quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:15 schreef Shirley het volgende:
Ja, mooi uitgewerkt allemaal. Ik heb al vernomen van een USA kijker dat er nog een episode komt waar van elke gevangene z'n verleden duidelijk wordt. Lijkt me leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja. hij is gewoon een eerlijke man, die op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats was, zoals scofield al zei.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 08:22 schreef Sannelie het volgende:
maar is die fibonacci nou die man die de moord had gezien die abruzzi gepleegd had ofzo?
Als ik in Drenthe rijd ben ik m'n verbinding echter al weer kwijt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er was een mobiele verbinding, dat is gewoon te traceren. Mobiele telefoons zijn tot op enkele tientallen meters nauwkeurig op te sporen. En daar in the middle of nowhere heb je ze dan al snel te pakken.
Iets zegt me dat 1 van hen nog wel het loodje legt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat was enorm slim gespeeld van die 2 inderdaad. Hij gaat ook no way aan Abruzzi vertellen waar Fibonacci is als ze eenmaal buiten zijn.
Erg opvallend hoe het ontsnappingsteam steeds groter wordt. Nu al die franklin erbij. Wie de volgende de keer
Ahneequote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:36 schreef Nuna het volgende:
[..]
Iets zegt me dat 1 van hen nog wel het loodje legt.
Misschien dat ze de politie gewoon onmiddellijk klaar hebben gezet, like: blijf hier maar 3 weken op wacht staan met z'n allen, aangezien het om ongelofelijk gezochte jongens gaat?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:49 schreef Shirley het volgende:
Ja, zover was ik zelf ook wel gekomen. Maar Michael wist niks van de periode wanneer die gasten zouden gaan, dus dat vond ik gewoon raar. Maar dat is letten op kleine puntjes.In zo'n goed uitgewerkte serie zitten ook foutjes.
Dat dus... (chica moet beter lezenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:50 schreef __Saviour__ het volgende:
om zulke belangrijke jongens te pakken, is de politie best wel bereid om dagen op de loer te liggen.
Kom je denk ik volgende week achter.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:33 schreef Shirley het volgende:
Wat ik alleen niet snap is, hoe kon de politie weten dat die gasten naar Canada gingen en op het moment supreme precies kwamen om ze op te pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:53 schreef magnifor het volgende:
[..]Klopt geloof ik, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is niet heel spannend ofzo, maar wel grappig voor d'r bij.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |