abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37842593
Karel heeft het idd niet onaardig gedaan. Beetje jammer dat ie iedere keer de afvaller een beetje liep af te zeiken omdat ie er kennelijk erg ver naast zat.
A mind with a heart of it's own
pi_37846313
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:18 schreef DrMarten het volgende:
Karel heeft het idd niet onaardig gedaan. Beetje jammer dat ie iedere keer de afvaller een beetje liep af te zeiken omdat ie er kennelijk erg ver naast zat.
Niks aan toe te voegen.
pi_37846346
quote:
pi_37847090
Karel viel me 100% mee! Ik mis Angela niet hoor!
pi_37848763
quote:
Karel wist toch niet wie de Mol was? Dus Karel wist ook niet of ze er ver naast zaten.
pi_37848968
quote:
Beetje jammer dat ie iedere keer de afvaller een beetje liep af te zeiken omdat ie er kennelijk erg ver naast zat.
Een beetje dollen ... moet kunnen. Vond ik juist wel leuk.
  maandag 15 mei 2006 @ 16:54:07 #232
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37849112
Karel heeft het goed gedaan Was voor mij het eerste seizoen dat ik naar WIDM ging kijken.
  maandag 15 mei 2006 @ 17:14:29 #233
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_37849673
Karel heeft het wat mij betreft prima gedaan. Ik hou wel van een beetje dat cynische randje; Angela kon voor elke opdracht en elke executie zo'n doodgravershouding aannemen. Ze deed veel te plechtstatig, vond ik.

Kwa deze reeks en Frederique: GEWELDIG dat ze heeft gewonnen En weer KUT dat zo'n levenslustig mens onder de grond ligt

Haar woorden aan het eind van de aflevering... brok en traantje

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 mei 2006 @ 00:06:46 #234
7889 tong80
Spleenheup
pi_37864856
Wat een kut mol ik had het na één aflevering al gezien.Net de video gekeken van vrijdag en bevestigd gezien dat het die negerin was omdat ik haar niet kende kwa naam.

Slechtste Mol ooit.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:08:25 #235
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37864908
Tong waarom deed je dan niet mee met de prono !
Was je ver gekomen met de punten
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 mei 2006 @ 00:09:47 #236
7889 tong80
Spleenheup
pi_37864963
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Tong waarom deed je dan niet mee met de prono !
Was je ver gekomen met de punten
Heel het topioc is helaas langs me heen gegaan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 16 mei 2006 @ 00:10:52 #237
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37865001
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:09 schreef tong80 het volgende:

[..]

Heel het topioc is helaas langs me heen gegaan.

Dat klopt.
Volgend jaar weer.
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 mei 2006 @ 00:29:11 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_37865645
Wat mooi om te zien dat ze de top haalde

pi_37866360
Karel deed het fantastisch
  dinsdag 16 mei 2006 @ 01:01:59 #240
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37866437
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 00:29 schreef tong80 het volgende:
Wat mooi om te zien dat ze de top haalde

Milouska deed het goed, niemand van hen had het in de gaten dat zij de mol was./ of verdacht haar ervan !
Ben blij dat Frederique gewonnen heeft.
Ik heb gisteren weer gekeken op internet.
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 mei 2006 @ 01:18:25 #241
7889 tong80
Spleenheup
pi_37866733
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:01 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Milouska deed het goed, niemand van hen had het in de gaten dat zij de mol was./ of verdacht haar ervan !
Ben blij dat Frederique gewonnen heeft.
Ik heb gisteren weer gekeken op internet.
Ik bedoelde Frederique met de top halen.

Milouska was bagger, het lag aan de anderen dat ze niet werd ontmaskerd.

Vreselijk slechte mol.

pi_37868737
quote:
Op maandag 15 mei 2006 10:31 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat het nemen van risico's het spel extra jeu geeft. De afweging: op save spelen om niet ontdekt te worden óf risico nemen omdat er een beloning is, lijkt me heel menselijk. Juist die afweging is aardig om te zien.

En geen mens zegt nee tegen poen. Van mijn part schenk je het aan een goed doel of zo

Ik vind het overigens top dat de BN'ers bij WIDM gewoon harde cash kunnen verdienen. Niet dat weeë gezeik dat het louter om de eer gaat (of bij voorbaat al voor zieke kindjes in Pieterburen). Spelen voor de poen, dát maakt het zo leuk en menselijk.
[Zeikmodus aan] in pieterburen zitten zeehondjes, geen kinderen[/off]
Dance 'til ya drop!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 09:07:58 #243
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_37869146
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 08:29 schreef Sannydance het volgende:

[..]

[Zeikmodus aan] in pieterburen zitten zeehondjes, geen kinderen[/off]
Duh
Snobs have more fun!
KLIK!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 17 mei 2006 @ 09:09:41 #244
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37905612
Uit de Telegraaf van vandaag:

Nooit eerder lagen de dood en het leven zo dicht bij elkaar als in het zesde seizoen van het populaire programma Wie is… de Mol? Aan de ene kant overleed winnares Frédérique Huydts, terwijl er aan de andere kant nieuw leven groeide in de buik van nota bene de mol zelf. Tijdens de opnamen in oktober kwam Milouska Meulens (32) er namelijk achter dat ze een klein molletje in zich droeg. In gesprek met de inmiddels hoogzwangere Jeugdjournaalpresentatrice, die gelukkig in het echt slimmer is dan ze zich in het programma voordeed.

Mol Milouska in het echt wél lief en intelligent

Tijd voor eerherstel

„Ik kan niet tegen mijn verlies”

Al bij de allereerste aflevering van Wie is… de Mol? – alweer zes jaar geleden en nog niet met BN’ers – was Milouska vastbesloten: ooit zou zij de perfecte mol neerzetten. Helaas moest ze de eerste keer dat ze voor het programma werd gevraagd ’nee’ zeggen…
Milouska legt uit: „Dat was ten tijde van het EK voetbal en de Olympische Spelen. Ik kon echt geen vrij nemen van mijn werk. Ik zei dat ze me nog maar een keer moesten bellen.” Mei vorig jaar deden ze dat gelukkig. „Ik wilde meedoen, maar alleen als mol. Al ben ik wel even bang geweest dat ik met die stellige eis mijn eigen glazen zou ingooien.” Ze glimlacht: „Of ik had winnares willen zijn, maar ja die zekerheid heb je niet. Ik was ervan overtuigd dat ik een goede mol zou zijn, omdat niemand zou geloven dat ik kon liegen en bedriegen. Dat ligt inderdaad niet in mijn aard, maar tijdens spelletjes weer wel. Dan ben ik vreselijk fanatiek. Ik kan echt niet tegen mijn verlies.”
Terwijl ze af en toe een hapje neemt van haar ontbijt, vervolgt de presentatrice: „Samengevat waren er twee redenen waarom ik de hoofdrol wilde. Omdat ik de spil van het spel wilde zou zijn én om mijn vrienden te overtuigen van hun ongelijk. Zij dachten dat het mij nooit zou lukken. Inderdaad, ik heb redelijk veel last van bewijsdrang.”

Diepste geheim
Eind augustus begon Milouska zich in het diepste geheim voor te bereiden. Zo maakte ze op papier alvast kennis met de negen deelnemers, leerde hoe een auto in elkaar zit en bestudeerde de topografie van Argentinië plús de opdrachten die ze zouden krijgen. Ter plekke was er slechts een kleine groep die wist dat zij de mol was. „Mijn persoonlijke begeleider gaf mij in het geheim alle aanwijzingen door. Omdat ik mij buiten de groep stelde, had ik veel mogelijkheden om even weg te gaan.”
Eenmaal weer thuis had ze twee vertrouwenspersonen aan wie ze haar bijzondere ervaringen kon vertellen. „Mijn vriendin wist dat ik de mol was, maar mijn vriend niet. Dat wilde hij niet omdat hij het programma wilde volgen.
Maar al tijdens de derde aflevering wist hij het, omdat ik mij daarin afwachtend had opgesteld. En volgens hem zou ik mij direct ermee hebben bemoeid. Bovendien wist hij dat ik de onzekerheid om te verliezen helemaal niet aankan. Een collega vermoedde daarentegen dat ik de winnares was, omdat de vervelende reacties van de deelnemers en op internet mij koud lieten. Ze vonden mij onhandig, traag, pesterig, vergeetachtig, slordig, naïef… Het is natuurlijk ook niet leuk als mensen zo over je praten. Maar ik wilde absoluut geen sympathie opwekken, dat hadden de voorgaande mollen al gedaan. En ik verdroeg het omdat ik maar één doel had, namelijk een zo goed mogelijke mol zijn.”

Toch kon ze het niet laten af en toe te benadrukken dat ze intelligenter was dan ze zich voordeed. „Dan vertelde ik dat ik de school voor journalistiek heb gedaan, researcher ben geweest bij Zembla en in het dagelijks bestuur heb gezeten van de club die het regeringsjubileum van de Koningin organiseerde.” Ze schatert: „Maar veel baatte dat niet.” Ze vervolgt: „Waaraan mensen zich vooral ergerden was dat ik altijd maar bleef doorvragen. En ja, dat was ook irritant. Terwijl ik ondertussen natuurlijk perfect wist hoe de opdrachten in elkaar staken.”
Het feit dat de deelnemers het pas heel laat doorhadden, bewijst dat Milouska haar droomrol perfect speelde. „Frédérique was de eerste die, overigens pas in aflevering acht, op mij stemde.” Ietwat beschaamd: „Ik heb haar nog op het verkeerde been proberen te zetten. Op een dag had iedereen buikgriep en stonden we in een lange rij bij de dokter. Omdat Frédérique na mij aan de beurt was, kreeg ze mee dat de dokter dacht dat ik zwanger was. Ik heb haar toen gezegd dat als dat écht zo was, ik direct terug zou gaan naar Nederland. En dat zou de echte mol natuurlijk nooit doen…” Ze zucht: „Ja, dat was echt een mollenstreek. Heerlijk toch? Ik ben nu al jaloers op de volgende mol.”
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 18 mei 2006 @ 23:43:10 #245
88233 Steve
Still the best.
pi_37973050

.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_37983967
  vrijdag 19 mei 2006 @ 12:13:32 #247
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_37990137
Vanavond geen WIDM, is wel weer even wennen