Ja, hij viel iets naar achteren. Maar het stoort me op zich niet.quote:Op woensdag 17 mei 2006 07:36 schreef Shark.Bait het volgende:
het zijn wel stoere foto's.. alleen die bril
Nou ja, over minimaal 1 jaar dan zal iedereen wel zien wat ik bedoel
Fijne plaat, lekkere blik. Het licht valt mooi en het is net niet te veel. Het type bewerking is niet mijn ding, maar wel heel netjes gedaan. Alleen die handquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:53 schreef Shark.Bait het volgende:
Xilantof kijkt als zo'n standbeeld; alsof ie een visie heeft, een toekomstbeeld, alsof ie poseert![]()
[afbeelding]
Toeps in kodak T-MAX 400 film F100 met 80-200 F/2.8 Nikkor, Coolsacan V gescanned, stof weggekloned, extra noise toegevoegd, sepia gemaakt, litteken weggepoetst, olie ververst, op nieuw geverfd, afgestofd en met was ingesmeerd zgan etc.
1: vind ik veruit het minste model van de dag. Die houding, net een zak aardappelen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:17 schreef RubberDuckey het volgende:
En dat eindelijk eens een reekje van mij
Ze stonden al op m`n eigen site en op de site van Ronald en nu dus hier
Op de site van Ronald zijn meer foto`s te vinden trouwens
De foto`s zijn in volgorde van tijd neergezet, niet model bij model gezocht
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
#3:
[afbeelding]
#4:
[afbeelding]
#5:
[afbeelding]
#6:
[afbeelding]
Leuke foto's, maar ik ben eerlijk gezegd zowel van Toeps als van Re beter gewend tja, adel verplicht hequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:20 schreef Re het volgende:
zow, meeste zijn wel verwerkt nu
[afbeelding]
[afbeelding]
aah, tx.-ik denk dat ik bij Chanty & BloodyLotte had moeten spotmeten op hun huid om hetzelfde effect als hier te krijgen. Leermoment dus, volgende keer meer uitproberen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:23 schreef Vliegvrager het volgende:
Fijne plaat, lekkere blik. Het licht valt mooi en het is net niet te veel. Het type bewerking is niet mijn ding, maar wel heel netjes gedaan.
ja idd, nu je het zegtquote:Alleen die handIk vind de houding raar en er ljjkt wel een vinger te missen.
ik stoor me eigenlijk niet echt aan die bril, ik vond het er wel lazy uitzien, dat gebeurd meestal als je ligt te wachtenquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:54 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Leuke foto's, maar ik ben eerlijk gezegd zowel van Toeps als van Re beter gewend tja, adel verplicht he
1: Pose en compo zijn erg okay. Echt een foto die je moet verkennen. Maar de 'opzakkende' bril komt behoorlijk slordig over en er valt een lelijke schaduw over Toeps. Ik denk ook dat het mooier was geweest als Toeps weggekeken had, nu oogt het wat slaperig.
2:: Ook hier is de compo dik in orde. Leuk lijnenspel en dat interacteert weer mooi met de pose en met het licht en donker in de foto. Het inkijkje in de jurk had van mij niet gehoeven: omdat Toeps zit/hangt, komt haar been niet op zn voordeligst uit. De ietwat hangende houding is hoe dan ook niet erg flateus, en ook de kin had wat verder omhoog gemogen om de huid ter plaatse wat strakker te trekken.
oe die vind ik leukquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:20 schreef Re het volgende:
zow, meeste zijn wel verwerkt nu
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan moet je effe op de foto klikken met uwen muis.. de foto is wat te groot voor FOT en daarom verkleind. Als je de grote versie bekijkt, zijn Toeps beentjes wel mooi glad.quote:Op woensdag 17 mei 2006 09:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe die vind ik leuk
Alleen dr beentjes storen me een beetje, qua structuur
Ik ben thuis bezig met het foto-setje voor jouquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:49 schreef BloodyLotte het volgende:
HM-MasterII, ik verwacht nog foto's van jou hoor.![]()
.
En die ogen van Debsterr, ik zie nu pas hoe mooi die make-up was gedaan, echt prachtig!
Helaas heb ik nog geen flitsset tot m`n beschikking, dus moet ik het zien te doen met de reportageflitser waarbij het licht minder te sturen is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
4: Ik vind de houding niet fijn hier, komt niet lekker over. Ligt denk ik ook een beetje aan dat vestje, vind ik er niet zo florisant uitzien bij Debsterrr. Belichting is ook niet helemaal lekker, met die harde schaduw achter haar neus.
5: Ogen. Staan er netjes op, valt verder niet zo veel over te zeggen. Heb je de huid nabewerkt? Dan kun je overwegen dat niet of minder met de wenkbrauwen te doen.
reflectieschermpjes zijn er al vanaf 2 tientjesquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:15 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Helaas heb ik nog geen flitsset tot m`n beschikking, dus moet ik het zien te doen met de reportageflitser waarbij het licht minder te sturen is.
Dan zal het de DOF zijn, ik wist ook al niet zeker of het bewerking was. Meestal gebruiken modelfotografen bij de nabewerking van close portretten een techniekje om de huid wat te soften. Anders kijk je bij een scherpe foto letterlijk in de poriën.quote:En ik heb de huid niet nabewerkt, alleen het geel van de make-up wat versterkt en de ogen een extra verscherping gegeven. Ik zie ook niet echt helemaal wat je bedoelt bij de werkbrauwen.
Tis de DOF denk ik jah, diafragma was 4 dacht ik. Ik zal eens kijken wat ik nog kan veranderen aan de foto. Mocht het iets worden zie je het vanzelf hier verschijnenquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:34 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dan zal het de DOF zijn, ik wist ook al niet zeker of het bewerking was. Meestal gebruiken modelfotografen bij de nabewerking van close portretten een techniekje om de huid wat te soften. Anders kijk je bij een scherpe foto letterlijk in de poriën.Bij het soften (ik dacht dus dat jij dat gedaan had) worden de ogen, lippen en wenkbrauwen niet gedaan, want daardoor zou de foto onscherp gaan ogen. Ms kun je eens kijken of het mooi wordt als je de wenkbrauwen ook nog wat verscherpt.
ghihihi okquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan moet je effe op de foto klikken met uwen muis.. de foto is wat te groot voor FOT en daarom verkleind. Als je de grote versie bekijkt, zijn Toeps beentjes wel mooi glad.![]()
ikke ooooookquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ben thuis bezig met het foto-setje voor jou![]()
Vanavond heb ik er weer tijd voor.. (en dan mag je gaan gillen welke foto's niet en wel getoond mogen worden) Ik weet wel welke niet tot nu toe.![]()
thnx, ja, ik hou van donkerder dan de gemiddelde persoon, dus redelijk bewust welquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:53 schreef aapstok het volgende:
Heb net al je foto's doorgebladerd en deze vind ik ook heel mooi geworden:
http://www.photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=338
http://www.photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=192
http://www.photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=168
http://www.photophoria.net/forum/album_pic.php?pic_id=166
Vooral de foto's die je binnen hebt genomen lijken wat aan de donkere kant, is dat een bewuste keus?
Als ik eerlijk moet zijn vind ik dit portret absoluut niet lijken op de dame die ik daar zag rondlopen...(niet zo flatteus dus)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |