Nouw volgens Nando Kok (de DJ) is het '4th Avenue Jones' met het nummer 'Take me away'.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:58 schreef DJqbl5 het volgende:
In dit liedje op 2:40 hoe heet dat nummer?
http://rapidshare.de/file(...)occer_Song_.mp3.html
alvast bedankt
Don't let me be misunderstood.quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:29 schreef Strax het volgende:
HELLUP...
wie weet welk nummer dat hier draait.
http://www.borussia.de/de/tor_der_saison_05_06,125909,0.html
ik ken het wel maar het komt niet....
HELLUP..
THX!!!quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:16 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Don't let me be misunderstood.
De uitvoerende artiesten zijn er zoveel:
- Santa Esmeralda (ook gebruikt in Kill Bill)
- The animals
- Joe cocker
- Nina Simone
enz.
sorry hoor maar je zit er naast..quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:42 schreef Flibble het volgende:
[..]
Nouw volgens Nando Kok (de DJ) is het '4th Avenue Jones' met het nummer 'Take me away'.![]()
Ff iets langer blijven luisteren dan hoor je 't vanzelf!![]()
Haha dan zit Nando Kok ernaast, want dat is wat hij zegt!quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:24 schreef DJqbl5 het volgende:
[..]
sorry hoor maar je zit er naast..
geen zorgen..mischien weet iemand anders het
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/free/tripod/nl/d/a/d/dadpgs/htdocs/db/mysql4.php on line 330quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:56 schreef Exterminator het volgende:
Ik ben ook weer op zoek naar 'n rock achtig nr,
Hoe de tekst gaat weet ik niet meer, ik weet alleen dat t nummer rustig begint en dan refrein is met gitaren enzo... Ik kan me alleen nog de melodie herinneren en is hier te horen![]()
Hmz...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:01 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/free/tripod/nl/d/a/d/dadpgs/htdocs/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /data/members/free/tripod/nl/d/a/d/dadpgs/htdocs/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
sorry nog steeds niet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:02 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Hmz...
http://members.lycos.nl/dadpgs/nummer.wav
kopieer dat is us in je browser
YEAHquote:Op donderdag 18 mei 2006 14:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Fedde Le Grand - Put your hands up for Detroit...
hierzo dan:quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:15 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Nee hoor... ik krijg ook een error melding... tripod he...
The Calling- Where ever you will go.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:20 schreef Exterminator het volgende:
oopsie dubbelpost
Beeldig ingezongenquote:
Volgens mijn vader is het iets met garden in de naam... maybe ringt het belletje nu harder??? Maar volgens mijzelf is t niks met garden maar goedquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Beeldig ingezongenEn does ring a bell, maar nog geen sluitend antwoord te binnen geschoten
Manquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet. Was het door een man of vrouw gezongen?
Kut... nu heb ik ook dat nummer in m'n hoofd... van zo'n vaag eendagsvliegbandje volgens mij...quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
Beeldig ingezongenEn does ring a bell, maar nog geen sluitend antwoord te binnen geschoten
dat idee had ik dus ookquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kut... nu heb ik ook dat nummer in m'n hoofd... van zo'n vaag eendagsvliegbandje volgens mij...
hi, volgens mij heb je gelijk .quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:40 schreef ScienceFriction het volgende:
Was het niet van "Lifehouse"? Hanging by a moment (here with you)?
ja, me 2. en hoe was BT?quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dan word ik helemaal gek en MOET ik het weten...![]()
Zou idd best wel us kunne dat dat m is, maar Pa is nu CSI aan t kijken dus even afwachten..... laat t je zsm weten hahaquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dan wordt ik helemaal gek en MOET ik het weten...![]()
The Feeling - Sewnquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:43 schreef Doagere het volgende:
Zoek een nummer, het is een zanger. Enige stukje wat ik precies weet is 'give me the song and I sing it like I mean it'Nummer is vaak op SlamFM.
"Sewn" van The Feeling.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:43 schreef Doagere het volgende:
Zoek een nummer, het is een zanger. Enige stukje wat ik precies weet is 'give me the song and I sing it like I mean it'Nummer is vaak op SlamFM.
Klinkt wel goed... niet alles (sommige is wat te snel) Beetje blink 182 meets Green Day meets iets anders.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:49 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Klinkt wel goed... niet alles (sommige is wat te snel) Beetje blink 182 meets Green Day meets iets anders.
Als je overigens "give me the song and I'll sing it like I mean it" met aanhalingstekens in Google intikt, is het meteen de eerste hit raakquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:43 schreef Doagere het volgende:
Ik hoor het nummer zo in m'n hoofd... ik weet welke je bedoelt..maar de titel weet ik even niet.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:00 schreef Q_Orianka het volgende:
Over slapeloze nachten gesproken....
Ik kan er maar niet op komen, weet iemand van wie het is?
Grote hit van een jaar of 4-5 geleden, clip met mensen die geschminkt als savanne dieren rondtrekken, was van iemand geweest in de categorie Shash, Tiesto.....
Hoe heet dat liedje ook al weer???
Hette die artiest niet iets van Dario?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:00 schreef Q_Orianka het volgende:
Grote hit van een jaar of 4-5 geleden, clip met mensen die geschminkt als savanne dieren rondtrekken, was van iemand geweest in de categorie Shash, Tiesto.....
Dario G-Sunchyme uit 1997quote:Op vrijdag 19 mei 2006 02:00 schreef Q_Orianka het volgende:
JAaaaaaaa!!!!quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:42 schreef zjieb het volgende:
Army of lovers - crucified?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |