Eeh jongens .. echt niemand die last heeft gehad van het BBQ'vlees???quote:Op maandag 15 mei 2006 00:10 schreef jpjedi het volgende:
Hier lies vanaf de pda van jp.... wat ik nog vragen wilde; Heeft niemand last van z'n darmen gehad vandaag? Ik heb stuk vlees gehad wat niet gaar was waarschijnlijk .... prutstent!!!
Wel goed voor de lijn om een dagje leeg te lopen ...
Ik heb tot nu toe nergens last van.quote:Op maandag 15 mei 2006 10:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Eeh jongens .. echt niemand die last heeft gehad van het BBQ'vlees???
JP zit nu ook thuis met dezelfde klachten als ik!![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 10:38 schreef staticdata het volgende:
zorgt sickert niet voor troep doen JP en lies het zelf wel![]()
![]()
quote:Op maandag 15 mei 2006 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik falend aan het Waterskiėn afgelopen vrijdag:
Frank op z'n bek
quote:
Nou ik denk dat hij zich genaait voelde omdat er maar 15 min werd gekart en je 5 stukkies vlees en friet kreeg. Maar ja .. je mocht wel onbeperkt stokbrood etenquote:Op maandag 15 mei 2006 13:21 schreef staticdata het volgende:
kreeg iedereen 1 filetlapje ofzo? omdat je anders genaaid voelde
Verder zoeken we nog een afgelegen lokatie waar we ons kunnen vermaken zonder geluidsoverlast.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Nee er was eten in overvloed maar het eten smaakte aardig, niet echt uitmuntend en het was al snel aan de lauw-warme kantMaar goed, ik heb me verder super vermaakt, gelachen met z'n allen man niet normaal
We hebben het ook even over ons 1 jarig bestaan gehad. Dat is ergens volgende maand ofzo en daar willen we wat voor doen. We zitten alleen met het "geld" dilemma. Een middagje paintballen zoals voorgesteld kost al snel een euro of 50/60 en dan heb je nog niet gegeten en nog niet gedronken. Zelfde geld voor een middagje "airsoften". Ook erg leuk maar stervensduur en een roteind rijden.
Kortom, wie heeft er geweldige ideeen die niet te duur zijn ? We willen de drempel namelijk lekker laag houden zodat veel mensen willen komen
nou dat heb ik meerder malen horen vallen en ik vond het al zo vroegquote:Op maandag 15 mei 2006 13:34 schreef escape_nl het volgende:
Hoe komen jullie bij 10 juni???
het is nog altijd 8 juli!!
quote:Op maandag 15 mei 2006 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja en we zien mekaar vast nog wel eens voor die tijd, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |