quote:
huh er sterft toch iemand bij de ontsnapings poging ?quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:07 schreef Xurk het volgende:
[..]
Het lijkt me erg stom als de latino dude [Sucré] het niet haalt, aangezien Scofield dan een nieuwe celgenoot krijgt, die dan ook weer mee moet, waardoor ze dus niets opschieten en wéér iemand kwijt moeten raken![]()
Ja ik snap wel DAT je het niet leuk vindt als die fout gemaakt wordt, en waarom enzo.. maar dan hoef je niet zo pissed te worden op mij, hoe gefrustreerd je ook bent over andere mensen die eerder fouten hebben gemaakt: want ik doe het (nog) niet fout. Als ik ook zo stom wordt, mag je me uitschelden wat je wil. Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het liefst zie ik het natuurlijk helemaal zonder spoilers. In tags plaatsen werkt ook niet. Een fout is snel gemaakt en dan staat een grote spoiler gewoon leesbaar in het topic. Dat is al vaker gebeurd bij andere serietopics (24) en dat is gewoon zwaar kut.
Ow, Goh!, DAT was nog niet duidelijk, dat je dat bedoelde! Mijn punt is dus: je mening geven vind ik helemaal prima; maar dat je het niet eens bent met mij of een actie van mij niet kan waarderen betekent nog niet dat ik een stuk vuil ben dat je rustig uit kunt schelden!quote:Op donderdag 25 mei 2006 23:27 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Anders hou je op met je spoilers.
Ze verraden dat er iemand sterft, niet wanneer (voor, tijdens, of na de poging).quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
huh er sterft toch iemand bij de ontsnapings poging ?
Ze zeiden in 't voorstukje voor vorige week dat je niet kon raden wie er dood ging...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
huh er sterft toch iemand bij de ontsnapings poging ?
Maar even real, Scofield en Lincoln zijn veilig daar draait het namelelijk allemaal om.
Die pedo dat ligt veel te voordehand liggend. Abruzzi zou het ook wel reden want zijn rol word volgens mij buiten de gevangenis nog belangerijk. Blijft over Sucré die ouwe knar en die neger.
Nou die neger heeft amper nog een rol gehad dus het zou raar zijn hem er bij te halen als hij toch dood gaat. Ik gok dus op Surcré of Charles
Dat betekend het wel. Kut spanjaard dat je bent.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:30 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ow, Goh!, DAT was nog niet duidelijk, dat je dat bedoelde! Mijn punt is dus: je mening geven vind ik helemaal prima; maar dat je het niet eens bent met mij of een actie van mij niet kan waarderen betekent nog niet dat ik een stuk vuil ben dat je rustig uit kunt schelden!![]()
Aflevering 11, 'And then there were 7'quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:50 schreef dndiek het volgende:
Welke aflevering (#?) heb ik vanavond gemist?
Volgens de tvgids nietquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:50 schreef Avani het volgende:
Ik heb het eerste kwartier gemistMorgen 9 uur is herhaling toch?
Dat dacht ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |