quote:- H en Marisol hebben een gezellig etentje gehad, en aan het gezicht van H te zien gaat er nog wel wat meer gebeuren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het geen spoiler... maar meningen kunnen verschillenquote:Op maandag 29 mei 2006 23:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
is het een spoiler of een teaser.. oftewel.. verraad of niet?
dan post ik zo caps van de volgende aflevering om je wat op te beuren okay?quote:
stond er alquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:41 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Is Ryan alweer aan het werk?
Toffe caps![]()
![]()
p.s. is het niet bij muziek: BEP - Pump it![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
stond er al
edit... ohw w8 tiepogaat het al veranderen
tjah dat soort dingen kennen ondanks voorbehoeds maatregelen toch gebeuren hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Beetje balen dat ik -per ongeluk- al weet wie de mol is.... erg spijtig.. magoed.. ik kijk meer uit naar het Walter Resden verhaal.. hoe slim issie deze keer
- Natalia laat zich testen op mogelijke zwangerschap -
en ze zei nog zo dat ze de pil slikte..![]()
![]()
laat het even wetenquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
nja blijkbaar.. ze heeft nog niet gebeld met de uitslag.. dus we wachten nog eventjes
hehe kan ook bijna niet andersquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:05 schreef Koningin het volgende:
Oh ja, die aflevering kan ik me nog herinneren.
haha ja hequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Zo wat ga jij trouwens fijn met zwaarden om.. nice
ah datquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:58 schreef Dafje33 het volgende:
Sorry, ik bedoelde het filmpje met het zwaard!
Zag er erg stoer uit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |