Die eerste is van de muppets en heet Manamanaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:13 schreef Kluupkluup het volgende:
ik zoek twee nummers..
die van die sesemstraat figuren met 'mana-mana' ofzo...
En dan ook met sesamstraatfiguren (die zag je in de club), en hij heette 'lollypop' meen ik..
bedoel je Starlight Mints - Popsickle ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:13 schreef Kluupkluup het volgende:
En dan ook met sesamstraatfiguren (die zag je in de club), en hij heette 'lollypop' meen ik..
WIlde Gok Wederom; Orishas - Naci Orishas ?? of uberhaupt iets van Orishasquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:53 schreef it_was_me het volgende:
Wie o wie kan mij helpen!
Ik ben afgelopen februari in Amerika geweest. Tijdens het toeren door Zuid-Nevada omgeving Las Vegas hoorde wij daar op de radio (dat was geen sataliet radio) een nummer. Het was spaans waarvan een groot gedeelte Rap was. In het midden kwam een balladachtig gedeelte waarvan de stem leek op Alessandro Safina. Het is gewoon een supernummer. Alleen, daar in de enige platenwinkel die we konden vinden konden ze mij niet helpen! Iemand hier wel?
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Die eerste is van de muppets en heet Manamana![]()
2e geen idee....
daarom kon ik hem niet vinden!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:13 schreef Nepthys het volgende:
[..]
bedoel je Starlight Mints - Popsickle ?
Nee, dat is 'm niet.quote:Op zondag 14 mei 2006 19:44 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Tja, dat kunnen er een hoop zijn.
Misschien wel Ofra Haza - I'm Nin Alu
Mijn held..quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is ook Paul van Dyk, en wel met Nothing But You
Das deze: Barbatuques - Baião Destemperadoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:59 schreef brtausi het volgende:
Ik zoek het nummer uit de reclame van jogatv met ronaldinho
http://youtube.com/watch?v=dU4pOMdOhR0&search=jogatv
om precies te zijn
Is dat alle info die je hebt?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:31 schreef Silverado het volgende:
Zoek t nummer dat gisteren gespeeld werd bij Studio Sport, bij de compilatie van de CL finalisten...
Is dat niet weer de Kaiser Chiefs?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:31 schreef Silverado het volgende:
Zoek t nummer dat gisteren gespeeld werd bij Studio Sport, bij de compilatie van de CL finalisten...
Geen idee maar ik ben onwijs benieuwdquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:08 schreef godard_k het volgende:
Ik zoek een ONTZETTEND goed nummer om op te jumpen. Hoor het best vaak in clubs.
(owhja, jumpen is zo een soort stampen uit belgie, relaxed om te doen)
Het gaat ongeveer zo![]()
tedukketuk.tuktuktuk. 2x
tedukketuk.tuktuktuuuuhduuuh
iemand![]()
Hm nee! Die is het toch niet. Het is meer Rap. Maar toch bedanktquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:27 schreef Koepert het volgende:
[..]
WIlde Gok Wederom; Orishas - Naci Orishas ?? of uberhaupt iets van Orishas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |