Juist ik ook!quote:Op zondag 14 mei 2006 12:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
agh, ik kijk toch altijd alles![]()
ook al is er soms gewoon geen reet aan. Vind het altijd wel leuk om het commentaar enzo te horen

eurosport wel al om 15.00quote:Op zondag 14 mei 2006 12:26 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag trouwens pas vanaf 15.40-15.45 live, gelijk na de F1.

Eerder de laatste 20quote:Op zondag 14 mei 2006 12:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Finish bergop, maar het wordt pas de laatste 60/70 km echt interessant, dus het is niet zo'n probleem.

vanwege dat tennis zekerquote:Op zondag 14 mei 2006 13:30 schreef kaat17 het volgende:
[..]
Nee het is om 15.45 kijk maar op hun site

idd. uurtje geleden alle hoogtepunten van Lance weer herbeleefd. Damnquote:Op zondag 14 mei 2006 12:27 schreef PrinceSL het volgende:
[afbeelding]
Een mooie foto van de derde etappe, het begin van de 'slotklim'
Trouwens, voor alle wielerliefhebbers hier die de site nog niet kennen:
www.grahamwatson.com , hier staan echt schitterende wielerfoto's op.

Di Luca rijdt vandaag iedereen het stront voor de ogenquote:Op zondag 14 mei 2006 14:20 schreef -skippybal- het volgende:
En met die kopgroep mag DSC lekker gaan rijden. Liquigas misschien, maar met die Di Luca van gister weet ik 't allemaal niet zo....

Daar zitten wel wat hardrijders tussenquote:Op zondag 14 mei 2006 14:13 schreef Bartoli het volgende:
De 11 voorop:
Sylvain Calzati
Francisco Pérez Sánchez
Nicki Sorensen
Marzio Bruseghin
Jan Kuyckx
Iker Flores Galarza
Andrea Moletta
Serge Baguet
Grischa Niermann
Alessandro Cortinovis
Marco Pinotti
30 sec op Edaleine, Anza en Poilvet
Peloton op minuut of 3

"Baguet in de ronde van de Middelanse Zee...."quote:Op zondag 14 mei 2006 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:
ik zie het tussen perez en bruseghin gaan. En het zou me verbazen als DSC gaat fietsen, geen gevaarlijke klant ertussen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |