abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 mei 2006 @ 12:45:05 #201
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37812162
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:40 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Karel en Milouska komen morgen middag bij Schiffers.FM !
Dan weten wij meer
Roderick en Milouska toch?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 14 mei 2006 @ 12:48:32 #203
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_37812243
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:45 schreef Svensational het volgende:
yep, die
  zondag 14 mei 2006 @ 12:57:14 #204
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37812433
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:45 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze Karel zeiden
Roderick zal het wel zijn.
pi_37813537
Is er iemand die dat maandag zou willen opnemen? Of kun je dat sowieso altijd ergens terughoren?
  zondag 14 mei 2006 @ 14:09:51 #206
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37814079
Podcast
Leuk interview gehoord in Schiffers.fm? Of heeft u het juist gemist? De leukste interviews uit het programma kunt u terugluisteren via Podcast op onze website.

Bron
pi_37814531
geweldige uitkomst, al had ik al vrij lang het idee dat Milouska de mol was.
Leuk dat haar neergezette rol (en dat als niet-actrice) zo goed geloofd werd.

Wat ik niet snap is dat Roderick uit de kleuren-hint opmaakte dat Frederique de mol was.
Ik zou in zijn opzicht dan eerder zeggen Milouska heeft nooit een andere kleur gehad (niet bruiner door de zon, niet rood van schaamte blablabla) of heb ik gewoon iets niet goed begrepen?
pi_37815943
quote:
Op zondag 14 mei 2006 14:27 schreef Fiorenza het volgende:
Wat ik niet snap is dat Roderick uit de kleuren-hint opmaakte dat Frederique de mol was.
Ik zou in zijn opzicht dan eerder zeggen Milouska heeft nooit een andere kleur gehad (niet bruiner door de zon, niet rood van schaamte blablabla) of heb ik gewoon iets niet goed begrepen?
De hint was: "De mol heeft NOOIT een andere kleur gehad." Dus Roderick concludeerde daaruit dat het over Milouska moest gaan, omdat zij als enige in de zon niet verbrandde.
pi_37816073
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:30 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

De hint was: "De mol heeft NOOIT een andere kleur gehad." Dus Roderick concludeerde daaruit dat het over Milouska moest gaan, omdat zij als enige in de zon niet verbrandde.
Dat deed hij juist niet.
pi_37832971
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:35 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Dat deed hij juist niet.
Wel, hij verdacht daardoor ook Milouska hoor? Niet frédérique..
pi_37833075
quote:
Op zondag 14 mei 2006 15:35 schreef Ayaxola het volgende:
Dat deed hij juist niet.
Ik snap er niks van, waar baseer je dat nou op? Zowel op die zoutvlakte, nadat hij die aanwijzing gelezen had, als later in de studio had Roderick het erover dat ze zich allemaal telkens moesten insmeren om niet te verbranden in de zon, het was heel duidelijk dat hij dacht dat die aanwijzing sloeg op verkleuring door de zon. Als hij het zo heeft geïnterpreteerd, dan kan het toch niet anders dan dat hij door die aanwijzing dacht dat het om Milouska ging? Het feit dat hij heeft verloren wil nog niet zeggen dat hij per se op Frédérique heeft gestemd.
pi_37833320
quote:
Op maandag 15 mei 2006 00:05 schreef _Floddertje_ het volgende:

[..]

Ik snap er niks van, waar baseer je dat nou op? Zowel op die zoutvlakte, nadat hij die aanwijzing gelezen had, als later in de studio had Roderick het erover dat ze zich allemaal telkens moesten insmeren om niet te verbranden in de zon, het was heel duidelijk dat hij dacht dat die aanwijzing sloeg op verkleuring door de zon. Als hij het zo heeft geïnterpreteerd, dan kan het toch niet anders dan dat hij door die aanwijzing dacht dat het om Milouska ging? Het feit dat hij heeft verloren wil nog niet zeggen dat hij per se op Frédérique heeft gestemd.
Hij dacht ook dat't om Milouska ging. Zeker weten
pi_37833497
Ja, ik weet het ook zeker hoor.

En anders moet Roderick als-t-ie hier toevallig leest zelf maar even het verlossende antwoord geven.
pi_37833856
Ik zit 't net nog 'n keer te kijken, de laatste aflevering, en ik vind echt dat Milouska 't goed gedaan heeft. Ze heeft echt veel geflikt zonder dat mensen haar direct verdacht vonden. Voorbeeldje, met die kofferopdracht; ik meen mij nog te herinneren dat ze meteen als eerste voor 'n koffer sprong. Als ze van tevoren al wist welke plaatsen in welke koffers zaten, vind ik 't best raar dat niemand 't gek vond dat zij zo duidelijk die koffer wilde.

Ook het verloren geld bij de paarden-opdracht vond ik goed, en onopvallend (wisten wij niet).. De auto-opdracht, pretty obvious, maar ze heeft voor vertraging gezorgd. De opdracht aan 't begin, met 2 keer -1000. Nouja, ze heeft gewoon veel verpest zonder dat ze verdacht werd.

Dat is 'n goeie tactiek op zich. Het mag dan voor sommigen 'n saaie tactiek zijn, maar het werkt wel.
  maandag 15 mei 2006 @ 01:40:55 #215
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_37834636
Roderick stemde op het laatst ook op Milouska ja, mede vanwege die aanwijzing. Als Frederique de Mol was geweest, had die aanwijzing hem dus ontzettend genaaid :>.
pi_37836334
quote:
Op maandag 15 mei 2006 01:40 schreef Flem het volgende:
Roderick stemde op het laatst ook op Milouska ja, mede vanwege die aanwijzing. Als Frederique de Mol was geweest, had die aanwijzing hem dus ontzettend genaaid :>.
aaaha. dan zit daar dus mijn verwarring, ik dacht dat hij op F zat. Hij zal gewoon minder vragen over M goed beantwoord hebben.
  maandag 15 mei 2006 @ 09:08:46 #217
137928 Genverbrander
Gelukszoeker
pi_37836366
ik heb het einde pas gisteravond gekeken, heb veel moeite moeten doen om het niet al te weten te komen. Grappig, toch Milouska, had ik niet verwacht! Toch zal ik haar altijd nog met een dom wicht associëren als ik haar nog eens zie, misschien heeft ze het wat tè goed gespeeld.

Sommige hints waren trouwens veel te ver gezocht.
pi_37836517
Ahum
quote:
iggy_in_the_house iggy_in_the_house - dinsdag 28 maart 2006 @ 16:29
Carpe Diem!?

quote:Op maandag 27 maart 2006 23:24 schreef Lucille het volgende:
.....
/quote

Ben het helemaal er mee eens. Milouska is voor mij ook de Mol. Ze is te raar, te klunzig bezig en dat verraadt haar. Ze heeft bovendien het geluk, dat ze eigenlijk, als mol, niet veel hoeft te doen om geen geld in de pot te krijgen.

Bovendien waar ik nog aan dacht. Tijdens de 3e opdracht moesten ze allemaal jeugdfoto's raden, toch? Wie presenteert ook al weer het jeugdjournaal ? Juistem

Ik hou haar vrijdag gewoon goed in de gaten.
  maandag 15 mei 2006 @ 09:44:04 #219
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37836891
Mag de mol eigenlijk het door hem/haar achterover gedrukte geld houden? Ik bedoel: what's in it for the mol?

Als er weinig aan te behalen valt, dan is het toch heel verleidelijk zo min mogelijk sabotage te plegen zodat niemand je kan betrappen en verdenken?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37836922
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 10:24 schreef peaceman het volgende:

[..]

Alsof wij 'bekende nederlands' echt kennen
Ik had Milouska alleen maar door omdat ik haar 'ken' van het Jeugdjournaal en wat interviews met haar gelezen heb. En haar columns in het AD. Daardoor wíst ik dat ze niet dom is. En ook dat ze veel gereisd heeft. Dat met die koffertejs was dus zó opvallend, dat ik vanaf dat moment zéker wist dat zij de mol was.
Nee, ik 'ken' haar niet, maar ik kende haar goed genoeg om te weten dat het domme en naïeve gespeeld was. Als het om een totaal onbekend persoon was gegaan, was ik daar misschien wel ingetrapt. En dan was het een goede mol geweest.
pi_37837413
quote:
Op maandag 15 mei 2006 09:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Mag de mol eigenlijk het door hem/haar achterover gedrukte geld houden? Ik bedoel: what's in it for the mol?

Als er weinig aan te behalen valt, dan is het toch heel verleidelijk zo min mogelijk sabotage te plegen zodat niemand je kan betrappen en verdenken?
What's in it for de mol?? het spel natuurlijk! De mol heeft gewoon 'n opdracht, dat doet ie vrijwillig omdat 't superleuk is. Dat geld zitten ze heus niet om te springen hoor.. Lijkt mij in ieder geval geweldig om de mol te spelen, dat geld kan me gestolen worden.
  maandag 15 mei 2006 @ 10:31:29 #222
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37837928
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:09 schreef Taurus het volgende:

[..]

What's in it for de mol?? het spel natuurlijk! De mol heeft gewoon 'n opdracht, dat doet ie vrijwillig omdat 't superleuk is. Dat geld zitten ze heus niet om te springen hoor.. Lijkt mij in ieder geval geweldig om de mol te spelen, dat geld kan me gestolen worden.
Ik kan me voorstellen dat het nemen van risico's het spel extra jeu geeft. De afweging: op save spelen om niet ontdekt te worden óf risico nemen omdat er een beloning is, lijkt me heel menselijk. Juist die afweging is aardig om te zien.

En geen mens zegt nee tegen poen. Van mijn part schenk je het aan een goed doel of zo

Ik vind het overigens top dat de BN'ers bij WIDM gewoon harde cash kunnen verdienen. Niet dat weeë gezeik dat het louter om de eer gaat (of bij voorbaat al voor zieke kindjes in Pieterburen). Spelen voor de poen, dát maakt het zo leuk en menselijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_37839220
quote:
Op maandag 15 mei 2006 00:41 schreef Taurus het volgende:
Ik zit 't net nog 'n keer te kijken, de laatste aflevering, en ik vind echt dat Milouska 't goed gedaan heeft. Ze heeft echt veel geflikt zonder dat mensen haar direct verdacht vonden. Voorbeeldje, met die kofferopdracht; ik meen mij nog te herinneren dat ze meteen als eerste voor 'n koffer sprong. Als ze van tevoren al wist welke plaatsen in welke koffers zaten, vind ik 't best raar dat niemand 't gek vond dat zij zo duidelijk die koffer wilde.
Volgens mij heb ik dat hier toen ook gezegd. Het viel mij in ieder geval wel op.
  maandag 15 mei 2006 @ 11:24:10 #224
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_37839271
quote:
Op maandag 15 mei 2006 09:45 schreef weathergirl het volgende:

[..]

Ik had Milouska alleen maar door omdat ik haar 'ken' van het Jeugdjournaal en wat interviews met haar gelezen heb. En haar columns in het AD. Daardoor wíst ik dat ze niet dom is. En ook dat ze veel gereisd heeft. Dat met die koffertejs was dus zó opvallend, dat ik vanaf dat moment zéker wist dat zij de mol was.
Nee, ik 'ken' haar niet, maar ik kende haar goed genoeg om te weten dat het domme en naïeve gespeeld was. Als het om een totaal onbekend persoon was gegaan, was ik daar misschien wel ingetrapt. En dan was het een goede mol geweest.
Ben benieuwd of je ook zo gesproken had als 1 van de andere 2 finalisten de Mol was gebleken..
pi_37841586
Karel

't is jammer dat Angela er niet meer is maar laten we eerlijk zijn: hij heeft het goed gedaan ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')