Het is al na tienen, we wachten afquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:53 schreef DR878 het volgende:
[..]
Erg lief van jullie , ik kan helaas niet weten hoe laat hij komt maar ik laat het zo spoedig mogelijk weten![]()
![]()
En nu ben ik weg.. ben rond 10 uur terug , en misschien is er dan een update.
net alsof die zich aan regels houdenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
Die regel geldt ook voor allochtonen.
dan tjek je fok dinsdag.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:38 schreef Dr.Death het volgende:
Drommels, door die luie cd-eisende kutjunk moeten we nu tot maandag wachten![]()
Niet alleen is hij geweldadig, slecht in Nederlands en een slechte onderhandelaar (de prijs is al gezakt naar 35 pleuro), het is nog een uitsteller ook![]()
TS, kun je hem niet vragen vandaag nog langs te komen of anders op dinsdag? maandag heb ik namelijk wat anders te doen dan Fok te tjekken
is dat nou morgen of zondagquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:46 schreef Mojave het volgende:
Ik vind het sneu voor de mocro, hij is niet alleen zijn fiets en CD kwijt maar ook nog eens 70 euro, nu kan hij niks voor zijn moeder kopen op M-dag
Is toch niet helemaal hetzelfdequote:
Mocro-Mama-Dag?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:46 schreef Mojave het volgende:
Ik vind het sneu voor de mocro, hij is niet alleen zijn fiets en CD kwijt maar ook nog eens 70 euro, nu kan hij niks voor zijn moeder kopen op M-dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |