quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat de Fok! Knok Ploeg alleen in de hoofdjes van zielige forumhoertjes.
Ik denk dat het een beetje een anti-climax topic wordtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:40 schreef kaos- het volgende:
Typisch voorbeeld van : "Stormlooptopic" btw
Van die Mocro gekregen natuurlijk, die moet ie nu ook terugbetalenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:38 schreef MuRKie het volgende:
hoe kom je dan aan die boete van 70 eurie zonder contact met "pleisie"
Ja, ik wil wel weten wat voor een CD het isquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:40 schreef AffenStrudel het volgende:
Eh...wat was er nou met die CD? Had hij hem geleed ofzo?
Dat mis ik even.
Da's idd een goeie.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:40 schreef AffenStrudel het volgende:
Dat mis ik even.
Dat weet jij, dat weet ik, maar hoe iedereen zo extreem hierop ingaat, prachtigquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:41 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Ik denk dat het een beetje een anti-climax topic wordt
Duidelijk ja, als je wraak wil nemen moet je wel een tokkie zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
jouw pa is dus duidelijk wel een tokkie....
ik denk niet dat een mocro van dit kaliber ook maar iets van begrijpt van hetgeen wat je duidelijk probeert te maken.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:42 schreef splendor het volgende:
Pff wat een verhaal.. en wat een kneus die gast zeg.
Mailtje terug sturen dat hij beter uit je buurt kan blijven, dat je niks meer met hem te maken wilt hebben, en dan hij moet ophouden of je gaat naar de politie wegens afpersing.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:42 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, maar hoe iedereen zo extreem hierop ingaat, prachtig
lekker, melk en suiker graag , neem meteen ff asbakkie meequote:
Donequote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:45 schreef kaos- het volgende:
[..]
lekker, melk en suiker graag , neem meteen ff asbakkie mee![]()
Daar is geen smiley vanquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:46 schreef kyraaa het volgende:
pfffffffff had hem allang dood geslagen...
gewoon snachts zn huis binnensluipen en een kussen over zn smoel leggen en hard aandrukken.
jij kijkt heel veel films, heh?...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:46 schreef kyraaa het volgende:
gewoon snachts zn huis binnensluipen en een kussen over zn smoel leggen en hard aandrukken.
Tuurlijk sugarrr-babyquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:46 schreef kyraaa het volgende:
Ik was toen een kind, die onschuldig een blikje cola van 20 cent weg heeft gegooid..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:38 schreef MuRKie het volgende:
[..]
hoe kom je dan aan die boete van 70 eurie zonder contact met "pleisie"
jah, ik zou hem echt verrot trappen astie met die onzin bij mij aan zou komen.quote:
Het zit zo , zijn winxp cd heeft hij aan een jongen geleend. Hij beweert dat die jongen het aan mij heeft gegeven terwijl ik die dus NIET heb. Uiteindelijk vertelde ik dat ik hem zou kopieeren en moest oprotten maar toen was de herrie al bezig met mijn pa.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:40 schreef AffenStrudel het volgende:
Dat mis ik even.
Sbs: "Hey mocro, jij ja! Ff inhouden tot de camera staat!"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:48 schreef kingjotte het volgende:
We willen wel foto's zien natuurlijk, na afloop dan.
Wie weet er waar TS woont, zodat we, zoals eerder geopperd, de sbs/talpa troepen ook in kunnen schakelen?
Dadelijk gaat hij beweren dat hij iemand in Zimbabwe 1000 euro heeft geleend en dat diegene het aan jou heeft terug betaald.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:49 schreef DR878 het volgende:
[..]
Het zit zo , zijn winxp cd heeft hij aan een jongen geleend. Hij beweert dat die jongen het aan mij heeft gegeven terwijl ik die dus NIET heb. Uiteindelijk vertelde ik dat ik hem zou kopieeren en moest oprotten maar toen was de herrie al bezig met mijn pa.![]()
quote:
Geen fratsen he. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:55 schreef MUUS het volgende:
35 euro en de fiets hoeft ook niet meer.
Het wordt steeds goedkoper..
We zitten ondertussen op 35,- !quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:41 schreef funkyskunkie het volgende:
De 70 Euro zijn inmiddels ook al verlaagd tot 40 Euro, over een uurtje waarschijnlijk nog meer kassa-korting![]()
En ik maar denken dat er alleen blanke broeders op FoK! zatenquote:
"I have a dream"quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:57 schreef s0k het volgende:
En ik maar denken dat er alleen blanke broeders op FoK! zaten
Daar gaat mn droom..
Dan gaat hij je geld gevenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:57 schreef Kicx het volgende:
[..]
Nog even wachten en hij is hem niks meer schuldig!![]()
wat jammer nouquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:55 schreef David Letterman het volgende:
[..]
je bent iig gevrijwaard van de vraag of je je tieten wil laten zien...
das dan weer mooi meegenomen...![]()
Maak je maar geen zorgen ik ben blankquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:57 schreef s0k het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er alleen blanke broeders op FoK! zaten
Daar gaat mn droom..
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:54 schreef DR878 het volgende:
Klootzak: bril ligt voor jullie deur met de ruzie van gisteren
Klootzak: en die fiets mag je houden
Ik: ik stort nix , je krijgt nix , en ik ga nix doen ,en je blijft uit onze buurt
Klootzak: ik zweer
Klootzak: op de koran
Klootzak: dit is je laatste kans om het normaal te regelen
Klootzak: je stort me 35 euro en ik hoef geen fiets en bril
Klootzak: en ik kom niet langs
Klootzak: want die 35 euro heb ik wel heel heel heel zeker recht op
Klootzak: of je gaat moeilijk doen
Klootzak: en het wordt echte oorlog
Klootzak: en dit is echt
Klootzak: niet onderschatten
Klootzak: want als je me kwaad maakt
Klootzak: dan ga ik je ook echt irriteren
Klootzak: al wil ik dat niet
Ik : ik ga zeker moeilijk doen, ik laat me niet dreigen , ik laat me niet aftakelen , en zeker niet na gister , en als je oorlog gaat voeren dan lig jij in het ziekenhuis , dat kan ik je vertellen
Ik : je wilt niet weten hoe fucking kwaad ik ben
======
Hij heeft gezworen op de koran dus gegarandeerd popcorn![]()
Zullen we het maar op 'I had' houdenquote:
Je hebt het over dat je probeert te zeggen dat je blank bent. Maar ik geloof je nietquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:58 schreef DR878 het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen ik ben blank. Mijn moeder is westers van ras
.(zo lijkt het dan , blauwe ogen , blond haar )
Wtf waar heb ik het over![]()
tis net een hoer die op zoek is naar werkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:55 schreef MUUS het volgende:
35 euro en de fiets hoeft ook niet meer.
Het wordt steeds goedkoper..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |