Lene - It's your dutyquote:Op zondag 14 mei 2006 23:46 schreef Nega het volgende:
Dat nummer uit de Renault reclames.
Just shake that booty booty...
Hoe heet die?
Jep, maar een mailtje naar nivea gestuurd.quote:
Het is dus niet: French Kiss van Lil'Louis, en ook niet Pavo en Zany met P0rn.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:52 schreef ER_Online het volgende:
Ik zoek een liedje dat ze in de discotheek gedraaid hebben. Het bestaat minstens 2 keer het 'refrein', het orgasme van een vrouw en verder lekkere bas tussendoor! Vond het wel een relaxt plaatje, hoop dat iemand me kan helpen!
iemand?quote:Op zondag 14 mei 2006 19:54 schreef Parvus het volgende:
Ik zoek een nummer van Benny Rodrigues (denk ik) met een cowboy achtig deuntje.. heeft iemand een idee?
Ja.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:55 schreef alyel het volgende:
het nummer van 2 unlimited waarin dit gezongen wordt: "black and white, listen together.. side by side through stormy weather you're never alone'
heet die gewoon never alone?![]()
oohja dat was het! bedankt!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja.
Maar dan wel van 2 Brothers on the 4th Floor.
beschrijf 'cowboyachtig'quote:
DJ Tony - The Sybian?quote:Op maandag 15 mei 2006 08:06 schreef ER_Online het volgende:
[..]
Het is dus niet: French Kiss van Lil'Louis, en ook niet Pavo en Zany met P0rn.
French Kiss van Lil'Louis lijkt er wel op, maar is een beetje te traag. Ik heb wel het idee dat het jumpstyle is, maar wel redelijk nieuwe. Deze tent draait voornamelijk hitjes, vandaar.
Ik hoop dat iemand me kan helpen!![]()
Film nooit gezien maar als die in de film voorkomt moet hij hier staan.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:13 schreef Bizznitch het volgende:
ik zoek een nummer uit de film Raise your voice met hilary duff...
soort van opera achtig iets, het is italiaans o.i.d
ik zoek al ff....
Ha, gevonden!!quote:Op maandag 15 mei 2006 08:26 schreef Gripper het volgende:
Er is een cover van wicked game, van Chris Isaak die wordt gezongen door een vrouw. Op de achtergrond hoor je in het begin een schattig kinderkoortje, en je denkt: goh, wat een leuk covertje![]()
Naar het einde toe gaat ze echter verschrikkelijk vals krijsen. Wie o wie is die vrouw?
Outwork feat. Mr. Gee - Elektro?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:38 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Hoor net op radio538 (1 min geleden) nummertje gaat ongeveerzo (mannestem) pada pada, I be on time, dancing, electro is fine, moving on time ..... zo iets?
Neej helaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |