Jouw reactie bewijst maar weer hoe goed ze de mol gespeeld heeft...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat ook... maar ik vind Milouskut gewoon irritant... en daarom mocht ze de mol niet zijn...![]()
Het wordt eens tijd voor een leuke en echt sneaky mol volgende keer![]()
Over die hints maak ik me nooit zo druk. Het helpt je toch niet. Alles kan een hint zijn en elke hint kun je op tig manieren opvatten.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:51 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ja, idd. De hints voor de kijker. Helemaal niet over gehad....
Dat zou dan een goede mol zijn.quote:
Ah ja, dat was toch met die tikjes van de seconden? En bij Elise had je volgens mij ook nog een achteruitgespeeld stuk van Für Elise. Die hints waren tof.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:57 schreef RayMania het volgende:
Ik vond die ene hint van Elise wel vet.
Iets met de tijden in beeld en de seconden stonden dan voor letters:
05: E
12: L
09: I
19: S
Of die hints met geluiden terug spelen, introfilmpjes.
Maar dit jaar.
Dat kunnen ze toch niet blijven doen. Bovendien was de hint met die verschillende kleuren dit jaar wel 'n duidelijke. Alleen is niemand binnen dat team zo fanatiek geweest blijkbaar om dát 's allemaal op te schrijven.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:57 schreef RayMania het volgende:
Ik vond die ene hint van Elise wel vet.
Iets met de tijden in beeld en de seconden stonden dan voor letters:
12: L
09: I
19: S
Of die hints met geluiden terug spelen, introfilmpjes.
Maar dit jaar.
Ja, maar dan alleen achteraf. Want geen hond werd er wijs uit tijdens de uitzendingen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah ja, dat was toch met die tikjes van de seconden? En bij Elise had je volgens mij ook nog een achteruitgespeeld stuk van Für Elise. Die hints waren tof..
Dat was een hint voor de speurtocht naar de mol voor de fans. Die ging niet door omdat Frédérique overleden was.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:59 schreef Freezor het volgende:
En wanneer wordt die hint uitgelegd dat je je horloge moest verzetten om dichter bij te mol te komen?
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:48 schreef Flem het volgende:
Vorig jaar Klokhuis, dit jaar Jeugdjournaal, what's next? ;>.
En dat met die kleuren was eigenlijk toch wel duidelijk..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen achteraf. Want geen hond werd er wijs uit tijdens de uitzendingen.
Daar is juist heel veel over gespeculeerd. Evenals de witte roos van Frederique, en ehh wat was 't nog meer? Nouja nog wel meer in elk gevalquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:06 schreef Murray het volgende:
[..]
En dat met die kleuren was eigenlijk toch wel duidelijk..
Vooral met die helmen, iedereen een groene helm op, maar 1 iemand had een rooie op..
Is niemand opgevallen of wel? (Mij ook niet) Terwijl dat natuurlijk wel heel duidelijk zou moeten zijn..
Gelukkig maar dat hij niet gewonnen heeft dus.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 21:56 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
haha als milouska niet donker van huidskleur was geweest had ie niks aan de hint gehad! Dus het was gewoon puur toeval!
Dat was vorig jaar bij Yvonne Jaspers niet echt nodig...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:18 schreef Freezor het volgende:
Wat eigenlijk de genialiteit van Milouska als Mol benadrukt is dat ze op het laatst moeite heeft gedaan om zichzelf maar verdacht te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |