prachtig! alleen krijg ik nu deze foutmelding..quote:
Je kunt hem inderdaad niet uploaden naar de fok!-servers, wel kun je hem instellen als webicoon, door deze link: http://i5.tinypic.com/15x5rnt.gif in je profiel in te stellen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:56 schreef blessed19 het volgende:
[..]
prachtig! alleen krijg ik nu deze foutmelding..
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 83429 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Nee lijkt me prima zoquote:Op maandag 26 juni 2006 19:16 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Als je iets anders wilt (bijv. het hoofd van die 2e wat groter, dan mag je het gewoon zeggen hoor!
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:19 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Is dit wat je bedoelt?
[afbeelding]
Tof trouwens dat je zo goed aangeeft wat je wil![]()
Daar is ie met de overgang inderdaad een stuk te groot voor.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:51 schreef Shirley het volgende:
[..]
Perfect! Hij is echt prachtig
Dat wordt een vermelding in m'n sig hoorEn blij dat ik het goed heb aangegeven, anders had je het nooit zo kunnen maken.
Alleen krijg ik dit als vermelding;
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 57299 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.Help! Ik wil hem namelijk ook op de server,
Poeh, lastig met die niet-vierkante plaatjesquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:26 schreef PM-girl het volgende:
Ik zou graag een nieuw icon willen.
Ik heb onderstaande plaatjes, wie zou een van deze zo willen maken dat er ergens een (rustige) beweging in zit, net zoals bij mijn huidige icon?
Ik vind zelf plaatje 1 en 3 het leukst.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alvast reuze bedankt!!
Zoiets?:quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:07 schreef Christine het volgende:
Zou iemand zo lief willen zijn om van dit plaatje een avatar voor me te maken?
De tekst mag eraf dus en misschien ook wel een deel van het bed. En als het kan (ik heb geen idee hoe/waar/wat) zou ik het leuk vinden als er ook nog iets rozes in zit, misschien als een gloed ofzo?.
[afbeelding]
Mee eensquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:43 schreef Christine het volgende:
Euh... dan heb ik 'm liever gewoon origineel denk ik. Zo lijkt het een beetje "nep".
Hier heb je 'm in .jpg formaatquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:49 schreef Christine het volgende:
Oh, ik kan 'm alleen niet als .pgn op fok plaatsen...
Ik dacht eigenlijk een van deze drie plaatjes, maar zo is ie ook erg mooi! Dankjewel!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:07 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Poeh, lastig met die niet-vierkante plaatjes
[afbeelding]
Voldoet deze zo?
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
60x60 moet die worden
dankje
No Problem. Dus als je ze overneemt, kan ik ze weer van mijn fotoplekje afhalenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik neem de scherpe
dankjewel dat was snel
Ik heb hem opgeslagen en op de fok server gezetquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
No Problem. Dus als je ze overneemt, kan ik ze weer van mijn fotoplekje afhalen
http://www.google.nl/imghp?hl=nl&tab=wi&q=quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand waar ik leuke gifjes vandaan kan halen, welke site enzo want mijn fantasie is een beetje op wat betreft een leuk gifje voor mij
Stel deze URL in als webicon in je profiel! Resized vanzelf!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Daar is niks leuks te vinden
Bij nader inzien, kan iemand deze op formaat maken
http://www.nicospilt.com/licht.GIF![]()
Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen, heb hier ergere voorbij zien komen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mag dit icoontje? met betrekking tot mijn naam namelijk?
Oke ergere, maar is dit een reden voor een ban of niet? want anders word het 1 van deze:quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:14 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen, heb hier ergere voorbij zien komen!![]()
Ja joh, doe dat lekker!quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:04 schreef mrcool het volgende:
[..]
Stel deze URL in als webicon in je profiel! Resized vanzelf!![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja joh, doe dat lekker!
Dat ie em lelijk maakt en helemaal vervormt, wie kan dat ene reet schelen joh!
Zo iets?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:36 schreef VivOo. het volgende:
Als ik het heel lief vraag.. zou iemand dan voor mij een usericon maken?
Met begin deze:
[afbeelding]
En die dan overlopt naar deze:
[afbeelding]
En dat er dan op de een of andere leuke manier VivOo. op komt te staan??
Heb je een Veel leuker idee, dan probeert je maar!
Alvast Bedankt!
niks meer aan doen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:42 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Zo iets?
[afbeelding]
Of had je 'm iets anders in gedachten?
Alleen is hij te groot!!quote:
Is toch goed dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:01 schreef VivOo. het volgende:
[..]
hij doet het wel maar dan alleen met de link
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:54 schreef Ladylicious het volgende:
Ik wil hier graag een icon van:
[afbeelding]
Hoef ze niet alle 3, zou iemand daar 1tje uit willen pikken?
Thnx alvast
Lees de OP, fucking n00bquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:40 schreef Scorpie het volgende:
Mag ik ook een nieuwe? Ik ben een beetje uitgekeken op de mijne !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |