Nouw volgens Nando Kok (de DJ) is het '4th Avenue Jones' met het nummer 'Take me away'.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:58 schreef DJqbl5 het volgende:
In dit liedje op 2:40 hoe heet dat nummer?
http://rapidshare.de/file(...)occer_Song_.mp3.html
alvast bedankt
Don't let me be misunderstood.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:29 schreef Strax het volgende:
HELLUP...
wie weet welk nummer dat hier draait.
http://www.borussia.de/de/tor_der_saison_05_06,125909,0.html
ik ken het wel maar het komt niet....
HELLUP..
THX!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:16 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Don't let me be misunderstood.
De uitvoerende artiesten zijn er zoveel:
- Santa Esmeralda (ook gebruikt in Kill Bill)
- The animals
- Joe cocker
- Nina Simone
enz.
sorry hoor maar je zit er naast..quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:42 schreef Flibble het volgende:
[..]
Nouw volgens Nando Kok (de DJ) is het '4th Avenue Jones' met het nummer 'Take me away'.![]()
Ff iets langer blijven luisteren dan hoor je 't vanzelf!![]()
Haha dan zit Nando Kok ernaast, want dat is wat hij zegt!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:24 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
sorry hoor maar je zit er naast..
geen zorgen..mischien weet iemand anders het
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/free/tripod/nl/d/a/d/dadpgs/htdocs/db/mysql4.php on line 330quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:56 schreef Exterminator het volgende:
Ik ben ook weer op zoek naar 'n rock achtig nr,
Hoe de tekst gaat weet ik niet meer, ik weet alleen dat t nummer rustig begint en dan refrein is met gitaren enzo... Ik kan me alleen nog de melodie herinneren en is hier te horen![]()
Hmz...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:01 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/free/tripod/nl/d/a/d/dadpgs/htdocs/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/free/tripod/nl/d/a/d/dadpgs/htdocs/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
sorry nog steeds niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:02 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Hmz...
http://members.lycos.nl/dadpgs/nummer.wav
kopieer dat is us in je browser
YEAHquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Fedde Le Grand - Put your hands up for Detroit...
hierzo dan:quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:15 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee hoor... ik krijg ook een error melding... tripod he...
The Calling- Where ever you will go.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:20 schreef Exterminator het volgende:
oopsie dubbelpost
Beeldig ingezongenquote:
Volgens mijn vader is het iets met garden in de naam... maybe ringt het belletje nu harder??? Maar volgens mijzelf is t niks met garden maar goedquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Beeldig ingezongenEn does ring a bell, maar nog geen sluitend antwoord te binnen geschoten
Manquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Was het door een man of vrouw gezongen?
Kut... nu heb ik ook dat nummer in m'n hoofd... van zo'n vaag eendagsvliegbandje volgens mij...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Beeldig ingezongenEn does ring a bell, maar nog geen sluitend antwoord te binnen geschoten
dat idee had ik dus ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kut... nu heb ik ook dat nummer in m'n hoofd... van zo'n vaag eendagsvliegbandje volgens mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |