Wél, verdulle.quote:
Dacht ik.quote:
Sorry....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:35 schreef PsyCha het volgende:
[..]
whoops had altijd gedacht dat je neger was.![]()
Mijn avatar is dan ook lichtelijk misleidend...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:35 schreef PsyCha het volgende:
[..]
whoops had altijd gedacht dat je neger was.![]()
Ik kan naar Frankrijk gaan en even wat bruiner worden...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:36 schreef PsyCha het volgende:
[..]
daar gaat mij droom![]()
whehe, nee joh, boeiend.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:37 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik kan naar Frankrijk gaan en even wat bruiner worden...
das kobe bryant of niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:37 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Mijn avatar is dan ook lichtelijk misleidend...
Ja...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:37 schreef Chowi het volgende:
Dit topic was over lelijke gothics, hè.
quote:
OMG? Klinkerdief? Groep drie?quote:# Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:
vraagen waarom hij die kut muggen niet laat sterven die beesten zijn tog maar verveelend
Kobe is nog steeds erg okay...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:40 schreef PsyCha het volgende:
[..]
vroeger was ie wel leuk, maar nu
net als gothics
Het was dan ook van mijn basisschoolperiode.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:42 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Klinkerdief? Die term heb ik al "jaaren" (decennia) niet meer gehoord...
ja!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:37 schreef Chowi het volgende:
Dit topic was over lelijke gothics, hè.
paaaaaaaaaaaard!!!quote:
quote:
Heeft die ook zulke oorbellen, ja?quote:
Zeer.... kunstzinnig hoor... die apatische pose en timide oogopslag complementeert het algehele feodale pre-apocalyptisch tijdbeeld...quote:
slechte beeldvorming moet gecorrigeerd wordenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:18 schreef tonks het volgende:
Het erge is nu ook dat van die "True gothics" zich nu aan het uitgraven zijn omdat zij zichzelf echte gothics vinden en hij NEP IS.
Cute.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:51 schreef PsyCha het volgende:
[..]
nee, maar ik roep altijd om mijn mama als ik huil en/of bang ben.![]()
Je moet ze niet allemaal over dezelfde hanekam scheren?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:52 schreef misantropia het volgende:
[..]
slechte beeldvorming moet gecorrigeerd worden![]()
Kan geregeld worden.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:53 schreef PsyCha het volgende:eigenlijk zou er een waarschuwing moeten zijn in TT. Die foto's
ja doei! Worden die lloret-gangers met die freakshows geconfronteerd. En wie wil daar nou sex mee hebben?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
fucking freakshow... die mensne moeten ze gewoon verplicht op vakantie naar lloret sturen ofzo... misschien dat ze na wat zonlicht en sex normaal worden
ja ik snap hun beweegredenen niet...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
fucking freakshow... die mensne moeten ze gewoon verplicht op vakantie naar lloret sturen ofzo... misschien dat ze na wat zonlicht en sex normaal worden
verwar je nu gothics met punkers ?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:54 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je moet ze niet allemaal over dezelfde hanekam scheren?
Als ik op een feest kom zie ik toch vaak mensen met een hanekam hoor. Of met een gladgeschoren koppie zoals ik.quote:verwar je nu gothics met punkers ?
oeeei wat een fout oeeeeeei
't Is allemaal dezelfde negatieve zooi...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:56 schreef misantropia het volgende:
[..]
verwar je nu gothics met punkers ?
oeeei wat een fout oeeeeeei
heet jij nico?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:58 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Als ik op een feest kom zie ik toch vaak mensen met een hanekam hoor. Of met een gladgeschoren koppie zoals ik.
inderdaad. Coole nick btw. 2001 is geweldigquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:56 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vond het maar een kortzichtig mannetje, die neger stond tenminste nog open en kwam een stuk meer volwassen over. De hokjesgeest overheerste bij die gothic dusdanig dat hij zichzelf verschrikkelijk limiteerde en andere culturen/muziekstromingen bij voorbaat al geen kans gaf
Lijken me dan ook echt enorm leuke feestenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:58 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Als ik op een feest kom zie ik toch vaak mensen met een hanekam hoor. Of met een gladgeschoren koppie zoals ik.
yup. Lekker dansen, biertje erbij. The usual. Want nee er wordt geen metal gedraait maar doorgaans gewoon dance achtige muziek. Al dan niet wat harder en agressiever dan de doorsnee trance.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:01 schreef Mojave het volgende:
[..]
Lijkt me dan ook echt enorm leuke feesten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |