Roderick en Milouska toch?quote:Op zondag 14 mei 2006 12:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Karel en Milouska komen morgen middag bij Schiffers.FM !
Dan weten wij meer![]()
yep, diequote:Op zondag 14 mei 2006 12:45 schreef Svensational het volgende:
Roderick en Milouska toch?
De hint was: "De mol heeft NOOIT een andere kleur gehad." Dus Roderick concludeerde daaruit dat het over Milouska moest gaan, omdat zij als enige in de zon niet verbrandde.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:27 schreef Fiorenza het volgende:
Wat ik niet snap is dat Roderick uit de kleuren-hint opmaakte dat Frederique de mol was.
Ik zou in zijn opzicht dan eerder zeggen Milouska heeft nooit een andere kleur gehad (niet bruiner door de zon, niet rood van schaamte blablabla) of heb ik gewoon iets niet goed begrepen?
Dat deed hij juist niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:30 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
De hint was: "De mol heeft NOOIT een andere kleur gehad." Dus Roderick concludeerde daaruit dat het over Milouska moest gaan, omdat zij als enige in de zon niet verbrandde.
Ik snap er niks van, waar baseer je dat nou op? Zowel op die zoutvlakte, nadat hij die aanwijzing gelezen had, als later in de studio had Roderick het erover dat ze zich allemaal telkens moesten insmeren om niet te verbranden in de zon, het was heel duidelijk dat hij dacht dat die aanwijzing sloeg op verkleuring door de zon. Als hij het zo heeft geïnterpreteerd, dan kan het toch niet anders dan dat hij door die aanwijzing dacht dat het om Milouska ging? Het feit dat hij heeft verloren wil nog niet zeggen dat hij per se op Frédérique heeft gestemd.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:35 schreef Ayaxola het volgende:
Dat deed hij juist niet.
Hij dacht ook dat't om Milouska ging.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:05 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, waar baseer je dat nou op? Zowel op die zoutvlakte, nadat hij die aanwijzing gelezen had, als later in de studio had Roderick het erover dat ze zich allemaal telkens moesten insmeren om niet te verbranden in de zon, het was heel duidelijk dat hij dacht dat die aanwijzing sloeg op verkleuring door de zon. Als hij het zo heeft geïnterpreteerd, dan kan het toch niet anders dan dat hij door die aanwijzing dacht dat het om Milouska ging? Het feit dat hij heeft verloren wil nog niet zeggen dat hij per se op Frédérique heeft gestemd.
aaaha. dan zit daar dus mijn verwarring, ik dacht dat hij op F zat. Hij zal gewoon minder vragen over M goed beantwoord hebben.quote:Op maandag 15 mei 2006 01:40 schreef Flem het volgende:
Roderick stemde op het laatst ook op Milouska ja, mede vanwege die aanwijzing. Als Frederique de Mol was geweest, had die aanwijzing hem dus ontzettend genaaid :>.
quote:iggy_in_the_house iggy_in_the_house - dinsdag 28 maart 2006 @ 16:29
Carpe Diem!?
quote:Op maandag 27 maart 2006 23:24 schreef Lucille het volgende:
.....
/quote
Ben het helemaal er mee eens. Milouska is voor mij ook de Mol. Ze is te raar, te klunzig bezig en dat verraadt haar. Ze heeft bovendien het geluk, dat ze eigenlijk, als mol, niet veel hoeft te doen om geen geld in de pot te krijgen.
Bovendien waar ik nog aan dacht. Tijdens de 3e opdracht moesten ze allemaal jeugdfoto's raden, toch? Wie presenteert ook al weer het jeugdjournaal ? Juistem
Ik hou haar vrijdag gewoon goed in de gaten.
Ik had Milouska alleen maar door omdat ik haar 'ken' van het Jeugdjournaal en wat interviews met haar gelezen heb. En haar columns in het AD. Daardoor wíst ik dat ze niet dom is. En ook dat ze veel gereisd heeft. Dat met die koffertejs was dus zó opvallend, dat ik vanaf dat moment zéker wist dat zij de mol was.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alsof wij 'bekende nederlands' echt kennen![]()
What's in it for de mol?? het spel natuurlijk! De mol heeft gewoon 'n opdracht, dat doet ie vrijwillig omdat 't superleuk is. Dat geld zitten ze heus niet om te springen hoor.. Lijkt mij in ieder geval geweldig om de mol te spelen, dat geld kan me gestolen worden.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Mag de mol eigenlijk het door hem/haar achterover gedrukte geld houden? Ik bedoel: what's in it for the mol?
Als er weinig aan te behalen valt, dan is het toch heel verleidelijk zo min mogelijk sabotage te plegen zodat niemand je kan betrappen en verdenken?
Ik kan me voorstellen dat het nemen van risico's het spel extra jeu geeft. De afweging: op save spelen om niet ontdekt te worden óf risico nemen omdat er een beloning is, lijkt me heel menselijk. Juist die afweging is aardig om te zien.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:09 schreef Taurus het volgende:
[..]
What's in it for de mol?? het spel natuurlijk! De mol heeft gewoon 'n opdracht, dat doet ie vrijwillig omdat 't superleuk is. Dat geld zitten ze heus niet om te springen hoor.. Lijkt mij in ieder geval geweldig om de mol te spelen, dat geld kan me gestolen worden.
Volgens mij heb ik dat hier toen ook gezegd. Het viel mij in ieder geval wel op.quote:Op maandag 15 mei 2006 00:41 schreef Taurus het volgende:
Ik zit 't net nog 'n keer te kijken, de laatste aflevering, en ik vind echt dat Milouska 't goed gedaan heeft. Ze heeft echt veel geflikt zonder dat mensen haar direct verdacht vonden. Voorbeeldje, met die kofferopdracht; ik meen mij nog te herinneren dat ze meteen als eerste voor 'n koffer sprong. Als ze van tevoren al wist welke plaatsen in welke koffers zaten, vind ik 't best raar dat niemand 't gek vond dat zij zo duidelijk die koffer wilde.
Ben benieuwd of je ook zo gesproken had als 1 van de andere 2 finalisten de Mol was gebleken..quote:Op maandag 15 mei 2006 09:45 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Ik had Milouska alleen maar door omdat ik haar 'ken' van het Jeugdjournaal en wat interviews met haar gelezen heb. En haar columns in het AD. Daardoor wíst ik dat ze niet dom is. En ook dat ze veel gereisd heeft. Dat met die koffertejs was dus zó opvallend, dat ik vanaf dat moment zéker wist dat zij de mol was.
Nee, ik 'ken' haar niet, maar ik kende haar goed genoeg om te weten dat het domme en naïeve gespeeld was. Als het om een totaal onbekend persoon was gegaan, was ik daar misschien wel ingetrapt. En dan was het een goede mol geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |