Geen idee maar ik ben onwijs benieuwdquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef godard_k het volgende:
Ik zoek een ONTZETTEND goed nummer om op te jumpen. Hoor het best vaak in clubs.
(owhja, jumpen is zo een soort stampen uit belgie, relaxed om te doen)
Het gaat ongeveer zo![]()
tedukketuk.tuktuktuk. 2x
tedukketuk.tuktuktuuuuhduuuh
iemand![]()
Hm nee! Die is het toch niet. Het is meer Rap. Maar toch bedanktquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
WIlde Gok Wederom; Orishas - Naci Orishas ?? of uberhaupt iets van Orishas
Parla & Pardoux - Liberte?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef godard_k het volgende:
Ik zoek een ONTZETTEND goed nummer om op te jumpen. Hoor het best vaak in clubs.
tedukketuk.tuktuktuk. 2x
iemand![]()
Dat is een pianoversie van "Sing it back" van Moloko.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:53 schreef SuperRogier het volgende:
Misschien is hij al langsgeweest, maar de Heineken reclame, marsautootje klap uit, pianomuziek.
Snelle pianomuziek, verder geen zang oid verder, iemand een idee welk nummer het is?
Uiteraard braaf op www.ster.nl of www.tvreclames.nl gekeken, niks gevonden..
Het is waarschijnlijk een instrumentaal nummer, en nee het is niet de Kaiser Ciefs. Heel erg veel info kan ik er niet over geven, aangezien ik er zelf ook niks over weetquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:31 schreef Silverado het volgende:
Zoek t nummer dat gisteren gespeeld werd bij Studio Sport, bij de compilatie van de CL finalisten...
Wat een waardeloze omschrijving, maar op een of andere manier doet het me toch denken aanquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef godard_k het volgende:
tedukketuk.tuktuktuk. 2x
iemand![]()
Weet je toevallig ook van wie die is..?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:46 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat is een pianoversie van "Sing it back" van Moloko.
Ik vrees dat het gewoon een speciaal voor de reclame geschreven versie is, hij duurt ook maar acht seconden ofzo.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:09 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook van wie die is..?Ik heb paar artiesten geprobeerd maar het zijn of vage remixes van Moloko of.. ze zijn iig verkeerd
Nog bedankt btw voor de titel
Ohw, helaas.. maar iig bedankt voor de titel, heb ik in ieder geval iets om op te zoeken, eventueel rip ik de muziek onder het filmpje wegquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik vrees dat het gewoon een speciaal voor de reclame geschreven versie is, hij duurt ook maar acht seconden ofzo.
MVP-Roc ya bodyquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:31 schreef Silverado het volgende:
Zoek t nummer dat gisteren gespeeld werd bij Studio Sport, bij de compilatie van de CL finalisten...
*slik* Dat is hem volgens mij!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:29 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Het Goede Doel - Alles Geprobeerd
Zou dit 'm kunnen zijn? Zanger Henk Temming zingt met zachte G, het is een rustig nummer en het heeft een langdurig instrumentaal slot.
"Canon in D" van de componist Johann Pachelbel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 23:29 schreef SpyEye het volgende:
Ik zoek de titel + artiest van dit nummer >klikkerdeklik<
het is een Midi
(volgens mij is origineel "Canon" alleen ik weet niet van wie deze versie is)
bvd![]()
Ha leukquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:32 schreef fleur22 het volgende:
[..]
*slik* Dat is hem volgens mij!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij de titel begint me wat te dagen nl! Oooh..ik ga hm gelijk DL!
Tis hm denk ik.
Super!!![]()
![]()
owhja, het is IDD een waardeloze omschrijving, en het is een nieuw nummer, nog van dit jaar (geloof ik).quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef godard_k het volgende:
tedukketuk.tuktuktuk. 2x
iemand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |