Thailand is tof!quote:
Succes! Langzaam lopen he, dan geniet je het meest. Al meer bergen beklommen?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:52 schreef avw1982 het volgende:
Ik ga dit bord een bezoekje brengen.
[afbeelding]
Daarna nog een weekje naar Kenia.
In Nepal op Poonhill (3210m.) geweest maar dat is niet echt een berg te noemen natuurlijk. En ik ga zeker langzaam lopen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Succes! Langzaam lopen he, dan geniet je het meest. Al meer bergen beklommen?
Cool! Alvast veel plezier!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:46 schreef Gripper het volgende:
2 weken naar noorwegen en/of zweden, trektochtje maken en evt. kanoën.
2 weken dolomieten, klimmen.
Nice, mooie foto ook!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:14 schreef zatoichi het volgende:
[afbeelding]
Kyoto - Japan
Maar ook:
Tokyo
Mt. Fuji
Hiroshima
Nagasaki
En wat tussenliggende plaatsjes.
We gaan in de zomer en dan is t daar als t goed is een graad of 20quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:31 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
wel zelf het mooie weer meenemen dan
't is momenteel behoorlijk koud
Cool, daar ben ik een paar jaar terug ook geweest: met 6 man een appartementje direct tegenover het strand. Leuke plaatst: voor het geval je het niet kent, check de Jazz Bar (of was het Jazz Club?) uit - en vergeet niet de Long Island Icetea uit te proberen!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:56 schreef Sauruzin het volgende:
Lekker golfsurfen in Mimizan!
Die zocht ik al.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:08 schreef Max-Westerman het volgende:
waar ga jij heen in 2006? ?
Ik zit in NY over 4 weken![]()
Cava is catalaanse champagne/brut... Gavà is wel een (k*t)dorpje bij barcelona... bedoel je dat mischien?quote:Op maandag 15 mei 2006 09:16 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Van de zomert eerst 3 weken naar Calella met mijn vriendin en haar ouders en aansluitend nog 2 weken naar Cava, is een een plaatsje op 20 minuten van Barcelona.
Ik neem aan dat je gaat vliegen, dan lijkt het me verstandig om je paspoort bij je te hebben.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:19 schreef Gebleekte het volgende:
2 weekjes gran canaria, en daarna 2 weken zuid frankrijk ( westkust )
Weet iemand of je een id-bewijs of een paspoort moet hebben voor gran canaria?
Die bedoel ik idd!quote:Op maandag 15 mei 2006 15:18 schreef PhatBastard het volgende:
Cava is catalaanse champagne/brut... Gavà is wel een (k*t)dorpje bij barcelona... bedoel je dat mischien?
Dat hoeft niet hoor. Zolang je naar landen gaat waar je naar binnen mag met een ID, kan je die gewoon meenemen. Ben zelf eens naar Turkije geweest met mijn ID kaart. Nu ben ik aan een paspoort vanwege wat verdere bestemmingen. Maar zo'n klein kaartje is toch een stuk handzamer.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:49 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gaat vliegen, dan lijkt het me verstandig om je paspoort bij je te hebben.
Nou, net als pietjekanarie ben ik 2 keer naar Turkije gegaan met mn id-kaart. Maar nu horen volgens mij de canarische eilanden bij Spanje, dus zou je volgens mij geen paspoort nodig hebben, aangezien je naar Spanje gewoon je id-kaart kan gebruiken. Alleen ik weet dus niet zeker wat je nu voor de canarische eilanden nodig hebtquote:Op maandag 15 mei 2006 15:49 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gaat vliegen, dan lijkt het me verstandig om je paspoort bij je te hebben.
Wil ik ook nog eens doen. Maar voor mijn gevoel is dat niet te betalen. Ben tot nu toe alleen naar landen geweest waar het vrij goedkoop was, zoals vorig jaar door India gereisd. Wat voor budget heb je ongeveer? Ga je ook een auto huren?quote:Op maandag 15 mei 2006 21:58 schreef forzaola het volgende:
4 weken rondreis door de USA!
hmm dat lijkt me idd ook. Maar toch nog maar ff rondvragen ergens zodat ik niet voor verrassingen kom te staan ofzoquote:Op maandag 15 mei 2006 18:06 schreef pietjekanarie het volgende:
Volgens mij geld dat dan ook voor de canarische eilanden, dat is immers gewoon spanje. Dus gewoon met ID. Ik ben er zelf ook geweest, maar toen was ik 12. Dus weet niet meer of ik toen een ID had of dat ik nog bij mijn mama in het paspoort stond![]()
Het staat op je ID kaart. Als het er niet op staat, zou ik maar een paspoort meenemen voor de zekerheid. Niets is zo lullig als terug moeten om hem alsnog te halen.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:30 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Nou, net als pietjekanarie ben ik 2 keer naar Turkije gegaan met mn id-kaart. Maar nu horen volgens mij de canarische eilanden bij Spanje, dus zou je volgens mij geen paspoort nodig hebben, aangezien je naar Spanje gewoon je id-kaart kan gebruiken. Alleen ik weet dus niet zeker wat je nu voor de canarische eilanden nodig hebt![]()
Canarische Eilanden kan gewoon met je ID kaart aangezien het gewoon bij Spanje hoortquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Het staat op je ID kaart. Als het er niet op staat, zou ik maar een paspoort meenemen voor de zekerheid. Niets is zo lullig als terug moeten om hem alsnog te halen.
Backpacken impliceert dat je alles lopend doet, met je rugzak op je rug. Is 2 weken dan niet wat weinig voor een paar duizend kilometer?quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Eerst een week naar het Roskilde Festival en daarna twee weken door Scandinavië backpacken.
Via Zweden omhoog naar de Noordkaap en via Noorwegen langs de fjorden weer naar beneden.
IMO valt liften ook onder backpacken.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Backpacken impliceert dat je alles lopend doet, met je rugzak op je rug. Is 2 weken dan niet wat weinig voor een paar duizend kilometer?
Ik ben zelf trouwens ook rond die periode in Zweden of Noorwegen.
We hebben een Scanrail abbo genomen dus we zullen vooral gaan treinen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 09:08 schreef Gripper het volgende:
[..]
Backpacken impliceert dat je alles lopend doet, met je rugzak op je rug. Is 2 weken dan niet wat weinig voor een paar duizend kilometer?
Ik ben zelf trouwens ook rond die periode in Zweden of Noorwegen.
nou dat is niet echt warm hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:38 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
We gaan in de zomer en dan is t daar als t goed is een graad of 20
wat ga je doen?quote:Op donderdag 18 mei 2006 13:18 schreef Paperclipjes het volgende:
3 weken Thailand.
Warm genoegquote:
Ik wil ook naar Madagascar...misschien volgend jaarquote:Op maandag 22 mei 2006 21:29 schreef dvdfreak het volgende:
Zit te twijfelen tussen Japan,Egypte,Madagascar
Ben benieuwd wat je er van vond.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:46 schreef EP-Bart het volgende:
Ik ga deze zomer met gemengde gevoelens naar Noorwegen. Het landschap en de natuur daar lijken me prachtig maar als je op een rijtje zet waar ik de afgelopen jaren op vakantie ben geweest zoals Italië [3] en Griekenland [2], dan is Noorwegen gewoon een land dat niet in dat rijtje thuishoort.Ah, ik laat het allemaal op me af komen en we zullen zien.
Yep, ga ik ook doen. Ga m'n broer opzoeken!quote:Op zondag 21 mei 2006 02:04 schreef MrMoon het volgende:
midweekje Londen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |