Ja Toine en Peggy tegen Frits Sissing en Anniko van Santenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:14 schreef Bravebart het volgende:
Zijn er vanavond niet een paar van WIDM bij Lingo, ik dacht dat ik zoiets begrepen had
Vanavond maar eens kijken dan.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Toine en Peggy tegen Frits Sissing en Anniko van Santen![]()
Om 19.05 op NED 2 Sterrenlingo.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:45 schreef Eveli het volgende:
Hoe laat?
Heb laatst wel in de herhaling Lingo met Richard gezien.![]()
bron:www.rtlnieuws.nlquote:Karel van de Graaf klaagt AVRO aan
Karel van de Graaf heeft een kort geding aangespannen tegen zijn werkgever, de AVRO.
Verschil
De presentator wil alsnog worden ingezet als zogenoemd A-presentator. De 55-jarige Van de Graaf spreekt van 'een diepgaand verschil' tussen hem en de AVRO over de invulling van zijn contract. Hij zou naar eigen zeggen breed worden ingezet als presentator.
Wie is de Mol
Ook wil hij blijven werken voor het succesvolle programma Wie Is De Mol. Van de AVRO zou hij alleen nog TweeVandaag mogen presenteren. De omroep bestrijdt dit. Van de Graaf is 37 jaar in dienst bij de AVRO.
Wie weetquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:52 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
bron:www.rtlnieuws.nl
Volgend jaar weer een nieuwe presentator?
Jeetje, de AVRO moet niet zo moeilijk doen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:52 schreef Here2Stay het volgende:
[..]
bron:www.rtlnieuws.nl
Volgend jaar weer een nieuwe presentator?
Mijn God! t zal toch niet... Jammer dat de Avro zo zijn best doet het programma kapot te maken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
Komend seizoen idd een nieuwe presentator, is ook al gevonden, AVRO maakt hem/haar alleen pas later bekend. Ik zeg: Tooske!
Nee joh, die is zo dom, dan snapt ze gelijk helemaal niks van het spelquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:22 schreef BVO het volgende:
Komend seizoen idd een nieuwe presentator, is ook al gevonden, AVRO maakt hem/haar alleen pas later bekend. Ik zeg: Tooske!
Jeroen van Boulevard zei dat ze officieel volgende week moeten wachten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:31 schreef BVO het volgende:
Haaibaaike, ik zeg net dat Karel weg is bij WIDM en dat ze al een nieuwe presentator gevonden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |