Chellrebell bedoelt deze:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:01 schreef Chellrebell het volgende:
Ik erger me dood
aan die vreselijke romeinenschoenen.
aarghh
Niet mooi vind ik
Liefs
Mijn vriendin heeft ze ook gekocht.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:23 schreef schatje het volgende:
Nieuw topic maar. Uit gesloten gekickte topic van 2003:
[..]
Chellrebell bedoelt deze:
[afbeelding]
Ik vind ze ook vreselijk.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft ze ook gekocht.![]()
Ik vind ze echt vreselijk. En dat mag ze weten ook!
Teenslippersquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
Teenslippers, zoiets doe je niet aan, en al helemaal niet naar je werk
Die "Afstandsbediening" is in het algemeen de microfoon van het gsm-headsetjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:50 schreef Bosbeetle het volgende:
mp3 spelers zichtbaar dragen en dan nog een 'afstandsbediening' die bij je oren hangt
het klinkt raar maar ik vind het een raar gezicht als ik mensen van een jaar of 35+ met een mp3 speler of alleen al oordoppen zie lopenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:50 schreef Bosbeetle het volgende:
mp3 spelers zichtbaar dragen en dan nog een 'afstandsbediening' die bij je oren hangt
nee je hebt daadwerkelijk mp3 spelers met een afstandbediening .. maarja die headset dingen zijn ook vreselijk net of mensen in hunzelf aan het praten zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die "Afstandsbediening" is in het algemeen de microfoon van het gsm-headsetje.
Ik vind in het algemeen bijna alle trends vreselijk. Maar na enige tijd om er aan te wennen vind ik het wel okee. Kortom, ik hoor bij die grote groep die net een half jaar achter de trends aan lopen.
Ik heb echt nog nooit een mp3 speler gezien waar de remote bij je oren zatquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee je hebt daadwerkelijk mp3 spelers met een afstandbediening .. maarja die headset dingen zijn ook vreselijk net of mensen in hunzelf aan het praten zijn
maar waarom moet een mp3 speler om je nek hangen en dan onzettend zichtbaar zijn .. stop dat ding in je broekzak
Nou als je de speler zelf om je nek hangt zit de remote op je schouder .. en zowiezo waarom een remote voor een ding dat met een snoer naar je oren gaatquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit een mp3 speler gezien waar de remote bij je oren zat.
En die headset dingen, een hoop GSM's kunnen tegenwoordig MP3's afspelen waardoor je zo af en toe wel eens iemand rond ziet lopen met zijn headset zonder dattie er in zevert.
Normale mensen stoppen hun portable muziekvriendje in hun zak (in mijn geval kontzak of binnenzak jas, weet je dat ook weer mocht je me willen beroven). Als je dan een remote hebt die je op een subtiele makkelijk bereikbare plek hangt. Kan je makkelijk je speler bedienen zonder elke keer jezelf half uit te moeten kleden op de fietsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou als je de speler zelf om je nek hangt zit de remote op je schouder .. en zowiezo waarom een remote voor een ding dat met een snoer naar je oren gaatzover kan die niet weg zijn
je hoeft toch ook niet om de haverklap aan dat ding te zitten .. deed ik bij mn discman en walkman ook nietquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Normale mensen stoppen hun portable muziekvriendje in hun zak (in mijn geval kontzak of binnenzak jas, weet je dat ook weer mocht je me willen beroven). Als je dan een remote hebt die je op een subtiele makkelijk bereikbare plek hangt. Kan je makkelijk je speler bedienen zonder elke keer jezelf half uit te moeten kleden op de fiets.
Maar... Ik heb een hoop MP3 spelers voorbij zien komen, en alleen de duurdere spelers die je niet om je nek kan hangen kunnen voorzien worden of zijn voorzien van remote.
Ook voor die apparaten waren er versies met remotesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je hoeft toch ook niet om de haverklap aan dat ding te zitten .. deed ik bij mn discman en walkman ook niet
Ik zie nogsteeds het nut niet in van een afstandsbediening voor een apparaat dat altijd minimaal een halve meter bij je in de buurt isquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ook voor die apparaten waren er versies met remotes.
voor een man heb je er echt een vet goede kijk op!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
Witte lange laarzen over strakke spijkerbroeken.
Okee... Je hebt een mp3 speler, je stopt die in je kontzak of binnenzak van jas en gaat fietsen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zie nogsteeds het nut niet in van een afstandsbediening voor een apparaat dat altijd minimaal een halve meter bij je in de buurt is!
Maarja ik zal wel raar zijn
Strakke spijkerbroeken... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:18 schreef Manono het volgende:
[..]
voor een man heb je er echt een vet goede kijk op!
Is een reizigerstrend, iedereen in het verre oosten of in de tropen loopt nl met teenslippers, als je daar ff in hebt gezeten neem je het vanzelf over, net als noedelsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
Teenslippers, zoiets doe je niet aan, en al helemaal niet naar je werk
je luisterd naar nummer 8 of zet nummer 8 niet op je mp3 spelerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Okee... Je hebt een mp3 speler, je stopt die in je kontzak of binnenzak van jas en gaat fietsen.
Nummer 8 van CD X is kut en je wil eigenlijk naar het volgende nummer, wat is makkelijker?
A. Je klikt op je remote op het next knopje
B. Je friemelt met de mp3speler uit je kontzak of doet je jas op de fiets open, pakt mp3 speler, haalt van "hold" en switched naar het volgende nummer.
Shuffle? Wat als je dat nummer nou net gehoord heb of dat je er effe geen zin in heb?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je luisterd naar nummer 8 of zet nummer 8 niet op je mp3 speler
okay I get your point .. al vind ik het een beetje overdaad. nou moet ik zeggen dat ik eigenlijk alleen naar mn discman luister in de trein ... en dan ligt hij gewoon op het tafeltjequote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:32 schreef Crux het volgende:
[..]
Shuffle? Wat als je dat nummer nou net gehoord heb of dat je er effe geen zin in heb?
Als vrouwen zich onsterfelijk belachelijk willen maken, moeten ze dit doen. Welke idioot is daarmee begonnen vraag ik me af?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:24 schreef tong80 het volgende:
lange laarzen over strakke spijkerbroeken.
overgewaaid uit paardensport mss?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Als vrouwen zich onsterfelijk belachelijk willen maken, moeten ze dit doen. Welke idioot is daarmee begonnen vraag ik me af?![]()
![]()
ze hadden nog wat cheap shit liggen uit de 80's, ook de romeinensandalenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als vrouwen zich onsterfelijk belachelijk willen maken, moeten ze dit doen. Welke idioot is daarmee begonnen vraag ik me af?![]()
![]()
denk het ook. Iedereen ziet er nu uit alsof ze veel geld te makken hebben en willen zo exclusief mogelijk eruit zien terwijl iedereen het zelfde liedje zingt. De verscheidenheid is er totaal niet omdat iedereen op die dommige hollywoodsterren wil lijken, en die sterren hebben dan inmiddels weer een andere trend ontdenkt die wij hier over een paar jaar weer mogen aanschouwen. Er zijn maar weinig mensen die echt gebruik maken van de vrijheid om verscheiden te zijn. En die worden vaak nog uitgekotst ook.quote:
het ziet er allleen maar cheap uit. alle modjo's lopen er zo bij.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
denk het ook. Iedereen ziet er nu uit alsof ze veel geld te makken hebben en willen zo exclusief mogelijk eruit zien terwijl iedereen het zelfde liedje zingt. De verscheidenheid is er totaal niet omdat iedereen op die dommige hollywoodsterren wil lijken, en die sterren hebben dan inmiddels weer een andere trend ontdenkt die wij hier over een paar jaar weer mogen aanschouwen. Er zijn maar weinig mensen die echt gebruik maken van de vrijheid om verscheiden te zijn. En die worden vaak nog uitgekotst ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |