Hij verloor dus 15 seconden in de laatse kilometer....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verbrugghe houdt 14 seconden over, dus op de klim heeft hij eigenlijk maar 15 secondjes verloren, terwijl hij eigenlijk niet vooruit kwam.
Daniëlson net gemist??quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:34 schreef Zwansen het volgende:
Zo, Savoldelli is echt goed. Alleen zijn team is minder, hijzelf is in topvorm.
Hij ging vroeger.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij verloor dus 15 seconden in de laatse kilometer....
De oneven klims voor de slotklim waren nog veel zwaarder, daar was weinig DSC te bespeuren op Savoldelli na en die zat ook niet meteen helemaal vooraan daar.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:32 schreef -skippybal- het volgende:
1. Verbrugghe
2. Savoldelli
3. Sella Mazzantie dus![]()
4. JE Gutierrez
5. Rebellin
6. Basso
7. Honchar
nee, maar je verwacht niet op een redelijke stijle klim dat salvodelli gaat aanvallen eh? Het toont alleen maar meer dat hij in supervorm steekt en een superhelper aan danielson heeft.quote:
eerlijk gezegd? dat verwacht ik wel. Deed ie vorig jaar ook tot einde van de tweede week.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
nee, maar je verwacht niet op een redelijke stijle klim dat salvodelli gaat aanvallen eh? Het toont alleen maar meer dat hij in supervorm steekt en een superhelper aan danielson heeft.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:18 schreef Ereinion het volgende:
Vreemde rit voor cofidis, 1 iemand pakt de bergtrui, 1 iemand wint de etappe, en 2 mensen stappen af. Dat kuurtje is dus niet bij iedereen even goed gevallen![]()
![]()
Ik steun geen ploegen, het is geen ploegsport, ik heb dat nooit begrepen. Ik heb dan ook geen problemen met een ploeg an sich, alleen met renners. En bij DSC zaten er daar toevallig een hoop bij elkaar (al is Armstrong daarvan wel gestopt, maar Savoldelli en Hincapie, door zijn tour-truukje van vorig jaar, hebben nog steeds afgedaan). Met Rubiera, Danielsson en/of Popovych heb ik geen problemen.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:12 schreef flyckje het volgende:
je kunt ook supporteren voor een ploeg ipv alle andere ploegen af te breken die je niet aanstaan. (want dan zijde dus eve slecht bezig als hetgeen waarvan je savolldeli van beschuldigt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |