Deze informatie deed er verder niet toe, met oog op mijn verhaal, trouwens.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:40 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik doe geen drugs als er geen vrouwen bij zijn.
Weet ik, maar het werd me te confronterend.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:43 schreef ehqo het volgende:
[..]
Deze informatie deed er verder niet toe, met oog op mijn verhaal, trouwens.
Arme Chowi.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:42 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
Ik heb gezondigd.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:37 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ja, hè, maar dan ben je zelf ook afgelopen. Quid pro quo, ehqo Clarice.
Nee.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:45 schreef Misstique het volgende:
Plaats je de OP ook nog even BS?
Als mij dat gebeurt ga ik altijd op mijn rug onder een krentenstruik liggen. Zodat de zon zachte lichtvlekken op mijn lichaam werpt. Dan sluit ik mijn ogen, tuur ik naar de zon, bewonder de rode, vleesachtige structuur die mijn oogleden maken. Fluister ik naar noesten in berkenbomen. En druk mijn wang tegen de, door de zon opgewarmde, bakstenen muur.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:44 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Weet ik, maar het werd me te confronterend.
Ik wél.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:49 schreef Misstique het volgende:
Ik word gestoord van die muziek hier! Mag ik naar huis?
Nuh, nuh, nuh, je brengt in de staat wenende, eqho, [sentiment], [oorsuizen].quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als mij dat gebeurt ga ik altijd op mijn rug onder een krentenstruik liggen. Zodat de zon zachte lichtvlekken op mijn lichaam werpt. Dan sluit ik mijn ogen, tuur ik naar de zon, bewonder de rode, vleesachtige structuur die mijn oogleden maken. Fluister ik naar noesten in berkenbomen. En druk mijn wang tegen de, door de zon opgewarmde, bakstenen muur.
Do you still hear the lambs?quote:
Je werkt in de bouw tegenwoordig?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:52 schreef Misstique het volgende:
Ze draaien nu wel een toepasselijk nummer voor dit topic:
"Ik wil bier en tieten. Jalalalala."
Je zou het bijna denken ja.quote:
Hannibal Lecter: Now then, tell me. What did Miggs say to you? Multiple Miggs in the next cell. He hissed at you. What did he say?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:58 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
You still wake up sometimes, don't you?
Neh, alleen als m'n wekker gaat.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:58 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
You still wake up sometimes, don't you?
Ik was even aan het schelden in TRU, Zixs! Excuséé.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:07 schreef Litso het volgende:
Op zich wel een stap vooruit dat je nu BeF topics durft te openen BS.
Weet ik.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:08 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik was even aan het schelden in TRU, Zixs! Excuséé.
Vind je het heel gek?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:13 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze mij daar niet zo, die zweverikken.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:26 schreef cerror het volgende:
[..]
De val des doods.
De opening des levens.
De grot van verlangen.
De gang der gangen.
Die zure la.
De vagina.
Daar wordt het leven blijer van..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:23 schreef Litso het volgende:
Ik heb trouwens een roze zonnebril gekocht vandaag.
Nee, maar het betreffende topic is ook niet gepost om kritiek op te krijgen. Het is net als in US, kijk er naar als je interesse hebt, klik het weg als je er niks mee hebt. Wat wil je bereiken met de kritiek die je geeft?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:25 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Nee.. Maar ze kunnen niet echt tegen inhoudsvolle kritiek.
Als de regen dezelfde kleur roze is wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Daar wordt het leven blijer van..
Zou een roze zonnebril ook die gore regen die hier weer is opgekomen terwijl ik compleet in zomerkleren loop weg kunnen toveren?
Neen, LItso, op die manier hebben veel mensen het over fora, maar daar doe ik niet aan mee. Als ik ergens kritiek op wil hebben, omdat ik denk dat het anders moet, dan zeg ik dat. Als ik "iedereen in zijn waarde zou laten", zou niemand ook maar iets van mij kunnen leren, en wat voor bestaansrecht heb ik dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, maar het betreffende topic is ook niet gepost om kritiek op te krijgen. Het is net als in US, kijk er naar als je interesse hebt, klik het weg als je er niks mee hebt. Wat wil je bereiken met de kritiek die je geeft?
Helaas niet.. maar ok...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Als de regen dezelfde kleur roze is wel.
Op die manier heb ik het dan ook niet over de meeste fora of topics. Een forum is er om te discussieren, een forum vraagt om meningen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:36 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Neen, LItso, op die manier hebben veel mensen het over fora, maar daar doe ik niet aan mee. Als ik ergens kritiek op wil hebben, omdat ik denk dat het anders moet, dan zeg ik dat. Als ik "iedereen in zijn waarde zou laten", zou niemand ook maar iets van mij kunnen leren, en wat voor bestaansrecht heb ik dan?
Iedereen die alles maar wegklikt wat hem niet zint is een smerig aftreksel van de senseo-maatschappij, wel de lusten niet de latsen, alleen doen waar je zin in hebt, alleen maar doen wat goed is voor eigenbelang. Neen, Zixs, daar doe ík niet aan mede.
Dat vind ik dus wel, dat is gewoon goed kritisch zijn, dat gescheld in de fipo hoefde misschien niet, maar naar mijn bescheiden mening moet een tekst tot op het bot geanalyseerd kunnen worden om het duidelijk te laten worden in wat men er precíes mee bedoelt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:44 schreef Litso het volgende:
[..]
De volledige tekst ontleden en alle volgens jou dubieuze dingen eruit halen en hem daarop aanvallen hoort daar niet bij.
The word of a snail on the plate of a leaf. It is not mine, do not accept it.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:57 schreef Chowi het volgende:
Like, it's your birthday tomorrow, but you're not getting anything, you know.
Vertel mij wat, teringTRUzweefkutten dat het zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:25 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Nee.. Maar ze kunnen niet echt tegen inhoudsvolle kritiek.
And I slowly, and so softly, do the dishes and feed the fishes.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:58 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
The word of a snail on the plate of a leaf. It is not mine, do not accept it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
And I slowly, and so softly, do the dishes and feed the fishes.Acetic acid in a sealed tin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |