Oke ik krijg net een mail :
ik lach niet ik wil het niet moeilijk maken en ik heb er wel recht op maar maakt niet ik waxht wel met lachen... ik wil dit ook niet doen maar jah ligt aan jou en meer woorden wil ik er niet aan vuil maken je tijd is al lang voorbij... en je reageerd precies het zelfde als mij... na die fiets... jou dat laten voelen is al genoeg zelfvoldoening... maar ik ben moeilijk zo ben ik nu eenmaal en ik denk dat ik het zelfde ga handelen als de vorige keer een extra kans aanbieden... maar zo als de vorige keer neemt dat niet weg dat wanneer jij me geen optie overlaat dat ik mijn woord niet na kom... dus deze kans word dit maandag zie ik je bij fitnissen ik sms je om te weten wanneer etc etc... en dan als je nog steeds zo moeilijk gaat doen dat ik mijn woord na kom dus denk niet dat ik nu lieg etc... en de dag dat ik langs kom zal geheim blijven... al blijf je zeuren die vertel ik niet...
zoals we al zeiden het is schaak en de jou eerste zet is precies zoals ik hem voorspelde... dit wordt een intressand schaak spel met voor een van ons een genadeloze verlies... en spijtig genoeg kun jij niet zo goed schaken... een mooie metafoor hopelijk begrijp je hem zoals ik hem bedoel... kijken of die 15 jarige vriendschap iets voor je betekend heeft... want ik zie elke zet die jij gaat zetten voor dat je hem gaat zetten... denk maar rustig na
tot maandag bij fitniss
Mijn antwoord :
Al geef je me 1000 kansen. Je tieft een eind op. Politie is al paraat , waar dan ook wanneer dan ook. Ik zie je op fitness, maar ik ga doe alsof je er niet bent. En nogmaals, jou spelletjes en jou dreigingen en jou eisen BOEIEN me geen flikker. Je hebt genoeg gedaan om die 'vriendschap' te verkloten, de politie houdt je in de gaten. Iedereen houdt jou in de gaten. En ik heb geen zin in je kutschaakspelletjes. Dus val mij niet lastig nooit meer...
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%