Dat is de hoofdstad, in het noordenquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:03 schreef Prowl het volgende:
http://www.nu.nl/news/782(...)door_aardbeving.html
Staat je huis nu nog wel overeind?
Ja hoor.. nog steedsquote:Op woensdag 19 juli 2006 14:03 schreef Prowl het volgende:
http://www.nu.nl/news/782(...)door_aardbeving.html
Staat je huis nu nog wel overeind?
hmmz.. zeg het maar niet te hard hoorquote:Op woensdag 19 juli 2006 16:00 schreef 2Mini het volgende:
Overigens om het plaatje compleet te maken missen we nog een bom op bali
echt hč..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
rg
[..]
hmmz.. zeg het maar niet te hard hoor![]()
Cool je eigen buiten aquarium, vissen kun je gewoon uit de sloot halenquote:Op zondag 30 juli 2006 13:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Vandaag met de buurman samen in de ochtenduren, het was bewolkt en zodoende dus niet direct heet, begonnen aan het graven van een kuil van grofweg 2 vierkante meter en 50 cm diep. Uiteindelijk moet het iets worden wat op een vijver lijkt.
Was dat maar waar, de sloten hier staan stijf van alles wat er niet in thuis hoort, ik hoef niet per se oplichtende goudvissen.quote:Op zondag 30 juli 2006 16:37 schreef Prowl het volgende:
[..]
Cool je eigen buiten aquarium, vissen kun je gewoon uit de sloot halen
Baan vinden daar lijkt me wel lastig (of je moet uitgezonden worden door een Nederlands bedrijf ofzo), maar de taal is echt niet lastig, het is een makkelijke taal en als je voordat je erheen gaat de basis leert pik je de rest zo op denk ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:00 schreef Duiker_21 het volgende:
*TVP*
5500 euro per jaar is geen geld voor een huis met zwembadZit er ook zo'n grote tuin bij, zoals bij jouw huis?
Opzich lijkt het me wel gaaf om een paar jaar in Indonesie te gaan wonen, alleen de taal lijkt me vrij lastig, en het vinden van een baan is daarom ook extra moeilijk.Ben jij nu al actief aan het zoeken naar een baan, of doe je het eerst een tijdje rustig aan, om te taal te leren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |