quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:04 schreef VASND het volgende:
Tot Veler Penisverharding.
Kan die Roxy niet een keer ophoeren? Die is echt niet bijzonder ofzo hoor. Eerder strontirritant.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:55 schreef Martijn_fijn het volgende:
Waar zou Roxy haar kleding vandaan halen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste.![]()
Maar neukbaar.
Het plaatsen van de grootste kuddow-hoer van Nederland is conform de doelstelling van deze topic-reeks.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kan die Roxy niet een keer ophoeren? Die is echt niet bijzonder ofzo hoor. Eerder strontirritant.
Klopt, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat die roxy 10000 keer gepost hoeft te wordenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het plaatsen van de grootste kuddow-hoer van Nederland is conform de doelstelling van deze topic-reeks.
Ik vind het vermakelijk om te zien, wat ze hier allemaal los maakt.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat die roxy 10000 keer gepost hoeft te worden
quote:# Wat NIET mag
# Mensen totaal belachelijk maken
Wéettochquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Foute zonnebrillen.![]()
[afbeelding]
Die betalen in natura, begrijp dat nouquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:37 schreef MaximumRush het volgende:
Volgens mij heeft tegenwoordig elke breezer slet op sugababes een fotoshoot gehouden. Hoeveel zouden ze ervoor betaald hebben?? Ik ga ook fotograaf worden
Battles winnenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:37 schreef MaximumRush het volgende:
Volgens mij heeft tegenwoordig elke breezer slet op sugababes een fotoshoot gehouden. Hoeveel zouden ze ervoor betaald hebben?? Ik ga ook fotograaf worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |