Misschien bedoel Youssou d'Nour (sorry als ik het verkeerd schrijf) met 7 seconds, dit nummer is deels Engels, Frans en "Afrikaans" dacht ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef poohy het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar een afrikaans nummer, het is een nummer wat zo op Sky Radio voorbij kan komen.
Uiteraard kan ik de tekst hier niet opschrijvenKan iemand mij een beetje in de goede richting helpen? Ik weet dat ik bar weinig info heb.
Geen Afrikaans maar arabisch. Ik denk niet dat dat hem is.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:33 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Misschien bedoel Youssou d'Nour (sorry als ik het verkeerd schrijf) met 7 seconds, dit nummer is deels Engels, Frans en "Afrikaans" dacht ik.
correctie, op 2:07 dus, dat isquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:07 schreef ook_gek het volgende:
http://www.sneakerz.nl/switch.htm
dat nummer bij 2:07 moet ik weten. Is kennelijk van switch maar hoe heet het nummer![]()
Nou, dat zal vast wel 'Crazy' van Gnarls Barkley zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:47 schreef wobbel het volgende:
Ik zoek een nummer wat nu af en toe op Slam FM wordt gedraaid met Crazy in de titel...ik kan hem iig niet vinden in de playlist :s
In de playlist?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:47 schreef wobbel het volgende:
Ik zoek een nummer wat nu af en toe op Slam FM wordt gedraaid met Crazy in de titel...ik kan hem iig niet vinden in de playlist :s
Jah hij is idd offline gehaald...zal wel te maken hebben met Buma Stemra regels die zelfs hiervoor zijn....maar die van barkly is hem iddquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:51 schreef Molluck het volgende:
[..]
In de playlist?
Bedoel je dat je de playlist niet kan vinden of dat hij er niet in staat? Naar mijn weten is die playlist namelijk van de site gehaald, zo niet dan wil ik wel eens weten waar ik hem kan vinden
En het lijkt me idd Gnarls Barkley...
Sufjan Stevens - In The Devil's Teritoryquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:31 schreef SunChaser het volgende:
Welk nummer wordt er gebruikt in de SNS Reaal reclame, met al die vlinders enzo?
Ik zat er al op te wachten dat die een keer gevraagd zou gaan worden hier.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:31 schreef SunChaser het volgende:
Welk nummer wordt er gebruikt in de SNS Reaal reclame, met al die vlinders enzo?
Radiohead - No surprisesquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:35 schreef Lovechild het volgende:
De derde plek waar ik dit ga vragen (en eigenlijk ga ik het hier voor de tweede keer vragen, maar de eerste keer was het volgens mij echt te ingewikkeld, of ik heb uiteindelijk, na dagen, het antwoord over het hoofd gezien). Ik ben dus op zoek naar een nummer (duh) en een tijdje geleden was het te horen in Rozengeur en Wodka Lime. Nu staat er op de site een playlist van iedere aflevering, maar ik kwam er toch niet uit. Het gaat om de 5e aflevering (Recht door zee) en het begint in het tweede deel op 21.03.
Overigens, de vorige keer dat ik er hier om vroeg had ik het gehoord in de aflevering van IC waar Thijs Vermaas wegging. Je hoorde het toen hij met zijn vrouw door de deur naar de zaal stond te kijken. Lijkt me stug dat er nu nog iemand dat zich zó weet te herinneren, maar geef maar zoveel mogelijk info he...![]()
goed nummerquote:Op zondag 14 mei 2006 02:14 schreef Flibble het volgende:
Hoort misschien niet helemaal thuis in dit topic maar toch,
Kan iemand mij helpen aan de lyrics van 'Love like semtex' van de Infadels? Ik kan ze nergens vinden op internet...![]()
Anak - Freddy Aquilera (is Indonesisch trouwens)quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:05 schreef poohy het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar een afrikaans nummer, het is een nummer wat zo op Sky Radio voorbij kan komen.
Super, heel erg bedankt!quote:
Iets van Paul Simon - Graceland misschien??quote:Op zondag 14 mei 2006 04:53 schreef poohy het volgende:
Allemaal bedankt voor de reactiesMaar het is Youssou niet en Wes ook niet
![]()
Heb nu vrijwel heel Afrika gedownload maar tot nu toe geen succesHet meest frustrerende is nog wel dat ik het nummer in mijn hoofd heb maar dus niks in google in kan typen.
Het is trouwens echt een ouder nummer, denk uit de jaren 80/90.
en nee ik ga het niet zingen
Blader hier eens.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:51 schreef poohy het volgende:
Heb nog steeds mijn Afrikaans nummer niet gevondenIedereen bedankt voor de reacties
maar het is niet:
- Miryam Makebe
- Lady Blacksmith
- Wes
- Youssou
- Paul Simon
![]()
Het gaat om een up-tempo nummer geheel in een andere taal (afrikaans voor zover ik dat kan beoordelen) wat dus zo op Sky Radio voorbij kan komenVolgens mij wordt het gezongen door een vrouw en het komt uit de jaren 80/90
Iemand nog een idee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |