ow dan zou het wel kunnen aangezien hij idd maar knecht is van Bassoquote:
Zoals ik al zei, het is vooral een individuele sport en de overwinningen van McEwen vind ik hoegenaamd geen Belgische overwinningen (al gun ik het McEwen zelf wel, sympathieke kerel). Ik beschouw overwinningen van Freire ook niet als Nederlandse overwinningen (ook niet 1%). Al zijn er sommigen die daar blijkbaar anders over denken en Rabobank als het Oranje van het wielrennen beschouwen (weliswaar met buitenlanders).quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]![]()
![]()
Typisch Belgisch hè. Ze winnen 3 etappes met hun ploeg, vandaag wint een Belg op een prachtige wijze een rit, en nog zijn ze negatief!![]()
![]()
Daarmee doe je de basken van Euskaltel te kortquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rabobank als het Oranje van het wielrennen beschouwen (weliswaar met buitenlanders).
Ben blij dat je het woord sommigen noemt ,want Rabo is een internationale ploeg mijn inziensquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is vooral een individuele sport en de overwinningen van McEwen vind ik hoegenaamd geen Belgische overwinningen (al gun ik het McEwen zelf wel, sympathieke kerel). Ik beschouw overwinningen van Freire ook niet als Nederlandse overwinningen (ook niet 1%). Al zijn er sommigen die daar blijkbaar anders over denken en Rabobank als het Oranje van het wielrennen beschouwen (weliswaar met buitenlanders).
Rasmussen zal wel moeten presteren in de Tour om zijn salaris waar te makenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:56 schreef maril het volgende:
[..]
Ben blij dat je het woord sommigen noemt ,want Rabo is een internationale ploeg mijn inziens
en als Freire wint zie ik dat niet als nederlandse overwinning, en ook van Menchov en Rasmussen niet, tis wel dat ik er met een schuin oog blij naar kijk als ze winnen:s) alleen nu is het dus knudde.
Van uitgaande dat hij van zijn sport houdt zal hij toch willen winnen, dat van dat salarisgedoequote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:58 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Rasmussen zal wel moeten presteren in de Tour om zijn salaris waar te maken
quote:De halve ploeg van Selle Italia heeft maagproblemen. Bertolini heeft opgegeven, Anza heeft er last van, Serpa moest drie keer van de fiets en Rujano heeft een aantal keren moeten overgeven
Jij misschien niet, maar ze worden niet betaald om achteraan te fietsen (de kopmannen dan). Ik weet niet of ze nu zo blij zijn met het salaris dat aan Ardilla moet worden betaald deze maand voor de wanprestatie van vandaag.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:00 schreef maril het volgende:
[..]
Van uitgaande dat hij van zijn sport houd zal hij toch willen winnen, dat van dat salarisgedoe
ben ik het niet altijd eens.
verklaart idd veel. weet niet hoeveel tijd rujano verloren heeft, maar hopelijk kan hij nog gevaarlijk doen in de komende etappes.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:01 schreef Bartoli het volgende:
Ow dit verklaard ook waarom Selle-Italia maar mager reed vandaag
[..]
Rujano verloor maar halve minuut ofzo fus dat viel mee. De rest van die ploeg verloor wel meer dan 10.00 zowatquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:07 schreef flyckje het volgende:
[..]
verklaart idd veel. weet niet hoeveel tijd rujano verloren heeft, maar hopelijk kan hij nog gevaarlijk doen in de komende etappes.
als hij zijn turbo (letterlijk en figuurlijk) aanzet wellichtquote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:12 schreef flyckje het volgende:
\o/ is minder dan ik verwacht gezien de omstandigheden. hopen dat hij morgen vliegt
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:14 schreef zjroentje het volgende:
Toch wel een puike rit van de Rabo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |