Dat zeg ik. Ik ben snel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom heb je dan de onverbeterde versie nog gequoot! [afbeelding]
Lul niet!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:13 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wonen is één ding. Maar het kiezen om op vakantie te gaan!![]()
![]()
Wen er maar aan, Bupa ziet meestal de ongeëditte (spelling?) en reageert daar op voordat je kan editten, of tijdens je edit.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
En waarom heb je dan de onverbeterde versie nog gequoot! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar ik had sneller geëdit dan jij een reactie op de quote had getypt en ingevoerd![]()
Ja, nou.... ik kan ook een quotescherm een half uur open laten staan, en dan pas posten... dan krijg je precies hetzelfde fenomeen!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..].
In mijn quote zie je toch nog jouw fout staan?Nou dan.
Nou, jouw fout heb ik ook vastgelegd!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..].
In mijn quote zie je toch nog jou fout staan?Nou dan.
Maar dat deed ik niet!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nou.... ik kan ook een quotescherm een half uur open laten staan, en dan pas posten... dan krijg je precies hetzelfde fenomeen!
Hoi Bupaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat deed ik niet!
Hoi, rena.
Doei, Erik.
Nee, maar als jij op de quoteknop drukt, een seconde voordat ik de editinvoerknop* indruk, dan verschijnt jouw post pas nadat mijn edit al is ingevoerd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar dat deed ik niet!
Hoi, rena.
Doei, Erik.
Jajajaja, genoeg geleuterd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar als jij op quote drukt, een seconde voordat ik de editinvoerknop indruk, dan verschijnt jouw post pas nadat mijn edit al is ingevoerd.
Nu doe je het weer!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jajajaja, genoeg geleuterd.Ga eten, man.
Ha! Was ik nu sneller met reageren dan jij met je edit?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar als jij op de quoteknop drukt, een seconde voordat ik de editinvoerknop* indruk, dan verschijnt jouw post pas nadat mijn edit al is ingevoerd.
*leuk woord voor Scrabble
En nu houd ik hierover op!
Nee, want na mijn edit zag ik jouw post niet meteen. Die kwam pas een halve minuut later!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ha! Was ik nu sneller met reageren dan jij met je edit?
Sorry dat we de discussie iets te intelligent maakten...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:25 schreef Paltos het volgende:
Stop nu eens, forumnerds.
Het is eerder een nutteloze discussiequote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sorry dat we de discussie iets te intelligent maakten...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |