quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:01 schreef DutchTSE het volgende:
tis net een hoer die op zoek is naar werk![]()
[/politiek-incorrecte-modus]quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:01 schreef DR878 het volgende:
Het is een marokkaan.
volgens mij is hij politiek heel erg correctquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:02 schreef UnleashMitch het volgende:
[politiek-incorrecte-modus]
[..]
[..]
[/politiek-incorrecte-modus]
Hoe is het met je hond...?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:04 schreef funkyskunkie het volgende:
al bijna 2500 vieuws, nog steeds geen live stream![]()
Waar gaat dit naar toe in deze wereld![]()
Schenkt nog maar ff een bakkie in ja als je wilt, lekkerquote:
we kunnen met een karretje op Mars rijden, maar een live stream...?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:04 schreef funkyskunkie het volgende:
al bijna 2500 vieuws, nog steeds geen live stream![]()
Waar gaat dit naar toe in deze wereld![]()
hahh, mevrouw is de schuldige.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:10 schreef flugeltje het volgende:
Offopic zooi verwijderd.
nee posts als, 'tijd voor popcorn' en 'ik zou die kutkop van 'm tot moes slaan' zijn lekker constructiefquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:10 schreef flugeltje het volgende:
Offopic zooi verwijderd.
Ze zijn tenminste nog ontopic, ik heb de tweede discussie die in dit topic aan het onstaan was verwijderd. Als ik al het andere geneuzel weg moet gaan halen blijven alleen de posts van TS overquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
nee posts als, 'tijd voor popcorn' en 'ik zou die kutkop van 'm tot moes slaan' zijn lekker constructief![]()
quote:
Tien keer gelezen en ik heb nog steeds geen idee wat hij nou bedoelt.quote:maar zo als de vorige keer neemt dat niet weg dat wanneer jij me geen optie overlaat dat ik mijn woord niet na kom
to be continued...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:14 schreef CrazyVorteX het volgende:
[..]
bof jij even, dus we moeten tot maandag wachten
ik vind eik dat 'tvp' of bier- en popcornposts net zo offtopic zijn als flauwe grapjes over domme mensen die zich ermee bemoeien... jij niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze zijn tenminste nog ontopic, ik heb de tweede discussie die in dit topic aan het onstaan was verwijderd. Als ik al het andere geneuzel weg moet gaan halen blijven alleen de posts van TS over
En nu weer ontopic!
Ligt eraan hoe je 15 jaar vriendschap ziet.....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:15 schreef SpaansBenauwd het volgende:
JESUS 15 jaar vriendschap....dan zijn de conflicten meestal het hardst he
Dat heeft hij zeker opgezocht, want da's ook zo'n beetje het enige woord wat goed geschreven is.quote:
Alleen diegene die niet genoeg geld hebben om over te komen....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:18 schreef Hr-Flip het volgende:
zitten daar nog mensen dan?
Dan laat ik een leger zelfmoord"terroristen" overvliegenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:17 schreef LedZep het volgende:
Je gaat sterven TS, hij is een leger uit Marokko aant laten overvliegen![]()
Geweldig dit
veel tikfouten, al het hele topic lang, heb je misschien een houten hand?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:17 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je 15 jaar vriendschap ziet.....
Ik zag hem bijna nooit sidns ik dat ik vanaf me 12de ben verhuisd. Ik moest hem zoiezo niet, ik vermeed heb bijna altijd en deed alsof er nix aan de hand was. Als ik echte 15 jaar vrienschap had dan wilde ik het goedmaken maar blijkbaar nu niet .
1% dat hij in het nieuwe liedje van lange frans en baas b komt danquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
99% zeker dat dit met een sisser afloopt.
Dan laten we Caberg komen he Maikuuuullllquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
99% zeker dat dit met een sisser afloopt.
Wat een nepgangsterquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:11 schreef DR878 het volgende:
Oke ik krijg net een mail :
ik lach niet ik wil het niet moeilijk maken en ik heb er wel recht op maar maakt niet ik waxht wel met lachen... ik wil dit ook niet doen maar jah ligt aan jou en meer woorden wil ik er niet aan vuil maken je tijd is al lang voorbij... en je reageerd precies het zelfde als mij... na die fiets... jou dat laten voelen is al genoeg zelfvoldoening... maar ik ben moeilijk zo ben ik nu eenmaal en ik denk dat ik het zelfde ga handelen als de vorige keer een extra kans aanbieden... maar zo als de vorige keer neemt dat niet weg dat wanneer jij me geen optie overlaat dat ik mijn woord niet na kom... dus deze kans word dit maandag zie ik je bij fitnissen ik sms je om te weten wanneer etc etc... en dan als je nog steeds zo moeilijk gaat doen dat ik mijn woord na kom dus denk niet dat ik nu lieg etc... en de dag dat ik langs kom zal geheim blijven... al blijf je zeuren die vertel ik niet...
zoals we al zeiden het is schaak en de jou eerste zet is precies zoals ik hem voorspelde... dit wordt een intressand schaak spel met voor een van ons een genadeloze verlies... en spijtig genoeg kun jij niet zo goed schaken... een mooie metafoor hopelijk begrijp je hem zoals ik hem bedoel... kijken of die 15 jarige vriendschap iets voor je betekend heeft... want ik zie elke zet die jij gaat zetten voor dat je hem gaat zetten... denk maar rustig na
tot maandag bij fitniss
1- Mijn vader wist niet dat er een gevecht zou uitbreken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:24 schreef MrSASO het volgende:
Een paar vraagjes aan de TS.
1- Waarom heeft je vader je niet meteen geroepen toen hij aan de deur stond??
2- Is die vriend van jou een Junk dat hij zo aan het flippen is om een CD en 40 euro??
3- Waarom ga je om met dat soort gestoorde lui??
whehe of Marlberg kan ookquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:27 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dan laten we Caberg komen he Maikuuuullll
windows..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:32 schreef Mojave het volgende:
Maare, is er nou al verteld wat er op die CD staat? 2PAC ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |