:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het besef is er dat het moest vernieuwen... maar... wat zal ik het missen dat oude vertrouwde afgedankte stadion.
KICK!!quote:Op zondag 14 mei 2006 13:22 schreef Gatalin het volgende:
Het was een hele gezellige avond vrijdag en natuurlijk het is zonde, want ik heb het er altijd erg naar mijn zin gehad, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het in het nieuwe stadion ook erg gezellig gaat worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |